יום שני, 20.05.2024 שעה 06:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"כעסתי על לוזון, מאמנים לא צריכים להוריד ראש"

לאחר הסערה לאור הוויכוח הקולני עם בעלי מכבי פ"ת, קלינגר התייחס לאירוע במסע"ת: "בטלוויזיה זה היה נראה לא מכובד, אבי התנצל בכנות בארבע עיניים"

|
ניר קלינגר (שחר גרוס)
ניר קלינגר (שחר גרוס)

לאחר הסערה שהתעוררה ערב הוויכוח הקולני בין אבי לוזון למאמן מכבי פתח תקווה, ניר קלינגר, במשחק רבע גמר הגביע מול הפועל באר שבע, מאמן המלאבסים התייחס הבוקר (שישי) במסיבת עיתונאים לאירוע הבוטה וגם התכונן למפגש הקריטי של קבוצתו במחזור הקרוב בליגת העל מול מ.ס אשדוד. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר.

קלינגר התייחס לוויכוח עם אבי לוזון: “אני לא אחד שמתעלם מדברים, אני, גם במקומי, איך שאני חושב שאני נמצא ומי שאני כבן אדם, אף פעם לא פוחד מעימותים ומגיב ועונה באותו מטבע. אחרי המשחק הקבוצה שלי היית ג’נטלמנית כי לא ידעתי שהיה כזה רעש. היו לנו ויכוחים גם כמה משחקים קודם לכן וזה באמת היה בגבולות הנורמלי. בלילה ראיתי את הקטע וכעסתי מאוד אבל לא היה לי זמן לכעוס כי הגעתי בבוקר למתחם, אבי נכנס אלי לחדר, דיבר איתי בצורה הכי גלויה ואמר שהוא מצטער, ושמנו את הדברים מאחור”.

צפו במסע"ת של קלינגר לאחר הריב עם לוזון

עוד הוסיף המאמן: “ההודעה לתקשורת לא מעניינת אותי, הכי חשוב שזה שאבי דיבר איתי וזה לא יקרה יותר. אני תמיד עונה ומגיב ולא מוריד את הראש. כל מי שהעסיק אותי יודע, אימנתי בכל הקבוצות הגדולות בארץ חוץ ממכבי חיפה שזה הבית שלי. שם זה לא היה קורה אבל זה בסדר כי יענקל’ה יושב גבוה למעלה. גם המאמנים צריכים לדעת לא להוריד את הראש ואם הם מרגישים לא בנוח כמו שהרגשתי, צריך להגיב וגם לקבל התנצלות כנה. אבל לעמוד על שלך ולשים את הדברים במקום. זה חייב להיות ככה ואני מקווה שהכל יירגע בין בעלים למאמנים ושתהיה פחות אינטראקציה”.

עדי מחרמיץ' וניר קלינגר (שחר גרוס)עדי מחרמיץ' וניר קלינגר (שחר גרוס)

קלינגר התייחס למערכת היחסים בינו לבין לוזון: “אמרתי לאבי שאני מאוד אשמח לקבל ממנו ביקורת בארבע עיניים. זאת חובה שלו, הוא שנים בכדורגל ומבין הרבה. אני תמיד מוכן לשמוע אבל במקום ובהתנהלות הנכונה. זה לא הפריע לי, בטלוויזיה זה היה נראה לא מכובד. אחר כך זה היה נראה לי לא מתאים, לזכותו של אבי ייאמר שאמר בכנות את מה שאמר והכל מאחוריי. אין דבר כזה פגיעה בכבוד, כעסתי אבל איך אפשר כל הזמן לדבר על הכבוד והאגו שלנו? בשביל שיכבדו אותנו צריך להשלים ולהמשיך הלאה. אני אוהב את אבי ואנחנו עובדים בהרמוניה מלאה, אני מקווה שזה רק ימשיך ככה”.

עוד אמר המאמן: “תמיד אני מסתכל על חדר ההלבשה והשחקנים שלי והיה לי חשוב שיבינו שהמאמן שלהם חזר, נמצא איתם ואף אחד לא יערער אותם. היו דין ודברים במקומות אחרים שזה הפריע ופגע בי. פה הייתה תקרית והתנצלות, השחקנים מבינים והכל בסדר. בסוף צריך להישאר בליגה וזאת המטרה שלנו. יש הבדל בין להתערב ללהשפיע, יש הבדל עצום. אני יכול להעיד על עצמי שהרבה פעמים שאני יושב עם בעלים ועברתי הרבה בעלים, אני שומע אותם ואומר, ‘וואלה יש משהו במה שאתה אומר’. אבל זה בארבע עיניים בינינו. אני שמח שאני יכול להמשיך לעבוד בקבוצות ולא מקבל בלוק בגלל שאני לא מקבל הוראות מלמעלה, אני שמח להיות מאמן כזה”.

אבי לוזון וניר קלינגר (שחר גרוס)אבי לוזון וניר קלינגר (שחר גרוס)

מאמן המלאבסים התכונן גם למפגש במחזור הליגה הקרוב מול מ.ס אשדוד: “אי אפשר לנתק את משחק הגביע כי זה חוט מקשר בין המשחק עם חדרה למשחק בראשון מול אשדוד. אמרתי לשחקנים שהייתי מאוד מרוצה וגאה בהם על היכולת שלהם לבוא לטרנר, להיות מאוד טקטיים ולהבין שאנחנו רוצים לעבור שלב ולעשות הכל בצורה מחושבת. הכל עבד לנו לפי התוכנית, לולא שגיאה תמימה של שחקן בקרן. טעות של חוסר תשומת לב ועמידה נכונה. בחיים כמו בחיים, על טעויות משלמים”.

עוד אמר: “שחקנים נתנו מעצמם ומבחינתי כל משחק, בטח רבע גמר, חשוב. עשינו הכל כדי לעבור של ושיחקנו בשביל לעבור. לב”ש היה קשה מאוד איתנו, היינו צריכים להיות יותר איכותיים אבל כשחסרים לך שני שחקני התקפה טובים גם האיכות נפגמת. הצלחנו לייצר איזשהו הרכב, יש שיטה שאנחנו הולכים איתה בחודש האחרון ואנחנו מרגישים שיש בקבוצה עוצמה ואני מאמין שה-120 דקות האלה לא השפיעו לקראת אשדוד. הרבה זה בראש ויש לנו צוות שיכין את המשחק ליום ראשון”.

ניר קלינגר (שחר גרוס)ניר קלינגר (שחר גרוס)

אדי מחרמיץ’, שהצטרף לקבוצה לאחרונה, שיתף: “אני פה חודשיים כבר ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה שמשתפרת מיום ליום, שמשחקת יותר ויותר טוב. בארבעת המשחקים האחרונים היינו טובים, היינו יכולים אפילו להשיג יותר נקודות. המטרה שלנו היא להתחיל את הפלייאוף עם יתרון על שאר הקבוצות. אני חושב שזה נמצא בפרטים הקטנים, בריכוז במצבים נייחים. הגולים שאנחנו סופגים באים ממצבים כאלה ואנחנו צריכים להיות ממוקמים טוב יותר ומרוכזים יותר”.

על ההשתלבות הטובה שלו בקבוצה אמר מחרמיץ’: “כדורגל זה דבר מורכב וגם אם לא שיחקתי 11 חודשים זה היה קצת בגלל הפציעה וקצת בגלל דברים אחרים. גם ללא משחקים, אני בן 29 ולא בן 20, ועם ניסיון אפשר לחזור מהר לעניינים ובקלות. הייתי כשיר וזה היה טוב. על פלישת רוסיה לאוקראינה אמר: “אני חושב שזה דבר נורא. מלחמה היא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאנשים. אני מקווה שהדברים יתבהרו מהר כי זה פוגע בכל האנשים בעולם, ולא רק בגבולות רוסיה ואוקראינה”. 

על מאבק ההישרדות של המלאבסים אמר: “זאת לא סיטואציה קלה אבל אנחנו מתמודדים עם זה טוב מאוד. אני לא רואה לחץ כבד מדי, בליגה הקבוצות דומות ואם מסתכלים על ארבעת המשחקים האחרונים שלנו, היינו מסיימים קלות בחמשת הראשונות. אני חושב שזאת תהיה עונה טובה לפתח תקווה. אני חושב שנישאר בליגה, לא הייתי בא אם לא הייתי חושב כך”.  

אדי מחרמיץ' (שחר גרוס)אדי מחרמיץ' (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */