יום חמישי, 16.05.2024 שעה 11:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"העמדנו את התקציב הכי גדול אי פעם בסכנין"

חאלד דוכי, מנכ"ל בני סכנין, נפתח בראיון ל-ONE: "אם סילבס ימשיך כך אין סיבה שלא נמשיך איתו, בקרוב נחליט". וגם: מימר, הפלייאוף העליון והקהל

|
חאלד דוכי (פרטי)
חאלד דוכי (פרטי)

בבני סכנין יכולים לסכם את העונה הסדירה ולהיות מרוצים מעצם העפלתה של הקבוצה לפלייאוף העליון. אחרי מספר שנים בהם הקבוצה נאבקה עד הרגע האחרון בתחתית, השנה סכנין עבדה בשקט יחסי, צירפה לא מעט שחקנים בכירים, החליפה מאמן (חיים סילבס בשרון מימר) בעיתוי הנכון מבחינתה וזכתה בכרטיס הנכסף. עכשיו, יש רצון גדול לעשות צעד נוסף ולהשיג את המקום הרביעי שיכול להוביל לכרטיס לאירופה. סכנין העמידה השנה תקציב שיא של 18 מיליון שקלים שעוד יכול להגיע ל-20 מיליון כולל מענקים.

אחד האנשים המובילים את המערכת ואהוב מאוד על האוהדים ואנשי הקבוצה הוא המנכ”ל חאלד דוכי שיחד עם היו”ר מוחמד אבו יונס פועלים רבות לטובת הקבוצה. דוכי משוכנע שקבוצתו תצליח להרשים ולעמוד ביעדים שהציבה לעצמה בפלייאוף העליון. בראיון ל-ONE, דוכי דיבר על ההחלטה להיפרד משרון מימר, עתידו של סילבס, השאיפות בפלייאוף העליון ועל הקהל ששוב נותן אמון בקבוצה וחוזר ליציעים.
 
על כך שיש כאלה שחושבים שסכנין עשתה את שלה מעצם ההעפלה לפלייאוף העליון ותוריד הילוך, אמר דוכי: “אנחנו לא הולכים לטייל בפלייאוף העליון, ממש לא. הצבנו יעד חדש – להשיג מקום רביעי. כל הצוות והשחקנים יודעים שהמטרה גבוהה והיא מקום רביעי ואפשר להשיג אותו. לא נשמש כתפאורה בפלייאוף העליון. ברור לנו שיש תחרות, זה לא יהיה קל בכלל. יש קבוצות חזקות, מה עוד שהתחרות על האליפות פתוחה בין שלוש קבוצות. לכן כל משחק מולן, בית או חוץ, יהיה קשה. כולם ייתנו פייט אמיתי .יש לנו סגל שראוי לפלייאוף העליון. יש קבוצות גדולות כמו הפועל ת”א, נתניה וכל הגדולות שמביאות הרבה קהל גם במשחקי חוץ וגם במשחקי בית”.

מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי (אחמד מוררה)מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי (אחמד מוררה)

על ההחלטה להיפרד משרון מימר וללכת על חיים סילבס אמר דוכי: “זו הייתה החלטה לא פשוטה וחד צדדית. היינו בתקופה לא טובה לא רק בגלל מאמן. הייתה סיטואציה של הרבה שחקנים חסרים בגלל פציעות וקיבלנו סדרה של גדולות שלא צלחנו אותה, כולל תבוסה למכבי חיפה 6:0 ותבוסה לב”ש 3:0. המאמן הגיע לסיטואציה שאיבד את האנרגיות וההחלטה הייתה מכרעת. החלטנו להחתים את חיים סילבס ובינואר לא עשינו שינויים דרסטיים בסגל, למעט זה שהוספנו מגן וחלוץ. מאז יש שינוי ברמת הכדורגל. המגנים היום, כולל עומרי בן הרוש שחזר לעניינים, תוקפים. רצינו לראות את סכנין תוקפת, יוזמת וכובשת. אני בטוח שכולם יהנו מסכנין של הפלייאוף העליון”.

על השאלה מדוע לא מצהירים בסכנין שסילבס ימשיך בעונה הבאה, אמר: “אני שוב חוזר ואומר, סילבס מאמן טוב שהתחבר לקהילה, להנהלה ולשחקנים שאוהבים אותו. הסגל ברובו ימשיך בעונה הבאה כולל חלק מהזרים שיש לנו אופציות עליהם. אם סילבס ימשיך להצעיד את הקבוצה ביכולת הזאת אין סיבה שלא נמשיך איתו. אנחנו מאמינים ומתחברים אליו ויש לנו כימיה טובה. מה שיקבע זה העובדות עצמן, לא נחכה לסיום העונה כדי להודיע לגביו. עוד כמה משחקים נחליט לגבי המאמן. יש עוד הרבה עבודה בדרך וכולם צריכים לדעת שיש עוד מה לעשות”.

חיים סילבס (איציק בלניצקי)חיים סילבס (איציק בלניצקי)

על הקהל שחוזר השנה ליציעים ומביע אמון מלא בהנהלה, אמר מנכ”ל הקבוצה: “אנחנו מאוד מודים לקהל שלנו ומרוצים ממנו, יש חיבור טוב. היו תקופות שהקהל נפגע והיום יש הערכה הדדית. השנה דברים מתחברים, רק ביחד נצליח לשנות את התדמית. אנחנו רוצים שבפלייאוף, במיוחד בבית, הם ידחפו את הקבוצה ויעזרו לנו כספית, כי השנה זה התקציב הכי גבוה שהיה לנו אי פעם בסכני, אבל אנחנו מרוצים מאד”.

עוד הוסיף דוכי: “אין תמורה בלי השקעה, האוהדים צריכים לבוא כדי לתמוך. אנחנו מאוד מרוצים מהקהל האדיר שדוחף אותנו, היו להם הרבה רגעי אושר השנה. העונה ביחס לשנים קודמות היא חלומית מבחינת סכנין. שני אנשים לא יכולים לבדם לממן את כל הסכומים שמשולמים לשחקנים ולצוות. חשוב לנו שהמשטרה תאפשר לפתוח את היציע המערבי כדי להכיל יותר אוהדים. מול חדרה לא הזדמן ל-2,000 אוהדים להיכנס וזה פוגע בהכנסות”.

גולסה הוא המנצח בתחרות התחפושות של מכבי ת"א
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */