יום שישי, 17.05.2024 שעה 11:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"אייל גולסה כוכב, הוא הרוויח את מקומו בחזרה"

במכבי תל אביב סימנו את הדמויות החשובות ב-1:3 על נוף הגליל. ביטון ויובאנוביץ' ("עובר תהליך, עוד אשתפר") קיבלו מחמאות, וגם: הנשיקה של קרסטאיץ'

|
אייל גולסה ואופיר דוידזאדה חוגגים בגרין (עמרי שטיין)
אייל גולסה ואופיר דוידזאדה חוגגים בגרין (עמרי שטיין)

מכבי תל אביב רשמה אמש (שני) ניצחון חמישי ברציפות בליגת העל ותוך פחות מחודשיים הצליחה למחוק 13 נקודות פיגור מהפועל באר שבע, בדרך למאבק על המקום השני. על מכבי חיפה עוד מוקדם להסתכל, ההפרש ממנה גדול בשלב הזה, אך הצהובים מצליחים להציג כדורגל טוב ומשתפרים תחת מלאדן קרסטאיץ’. מבחינת המאמן הסרבי, הוא רשם שני ניצחונות בשני המשחקים שאחרי פ.ס.וו איינדהובן, משחקים שהיו בקצב אחר לגמרי וגם הסתיימו עם אכזבות כלשהן, כך שמנטלית הקבוצה שלו הצליחה לדעת לבצע את המעברים כמו שצריך בלי יותר מדי הכנה ובלי מנוחה. 

קרסטאיץ’ הלך אמש עם אייל גולסה בהרכב אחרי הרבה משחקים וקיבל ממנו הופעה מעולה. הקשר בישל והיה קרוב לכבוש בעצמו, אך מעל הכל הוביל את הצהובים למשחק בקצב גבוה מאוד במחצית הראשונה, עם כדורגל שוטף ומהלכים מהטובים ביותר שנראו העונה בקבוצה. השילובים שלו עם דן ביטון וגבי קניקובסקי היו פשוט מבריקים ולנוף הגליל לא היה מה לעשות מול זה. על הסיומות היה אחראי פעמיים ג’ורג’ה יובאנוביץ’ שהעלה את מאזנו לארבעה שערים בארבע משחקי ליגה.

סיכום המשחק בין נוף הגליל למכבי תל אביב

“גולסה הרוויח את מקומו בחזרה, הוא כוכב”, אמרו במכבי ת”א. “לא פשוט לשבת הרבה זמן בצד ולפעמים להיכנס לדקות בודדות או בכלל לא. במשחקים האחרונים הוא נכנס מעולה כמחליף והוא פתח בצדק. הוא לא פתח בגלל פציעות של מישהו או עייפות, אלא נטו כי הגיע הגיע לו”. במכבי ת”א החמיאו גם לדן ביטון שבשבעת משחקיו האחרונים חתום על שני שערים וחמישה בישולים ואמש, לא מתפקיד היהלום אלא מעמדת הקשר הימני, היה מצוין. אחד הרגעים שצד את העיניים של כולם היה כאשר קרסטאיץ’ החליף את גבי קניקובסקי וממש נישק אותו בראשו כאות הערכה על הדקות הרבות שהוא שיחק ועל היכולת המצוינת שלו. 

הנקודה הפחות טובה נותרה משחק ההגנה. במכבי ת”א הסבירו כי אחת הסיבות לירידה היא העייפות הגדולה שפגעה בצהובים בעיקר במחצית השנייה. יחד עם זאת, אי אפשר להגיד שמי משחקני ההגנה שפתח אמש הציג יכולת טובה מספיק, בלי או עם קשר לעייפות. ההגנה ממשיכה להיות הנקודה המדאיגה ביותר מבחינת קרסטאיץ’ שקבוצתו ספגה העונה 30 שערים ב-24 משחקים. המאמן לפחות יקבל שבוע לאושש חלק מהשחקנים בתקווה שיהיה לו קאדר הגנתי מלא יותר מול בית”ר ירושלים ביום שני בבלומפילד.

דן ביטון. ממשיך במגמת העלייה עם שני שערים וחמישה בישולים בשבעת המשחקים האחרונים (עמרי שטיין)דן ביטון. ממשיך במגמת העלייה עם שני שערים וחמישה בישולים בשבעת המשחקים האחרונים (עמרי שטיין)

מול יפו ביום חמישי בגביע סביר להניח שמתן בלטקסה יחליף את אנריק סבוריט בהרכב ודניאל טננבאום יפתח בין הקורות. בקישור עדן שמיר ואבי ריקן צפויים לפתוח, טל בן חיים ואיילון אלמוג אמורים לעלות בהתקפה, ולא מן הנמנע בכלל ששחקני נוער מבטיחים כמו בר לין ואוסקר גלוך יקבלו דקות מקרסטאיץ’. הצהובים צריכים לסיים את העבודה אחרי שניצחו 0:2 במשחק הראשון כשגם הגומלין יהיה בבלומפילד. 

שחקן נוסף שקיבל מחמאות במכבי ת”א היה כמובן כובש הצמד, ג’ורג’ה יובאנוביץ’: “היה לי המון מזל להבקיע שני שערים בשני המשחקים הראשונים שלי. אני עובר תהליך עם הקבוצה, עם המאמן, זה טבעי שעוד אשתפר ככל שעובר יותר זמן. אני חושב שהליגה פה טובה, יש קצב, האצטדיונים טובים וגם האוהדים וזה משדרג את הליגה. התחושות שלי מדהימות, לכבוש שערים מול הקהל הזה של מכבי ת”א, זה נפלא. השערים הראשונים היו מיוחדים מאוד. האוהדים של מכבי מדהימים, מה שהם נתנו לנו מול פ.ס.וו ביום חמישי זה משהו שצריך לחקות בכל משחק ואם זה יקרה אז הכל אפשרי. 

ג'ורג'ה יובאנוביץ' (עמרי שטיין)ג'ורג'ה יובאנוביץ' (עמרי שטיין)

“היו לנו המון משחקים בשבועיים האחרונים. זה נורמלי ששיחקנו פחות טוב בחצי השני. הכי חשוב זה שלוש נקודות ומחצית ראשונה מאוד איכותית, אפילו 60 או 70 דקות. יש עוד 12 משחקים עד לסיום העונה כולל הפלייאוף, נסתכל על עצמנו ואם ננצח כל משחק ועם הקהל שלנו, הכל יהיה אפשרי, אבל בינתיים מסתכלים רק על עצמנו”, סיכם החלוץ הצעיר. בהמשך לדבריו, במכבי ת”א מצפים לאצטדיון מלא מול בית”ר ירושלים בשבוע הבא.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */