יום רביעי, 15.05.2024 שעה 23:31

ברומר: ההחלטות נעשות יחד, אבל האחריות עליי

מאמן נבחרת ישראל לקראת מפגש ההכנה מול גרמניה ב-22:45: "אם המשחק הזה יוביל אותי לאימון בוגרים אשמח". נאתכו: "כל עוד מקבלים אותי - אני פה"

|
גדי ברומר (איציק בלניצקי)
גדי ברומר (איציק בלניצקי)

נבחרת ישראל תחל הערב (שבת, 22:45) את עידן פוסט וילי רוטנשטיינר באופן רשמי כאשר תתארח למשחק הכנה אצל גרמניה החזקה באצטדיון בהופנהיים. המאנשאפט נמצאים בכושר יוצא מן הכלל מאז מונה המאמן אחרי היורו וניצחו בכל שבעת המשחקים תחתיו, עם יחס שערים מדהים של 2:31. את התותחים הכבדים של אלופת העולם לשעבר יצטרכו לעצור שחקניו של גדי ברומר, המאמן הזמני של החבורה בכחול-לבן.

מאמן הנבחרת הזמני, גדי ברומר, דיבר לקראת ההתמודדות, אשר תשמש כניסוי כלים לקראת משחקי ליגת האומות בחודש יוני. ביום שלישי ישראל תארח את רומניה באצטדיון נתניה. ברומר אמר: “המטרה כרגע והאחריות שלי כמאמן היא להכין את השחקנים למשחקים האלה ולעשות את הטוב ביותר. עומדים כיחידה אחת, יש מטרה משותפת לנסות ולהצליח פה ואת זה אני מרגיש מהשחקנים. בכדורגל הדרך לנצח זה קודם כל להיות קבוצה, לאחד את השורות, להיות מגובשים, ואת זה אני מרגיש מהשחקנים כשאני מדבר איתם. בזמן הקצר שניסינו להעביר את המסרים ראינו גישה נכונה”.

עוד הוסיף: “אם אני אסתכל על המשחק ואסתכל על מה שיהיה, נהיה בבעיה. מתרכז במה שצריך לעשות כרגע – להעביר מסרים, וגם אחרי המשחק, ננסה לעבד, ננתח ואני אעבד את האינפורמציה הלאה למי שיגיע אחריי”.

ברומר: אם נתעסק בשמות לא נצא מזה

על מעורבותו של המנהל המקצועי יוסי בניון אמר: “באנו כיחידה אחת, גם הצוות. קבלת ההחלטות אנחנו לוקחים כקבוצה, אבל אני מוביל את המהלך. ההחלטות הן ביחד ואני זה שמחליט ולוקח את האחריות. אם אני מסתכל גם כשחקן וגם כמאמן, אני יודע שברגע שאתה תוקף, הקבוצה השנייה צריכה להתגונן, וזה מה שמנחה אותי. צריכים בהגנה ובהתקפה שיהיו מעורבים כמה שיותר שחקנים”.

על העתיד בליגת האומות אמר המאמן: “המטרות כרגע זה להתרכז במשחק הראשון, ואז נתמקד בשני. לא יכולים להכין את עצמנו למשחק השני כשלא עברנו את הראשון. אני מנסה להעביר בזמן הקצר שאנחנו עובדים ביחד את הפילוסופיה מכלל הנבחרות. מי שימשיך אחריי יקבל את כל הנתונים, מתרכז כרגע רק בגרמניה ופחות ברומניה”.

גדי ברומר (נעם מורנו)גדי ברומר (נעם מורנו)

על השחקנים המרשימים של הגרמנים: “אם אנחנו מסתכלים על כל הסיטואציה, לא רואה שחקן ישראלי אחד שהיה רוצה לוותר על המשחק. היכולת נמדדת נגד הטובים ביותר, אני בטוח שהשחקנים רוצים לעבור את המשחק הזה, אם נתעסק בשם כזה או אחר לא נצא מזה. המטרה היא לעשות את המקסימום”.

שחקני גרמניה (רויטרס)שחקני גרמניה (רויטרס)

האם הגרמנים סופרים את נבחרת ישראל לדעתו: “פחות סופרים אותנו בטופ האירופי, אבל זה הכי אובייקטיבי שיש, אנחנו לא מייצרים הרבה תוצאות, אבל העבודה שלנו היא כן להגיע לשם וכן להיספר. זו המטרה שלנו, רוצים להתקדם וזה גם התפקיד שלי כשאני עובד עם הנבחרות הצעירות. רוצה שהם יצליחו”.

האם תוצאה טובה יכולה להיות כרטיס ביקור עבורו לקריירת אימון בבוגרים: “אני לא קופץ יותר מדי רחוק, כרגע מה שמנחה אותי ואחד הדברים שאני יותר אוהב לעשות זה לפתח שחקנים. אני בוחן את עצמי אם אני בכלל מסוגל לאמן בוגרים, אני לא עשיתי את זה, אולי רק תקופה קצרה כעוזר. זה ייתן לי תובנות לגבי ההמשך שלי, החלום שלי זה מי שאני רואה בצעירה, זו המטרה המרכזית. אם זה יוביל אותי אחרי זה לבוגרים גם אשמח”.

גדי ברומר (נעם מורנו)גדי ברומר (נעם מורנו)

הקפטן ביברס נאתכו אמר: “יש לי פציעה קלה, אבל היה לי חשוב להגיע גם עם הפציעה. לגבי המשחק נדע יותר בהמשך. יוסי בניון? רובנו שיחקנו איתו וגם נגדו, אישיות שכולנו הערצנו, נקווה שתהיה לו ההצלחה הכי גדולה שיכולה להיות, אני בתור קפטן כמובן שבכל דבר שאפשר אשמח לעזור, אני חושב שיש לו מספיק ניסיון בקריירה כדי לדעת את העבודה ומאמין שזה רק יקדם אותנו. הטיפ עבורו? שיהיה יוסי בניון”.

על העתיד שלו בנבחרת אמר: “כל עוד מקבלים אותי פה בזרועות פתוחות אני פה, כל עוד אני יכול לתרום אני פה, כשיגיע הזמן נפנה את הדרך. אנחנו פה בשביל לעשות מה שגדי אומר, יש לו זמן קצר וזו לא סיטואציה פשוטה, בסוף הצלחה שלו זו הצלחה שלנו וכולנו פה בשביל מטרה אחת, שהיא לקדם את הנבחרת. כמובן שהמשחק הקרוב היא אולי הכי קשה שיש, מול נבחרת שמכוונת לזכות במונדיאל, אבל מתייחסים לדברים שאנחנו רוצים להשיג ולעשות”. 

ביברס נאתכו (ההתאחדות לכדורגל)ביברס נאתכו (ההתאחדות לכדורגל)
אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */