יום שישי, 10.05.2024 שעה 06:51

"איזי קירב את ק"ש למרכז בלי להזיזה סנטימטר"

יו"ר ההתאחדות, חסון, בירך את בעלי ק"ש על פרס מפעל החיים, כלפון: "שרצקי עשה, לא רק דיבר". סמדג'ה על זכיית אביו: "מדור המייסדים של הג'ודו"

|
איזי שירצקי (איציק בלניצקי)
איזי שירצקי (איציק בלניצקי)

מיד עם ההודעה על הזוכים בפרס למפעל חיים מטעם משרד התרבות והספורט, שיקבלו את הכבוד כחלק מחגיגות 65 השנים למכון וינגייט, החלו גם להגיע התגובות והברכות מאנשי הספורט הישראלי. 

יו”ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, הגיב לזכייתו של בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי: “עם חזון ברור, נחישות, השקעה ללא גבולות - חומרית ומעל לכל ערכית - ודבקות במטרה, השכיל איזי שרצקי לסייע לעיר קריית שמונה באמצעות קבוצת הכדורגל שלה לייצר חדשות טובות, לגבש זהות, לנפח חזה בגאווה, להעמיד דורות של שחקנים צעירים במחלקת הנוער המפוארת שבנה, ולהוביל לזכייה בתארים שנחשבים כמעט בלתי אפשריים עבור ישוב צנוע כל כך מהפריפריה הגיאוגרפית, החברתית, הכלכלית והתרבותית של מדינת ישראל”.

עוד הוסיף חסון: “עשייתו ארוכת השנים של שרצקי עבור קריית שמונה רחבה הרבה יותר מאשר מועדון הכדורגל בלבד ופרושה על תחומי חיים רבים. היא מלמדת על מחויבות אדירה, נדבנות, חזון וחיבור יוצא דופן בין בעלים, מועדון, עיר ותושבים. מי שבחר לעשות מאות קילומטרים בכל יום כדי לטפח מועדון כדורגל בקצה הצפוני של הארץ, הוא גם מי שבעשייתו קרב אותו למרכז ההוויה והתודעה מבלי שנדרש לזוז אפילו סנטימטר אחד דרומה”.

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

גם יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, בירך את שרצקי: “ברכות על ההכרה שכל כך מגיעה לו בשמי, בשם המנהלת וקבוצות הכדורגל המקצועניות. שרצקי לא רק דיבר, אלא עשה – הוא ראה בחיבור לענף הכדורגל כלי ראשון במעלה להקניית ערכים חינוכיים, תחושת מסוגלות וחיזוק הקהילה. שרצקי קידם חזון של מוקד תרבותי וספורטיבי בעיר הצפונית ושם את קריית שמונה ‘על המפה’. איזי לקח מועדון כדורגל צנוע שדשדש עד אז בליגות הנמוכות והגיע איתו לפסגה שרבים לא חלמו עליה, בדמות אליפות היסטורית לעיר. החדווה של איזי מדבקת וגורמת לכולם לרצות לתרום, להשקיע ולהשפיע. אני מאחל לאיזי בריאות ושימשיך בעשיה למען קריית שמונה ולמען הכדורגל הישראלי כולו".

בק”ש אמרו: “אנחנו גאים, נרגשים ומברכים את שרצקי על זכייתו בפרס מפעל חיים בספורט על ניהול המועדון. איזי, בעל החזון, לקח את המועדון מליגה א' והצעידו לפסגת הכדורגל ישראלי כשהמועדון זכה בכל תואר אפשרי ועד להשתתפות במפעלים האירופיים הבכירים. עירוני קריית שמונה, על כלל שחקניה, מאמניה, והצוותים המקצועיים לאורך השנים, מודה ומברכת את איזי ומאחלת המשך עשייה פוריה ובריאות. תודה איזי”.

אורן סמדג’ה אמר על הבחירה באביו מוריס: “אבא שלי מתרגש מאוד. הוא מדור המייסדים של הג'ודו בארץ, אבל אבא שלי לקח את זה לקצה. הוא לא הסתפק רק בזה. כל הזמן דחף למצוינות ואנחנו רואים את הפירות של זה משנות ה-60 ועד היום. זה כבר מעל 60 שנה שהמורשת שלו עדיין חיה וקיימת. הייתה לו נגיעה גדולה להרבה אנשים ומה שאפיין אותו זו התרומה לחברה הישראלית. בגיל 18 הוא אמר לי 'אורן, אתה תעשה מדליה אולימפית', כשאף אחד עוד לא דיבר במושגים האלה - וזה קרה. גם כיום, כשאנחנו חוזרים עם הישג כמו מדליית ארד באליפות העולם הוא תמיד שואל 'למה לא זהב?'. הוא היה מאמנו של משה פונטי, שאימן אותי, ואין ספק כי מדובר בסגירת מעגל מרגשת עבור כולנו”.

אורן סמדג'ה (נעם מורנו)אורן סמדג'ה (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */