יום שני, 06.05.2024 שעה 05:26

היהלום מליברפול חתם בפרויקט טכנולוגי ישראלי

הארווי אליוט חתם כשגריר ‘Playermaker’, טכנולוגיה פורצת דרך המעניקה נתונים בזמן אמת לשיפור השחקן. המנכ"ל גיא אהרן: "גישה חכמה שתשנה את המשחק"

|
הארווי אליוט (רויטרס)
הארווי אליוט (רויטרס)

חברת ‘Playermaker’, טכנולוגיית המעקב המותקנת ברגל הראשונה מסוגה, הודיעה כי החתימה את הכישרון בן ה-18 של ליברפול, הארווי אליוט, כשגריר המותג. אליוט, הנחשב כאחד הכישרונות המלהיבים ביותר בכדורגל העולמי, משתף פעולה עם ‘Playermaker’ כדי לקדם את הטכנולוגיה החדשנית של החברה, כחלק מהמסע שלה לחולל מהפכה בדרך שבה ספורטאים, בכל הרמות, מפתחים את כישוריהם.

הטכנולוגיה נבדקה והוכחה על ידי יותר מ-200 מהאקדמיות והצוותים המובילים בעולם. ‘Playermaker’, שהוקמה בשנת 2019, היא חברת טכנולוגיית ספורט המחוללת מהפכה באופן שבו ספורטאים מפתחים את כישוריהם על ידי תובנות לגבי הביצועים עם מכשיר מיוחד המותקן על הנעל. הוא מספק ניתוח מעמיק וניטור של מדדי הביצועים של שחקנים מרכזיים באמצעות אינטראקציות הרגל לכדור. המכשיר מיועד עבור קבוצות ואף לשימוש אישי.

כשחקן צעיר, מסור ואינטליגנטי על המגרש ומחוצה לו, אליוט מכיר בתפקיד הטכנולוגיה כחשובה מאוד במסע ההתפתחות של ספורטאים בכלל ושלו בפרט והוא משתמש ב-’Playermaker’ לאורך כל הקריירה, החל מתקופתו כשחקן האקדמיה לנוער ועד הקבוצה הבוגרת. "הקשר שלי עם ‘Playermaker’ התחיל עוד בימיי באקדמיה ותמיד הייתי מעריץ ענק של המוצר והמותג", אמר הארווי אליוט. "כשחקן צעיר אתה תמיד רוצה להשתפר, ו-’Playermaker’ עזר לי בזה מאוד. זה מראה את ההתקדמות שלך לאורך זמן, זמין באפליקציה וזה באמת מעורר מוטיבציה. ‘Playermaker’ עושה הבדל עצום בכל תחומי הפיתוח על המגרש, כמו גם מסייעת בקבלת תובנות במהלך שיקום מפציעות. אני גאה להיות שגריר של המותג".

הארווי אליוט (יח"צ)הארווי אליוט (יח"צ)

הטכנולוגיה של ‘Playermaker’ משתמשת בשני חיישנים חכמים המותאמים ברצועות סיליקון עמידות ומותקנות על כל נעל. הטכנולוגיה מספקת גישה בזמן אמת לסטטיסטיקות ומדדי ביצועים אישיים כגון: מהירות בעיטה, שימוש ברגל שמאל/רגל ימין, מרחק ספרינט, מהירות מרבית ועוד, כדי להעריך ביצועים והתקדמות לאורך זמן באמצעות אפליקציה לנייד. בתום כל פעולה עם המכשיר, הנתונים מועלים לענן וניתנים לגישה מהירה וקלה דרך האפליקציה. ‘Playermaker’ מאפשר לספורטאי עילית ולמאמנים שלהם, כמו גם לחובבנים, ללכוד ולנטר נתונים ותובנות פיזיים וטכניים שניתנים לכימות בזמן שהם מתאמנים ומשחקים.

"אנחנו מאמינים שהארווי אליוט מגלם מצוינות בספורט ומייצג את הערכים של ‘Playermaker’. הוא כישרון מדהים, נלהב ומחויב לספורט שלו אבל גם יודע שכדי להיות שחקן חכם אתה צריך שיהיה לך כמה שיותר נתונים לרשותך", אמר גיא אהרון, מייסד משותף ומנכ"ל ‘Playermaker’. “החברה שואפת לעורר ולהניע ספורטאים צעירים, כמו הארווי, בכל הרמות על ידי הסברה, הגנה והעצמתם לפתח ולשפר את כישוריהם כדי להפוך לספורטאים הטובים ביותר שהם יכולים להיות. הארווי הוא חלוץ בגישה החכמה למשחק ואנחנו גאים לשתף איתו פעולה כדי לעזור להגביר את קולו כמוביל דעה שמשנה את המשחק".

המספרת האדירה של אוקזאקי בליגה השנייה
אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */