יום שני, 20.05.2024 שעה 05:47
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

קרסטאיץ': עבורכם הליגה נגמרה, מבחינתנו לא

מאמן מכבי ת"א לפני חצי גמר הגביע ב-20:30 מול ב"ש: "יכולים להיות מרוצים מעצמנו. כל השחקנים כשירים, לא מבין למה מדברים על הליגה לפני גביע"

|
גלזר, קרסטאיץ', ברדה ו-ויטור (איציק בלניצקי)
גלזר, קרסטאיץ', ברדה ו-ויטור (איציק בלניצקי)

אחרי שניצחה את מכבי ת”א 0:1 במסגרת הליגה בתחילת השבוע, הפועל ב”ש תפגוש את הצהובים בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים, כאשר תגיע ב-20:30 לחצי גמר גביע המדינה באצטדיון בלומפילד. מחזיקת הגביע המכהנת תנסה להמשיך במסע להגנה על התואר בעוד האדומים מבירת הנגב יקוו להדיח אותם ולשחזר את הישג הזכייה מעונת 2019/20. מלאדן קרסטאיץ’ ודן גלזר התכוננו למשחק במסיבת העיתונאים שהועברה כאן באתר בשידור חי.

מאמן מכבי ת”א מלאדן קרסטאיץ’ אמר: “לא שינינו כלום, שיחקנו עדיין טוב מול ב”ש, אנחנו יכולים להיות מרוצים מעצמנו. שינינו את הלך המחשבה ונעשה הכול כדי לעלות לגמר. אנחנו ממש לא חשבנו רק על הגביע ולא על הליגה, היינו ברמה המקסימלית שלנו. האוהדים שלנו לא היו מרוצים מהמשחק שלנו ואנחנו יודעים את זה אנחנו יודעים שאנחנו לא יכולים שזה יחזור על עצמו ושעלינו להשתפר. קודם כל יש בפלייאוף שש קבוצות איכותיות שמגיע להן להיות שם. אנחנו המועדון הגדול במדינה, אבל קשה לשחק באותו הקצב במשך מספר חודשים, אתם לא האמנתם בנו כשהגענו, אבל עד עכשיו השחקנים הראו שיש להם איכות ותשוקה להיות במעמדים האלה”.

המאמן המשיך: “אתם צריכים לדעת שאנחנו משחקים כדורגל התקפי, לא הפסדנו תקופה ארוכה מאז אותו משחק מול מכבי חיפה, השוואת החלק הראשון של העונה לשני? נדבר על זה בסוף העונה. כל השחקנים זמינים בסגל, לגבי הדקות נראה. האם שאלת עתידי משפיעה על השחקנים? המשחק הקרוב הוא הכי חשוב וכל השאר בצד. מבחינתכם הליגה נגמרה, מבחינתנו לא. יש שישה משחקים ונשחק עד הסוף. כשלא יישאר סיכוי נדבר, אני לא רואה סיבה למה מדברים על הליגה לפני הגביע. הלחץ של המשחק הזה עליי, זאת העבודה שלי”.

תקציר מסע"ת מכבי ת"א וב"ש לקראת חצי הגמר

הקשר דן גלזר אמר: "אין ספק שלא הצגנו משחק טוב, דיברנו על זה ישר אחרי המשחק. לא הופענו, מה שכיף בכדורגל זה שאפשר לתקן. יש משחק שאפשר לתקן את הרושם. באר שבע שיחקה טוב מאיתנו, גם הם לא הציגו משחק ברמה גבוהה, אבל היו טובים מאיתנו. ניתחנו את המשחק, ראינו אותו, המאמן הסביר מה עבד טוב ומה לא, האגרסיביות, הגישה והאנרגיות זה משהו שנצטרך להרים במאתיים אחוז, כי זה מה שמנצח, ונקווה לעשות את זה”.

דן גלזר ומלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)דן גלזר ומלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)

גלזר התייחס לאוסקר גלוך: “אוסקר גלוך מתאמן איתנו חודש. מהתחלה ראינו שמדובר בשחקן כישרוני וילד טוב, צנוע, מתאמן, עובד קשה ומקשיב לעצות מהוותיקים ומקבל באהבה. נתנו לו ביטחון מהתחלה, אני זוכר בעצמי שהייתי צריך את זה כשעליתי לבוגרים וייאמר לזכות הצוות שנתנו לו את ההזדמנות. אנחנו צריכים עוד אנשי מקצוע שיאמינו בדור הצעיר”.

דן גלזר ומלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)דן גלזר ומלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)

הקשר המשיך: “כל משחק יש לו את הלחץ שלו. זו הרגשה כיפית, שחקן שלא לחוץ לפני משחק הוא לא ספורטאי אמיתי, אבל ייאמר לזכות המועדון שהוא מזיז את הלחץ ונותן לנו להתכונן הכי טוב למשחק. נתעסק נטו בכדורגל ולא מסביב כי זה לא העניין שלנו. מה שקרה בב”ש לא מראה על משהו לא טוב, יכול להיות משחק פחות טוב, נגד חיפה הצגנו משחק מצוין, היינו אגרסיביים, באנרגיות טובות ושיחקנו כדורגל יותר טוב, אבל הם השוו בדקה האחרונה. מול ב”ש לא שיחקנו טוב, אבל לא צריך להיכנס לפאניקה ולחץ, יש ימים פחות טובים. נשמח מאוד לתקן מחר ולשמוח בסוף”.

דן גלזר (איציק בלניצקי)דן גלזר (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */