יום שני, 20.05.2024 שעה 09:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מחמאות לרפואה בהפועל: עשה שחמט לבני לם

האדומים שיבחו את המאמן אחרי ה-0:2 על נתניה: "ידע בדיוק את הנקודות החלשות שלהם, ניצחון חשוב". כאב ראש גדול לגבי מחליפו של אדי גוטליב בדרבי

|
שחקני הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)
שחקני הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)

הפועל תל אביב חזק בתמונת המקום הרביעי. אחרי ה-2:2 המאכזב נגד הפועל באר שבע, הפועל תל אביב התאוששה אמש (שני) עם ניצחון חשוב 0:2 בבלומפילד על מכבי נתניה. בזכות הניצחון, האדומים חוזרים למקום הרביעי על חשבון בני סכנין והם מגיעים במומנטום נהדר לקראת הדרבי התל אביב שיתקיים בעוד שישה ימים בלבד.

"אחד הניצחונות הכי חשובים בתקופה האחרונה", אמרו בהפועל תל אביב, "עלינו למשחק נגד אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף והגיע לנו לנצח. הגדרנו לעצמנו בתחילת הפלייאוף להיאבק על המקום הרביעי ולעשות את הכל כדי שזה יקרה. חשוב לנו גם לשחק כדורגל הרבה יותר טוב ויש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת איתנו להמשך, בעיקר המחויבות והגישה של כולם וזה קריטי לדרבי הגדול שמצפה לנו. אנחנו באים צנועים ומעדיפים לדבר כמה שפחות לפני המשחק הזה, חולמים לשמח את הקהל".

הניצחון על מכבי נתניה דווקא אחרי המשחק שהיה בסוף הסיבוב השני, גרם לסיפוק אצל אנשי המועדון. כזכור, במשחק שהתקיים כרדיוס עם קהל בסמי עופר, חניכיו של קובי רפואה איבדו יתרון של 2:0 במחצית השנייה וכשהצליחו לשחזר את הסיטואציה גם אמש, דיברו השחקנים ובצוות המקצועי לשחק בצורה יותר אחראית. "תזכרו איך איבדנו את היתרון בפעם הקודמת ששיחקנו נגד נתניה ואל תתנו להם מתנות", אמרו בקבוצה לשחקנים בהפסקה.

מסע"ת בסיום המשחק בין הפועל ת"א לנתניה

במועדון החמיאו למאמן הקבוצה קובי רפואה על ניהול המשחק והכנת תוכנית המשחק, שאפילו מאמן נתניה בני לם הודה שרפואה הפתיע אותו בסגנון ובעמידה של הפועל תל אביב. "ההכנה של קובי הייתה נהדרת, עשה שחמט לבני לם. ידענו בדיוק את הנקודות החלשות של מכבי נתניה. אם היינו קצת יותר מרוכזים, היינו מבקיעים עוד שער אחד לפחות, אבל נתניה עדיין יריבה קשה", אמרו בקבוצה.

קןבי רפואה שם דגש בתוכנית המשחק על מצבים נייחים ואמש שני השערים שנכבשו הגיעו בצורה הזו. מי שאחראי גם על המצבים נייחים בקבוצה הוא עוזר המאמן נמרוד קוסמטיקה ולראיה השער הראשון שהגיע מתרגל עד לסחיטת הפנדל על ידי פרדי פלומין ואף השער השני שהגיע מכדור קרן בה אדי גוטליב נשאר לבד. מאמן הפועל תל אביב דווקא לא יצא מגדרו אחרי הניצחון ובחדר ההלבשה השחקנים התבקשו לשמור את החגיגות כדי להתרכז במטרה הבאה - הדרבי נגד מכבי תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל (ראובן שוורץ)שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל (ראובן שוורץ)

אחרי שמאות מאוהדי הקבוצה ליוו את תומר מורד ז"ל בדרכו האחרונה ערב המשחק האחרון בליגה נגד באר שבע, המנכ"לית אודליה פרידמן הייתה אחראית על טקס מצמרר לזכרו של אוהד הקבוצה שנרצח בפיגוע בדיזינגוף. פרידמן ואנשי המועדון שנקשרו מאוד למשפחת מורד  הזמינו את בני המשפחה של תומר וכל האווירה שמסביב יחד עם אלפי אוהדי הפועל תל אביב, יצרו טקס מרגש במיוחד. במועדון שוקלים מספר דרכים כדי להנציח את זכר האוהד שהיה אוהד מושבע של הקבוצה.

בקבוצה יצאו מרוצים מהנקודות וגם מהיכולת של מספר שחקנים, שבהחלט יכולים לעודד את קובי רפואה והאוהדים האדומים לקראת הדרבי. הקשר הצרפתי שהגיע בינואר והיה בספק למשחק שוב עשה את ההבדל וסחט את הפנדל שהוביל לשער המוקדם, מה שמגדיל לו את המניות לקבל חוזה לעונה הבאה. צמד המגנים בן ביטון ודורון ליידנר רשמו משחק טוב, כאשר דן איינבינדר שכבש את השער הראשון מבעיטת עונשין מ-11 מטרים והיה מהמובילים במדדים של הקבוצה בסיום קיבל שבחים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אדי גוטליב (ראובן שוורץ)שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אדי גוטליב (ראובן שוורץ)

הבלם הצעיר סתיו למקין זכה למחמאות ויחד איתו כהרגל בניצחונות של הפועל תל אביב הוא אדי גוטליב. קובי רפואה יצטרך להסתדר בדרבי התל אביב הגדול בלי גוטליב הבלם שמחזיק את חוליית ההגנה העונה, לאחר שספג כרטיס צהוב חמישי ב-2:2 המאכזב נגד הפועל באר שבע. בעקבות כך, למאמן יש כאב ראש גדול לגבי זה שימלא את מקומו.

ההתלבטות היא האם לתת את חולצת ההרכב לאור ישראלוב ששיחק בבוגרים העונה ובעיקר בקבוצת הנוער בצוותא עם סתיו למקין, לבין הסתה של שי אליאס או שי אייזן מעמדת הקישור לעמדת הבלם, כאשר הבלם הזר מוחמד קליל טראורה כלל לא נכלל ברוטציה אחרי שגם הפעם היה מחוץ לסגל.

בקבוצה מאמינים שעד הדרבי יצליחו להכשיר את שלומי אזולאי החלוץ שנגרע אמש מהסגל בגלל מתיחה קלה בשריר הירך האחורי. אזולאי יקבל מספר טיפולים על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה במטרה שיוכל להתאמן בימים הקרובים. מרקו יאנקוביץ' שלט נכלל בסגל נגד באר שבע בגלל פציעה בתאומים חזר לסגל ונכנס לשחק בדקה ה-60 במקום שלומי אזולאי שממשיך להראות טוב מאז הניצחון שלו על בני סכנין. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */