יום שישי, 10.05.2024 שעה 05:44

גיא חיימוב: הגידול שלי מסוג שפיר ואינו סרטני

שוער העבר עדכן לגבי מצבו הרפואי והרגיע: "החותמת לכך נותנת המון שקט ונחת להמשך התהליך. יש לי עוד דרך ארוכה לעבור, מאמין שזה יהיה מאחוריי"

|
גיא חיימוב (פייסבוק)
גיא חיימוב (פייסבוק)

לאחר ששיתף ביום הולדתו האחרון כי התמודד עם גידול סרטני לאחר הפציעה שגרמה לפרישתו, גיא חיימוב עדכן היום (ראשון) בנוגע למצבו הבריאותי ופרסם חדשות טובות – הגידול ממנו הוא סובל הוא מסוג שפיר ואינו סרטני.

“אתה עובר את שלב א׳ בתהליך שזה בעצם הוצאת הגידול ומתפלל שהוא יצלח, אתה יוצא מהניתוח, רואה ומרגיש שאתה מזיז את האצבעות ברגליים ונרגע, עדיין בטשטוש והתאוששות, שומע מסינדי שהניתוח עבר בהצלחה ברוך השם .מרגיש חוסר תחושה בגפיים (ידעתי שיהיה חוסר מסוים) לא באמת מבין עד לסוף את הסיטואציה החדשה בחיי למורות שהיא זמנית ולא יודע לאן ואיך עוברים את שלב ב’, ג’, ד’. הבום הראשוני”, כתב חיימוב.

“יום לאחר הניתוח (24 שעות בשכיבה) מתעורר לאחר כמה שעות שינה ופתאום ההבנה שלקום וללכת בכוחות עצמי זה משהו שכרגע אינני יכול לעשות לבד, חוסר אונים מוחלט! הרי לפני 24 שעות הלכתי והכול היה רגיל…ביממה חיים יכולים להשתנות?! אז כן, גם בחצי דקה. הרבה שאלו איך קשור הצוואר שהוא בעצם מקום הניתוח לרגליים אז אנסה רגע להסביר מה קורה בגוף, מכיוון שהגידול ישב על חוט השדרה (מערכת העצבים) החלק התחתון של הגוף קיבל טראומה מהניתוח. 

גיא חיימוב (אינסטגרם)גיא חיימוב (אינסטגרם)

האזור של הגידול (c5-c7) קשור לגפיים והתגובה שלו לניתוח היא שאין לי כרגע תחושה מלאה ברגליים, בערך 30-50 אחוז לכן בחודש הזה עבדתי המון על שיווי משקל ויציבה על מנת להתגבר על החוסר תחושה שבע״ה עתיד לחזור בהדרגה בזמן לא ידוע (עד שנה), שלב ב שהוא שיקום ההליכה וכו מתקדם יפה ,שלב ג הוא תשובה של הביופסיה לגבי סוג הגידול. אז אחרי חודש מהניתוח הגוף לאט לאט מתאושש חוזר בזהירות להיות עצמאי ברוב הדברים ואחרי המתנה של התקופה במחשבות רבות לגבי סוג הגידול אותו היה לי ודרך הפעולה שננקוט איתו, נפגשתי עם הד״ר יובל סופרו המנתח שלי ועודכנתי שהגידול הוא מסוג שפיר (לא סרטני) ברוך השם.

למרות שאלו היו ההשערות מלכתחילה, אבל בכל זאת החותמת לכך נותנת המון שקט ונחת להמשיך התהליך. שלב ד’ בתהליך הוא בדיקת MRI של האזור, הוציאו לי 98 אחוז מאותו הגידול וצריך לקבל החלטה איך לפעול בנוגע לשני אחוז הנותרים. אגב, שני האחוז שהרופא החליט שלא לגעת בהם הם מהסיבה שלא לפגוע לי בתפקוד ובהליכה. עוד קצת ואוריד את הסד מהצוואר ועל פניו הכול יראה רגיל ויחזור לקדמותו, אבל זו רק המעטפת שלא מבשרת על מה שקורה פנימה.

אז כן, יש לי עוד דרך ארוכה לעבור עם עליות וירידות אבל עם המון תקווה ואמונה שהכול יהיה מאחוריי בקרוב בע״ה, אז הרגשתי צורך לשתף בתחושות ולהודות לכול מי שבחודש האחרון נחשף לסיפור שלי, מתפלל עליי, מברך אותי, נחשפתי ללא מעט אנשים בעקבות המקרה שלי ששיתפו גם בשלהם, אנשים שאני לא מכיר אישית שמברכים אותי ודורשים לשלומי ואני באמת מתרגש מזה, זה לא מובן מאליו כלל מבחינתי!”

בארסה וריאל עולות לגמר שכולו קלאסיקו
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */