יום שלישי, 21.05.2024 שעה 06:36

פלצ'יק: המטרה הבאה - מדליה באליפות העולם

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם הג'ודאי: "לפני כל תחרות אני עושה דיאטה ומוריד 6 קילו". התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה וירושלים

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM). בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

והערב בתוכנית הספורט של ישראל – נסכם את משחקי אמש בכדורגל הישראלי וניערך לקראת המפגש בסמי עופר, בו מכבי חיפה תארח את הפועל תל אביב במה שינעל את המחזור.

פלצ’יק: הצבתי לעצמי מטרה להביא מדליה באליפות העולם

הג’ודאי המוכשר, שזכה במדליית הארד בגרנד סלאם תל אביב, סיפר על החיים בג’ודו, חשיבות התחרויות והטורנירים השונים וגם הציב לעצמו יעדים לעתיד.

פיטר פלצ'יק עם מדליית הארד (חגי מיכאלי)פיטר פלצ'יק עם מדליית הארד (חגי מיכאלי)

פיטר פלצ’יק, אהלן אהלן.
”שלום אהובים מה קורה”.

תספר קצת על הגרנד סלאם.
”זו פתיחת העונה שלי. טורניר מיוחד, שבועיים קודם זכיתי בגרנד סלאם היוקרתי בפאריס במדליית כסף. אני אוהב מדליות, שרק ימשיך ככה, גרנד סלאם ת”א הכי מיוחד כי זה בארץ, זכות גדולה לחוות קהל ביתי, בג’ודו זה לא מאוד מצוי בניגוד לכדורגל ולכדורסל”.

אתה מתחרה במשקל גבוה, מה זה אומר עד 100 ק”ג?
”לכל תחרות אני מוריד כמעט 6 קילו של דיאטה, ביום יום אני שוקל 105-106 ובכל תחרות אני מוריד כדי להגיע ל-100 ק”ג ואחרי התחרות אני מעמיס מחדש”.

איזו דיאטה אתה עושה?
אני בעצם עובר לדיאטת קטניות. זה מנקה את כל מערכת העיכול ואז אני מוריד באחוזי שומן, אני אוכל רק קטניות וחלבונים, עדשים קינואה וכאלה, כל מה שלא אוהבים לאכול בכללי. אני מעדיף את ההמבורגר של אחרי התחרות, אחרי תחרות אני נותן לעצמי פורקן”.

פיטר פלצ'יק (חגי מיכאלי)פיטר פלצ'יק (חגי מיכאלי)

מה החשיבות של הגרנד סלאמים?
”דרך הטורנירים הללו אתה נשאר בעניינים ושומר על דירוג עולמי גבוה, אני כל הזמן בין החמישייה הראשונה בעולם וזה שומר אותי טוב לאולימפיאדה, זה גם שומר על הכושר התחרותי. זה זמן גם לומר תודה לנותני החסות שלי, זה לא מובן מאליו. הספורט האולימפי היום במקום אחר לגמרי”.

איך אתה נזהר לא להשתמש בכוח שלך, מכה ממך זה לא דבר פשוט?
”אני משתדל להתרחק מבעיות שעלולות להוציא לפועל את הכוח שלי, זה רק להגנה עצמית וגם לא, תמיד אני אומר שאם אתה מגיע למצב שאתה צריך להשתמש בכוח, עדיף שתברח, ככה אתה חסין. עם כוח גדול באה אחריות גדולה”.

מה הלאה?
”עוד מדליות, עוד גרנד סלאמים, יש לי תחרות שהצבתי לעצמי כמטרה להביא בה מדליה, זו אליפות העולם שחסרה לי, באוקטובר תהיה אליפות עולם בטשקנט באוזבקיסטן, יש גם אליפות אירופה בסוף אפריל”.

פיטר פלצ'יק (חגי מיכאלי)פיטר פלצ'יק (חגי מיכאלי)

צ’יז’יק: גם אם היו 40 אלף מקומות באצטדיון, היה מלא

מנכ”ל מכבי חיפה בעבר ויו”ר אצטדיון סמי עופר בהווה שוחח עמנו על הטענות כלפי המחירים הגבוהים במזנונים. בנוסף דיבר גם על מצב האצטדיון לקראת המשחק הגדול בין הירוקים להפועל תל אביב.

ערב טוב איתמר:
”ערב טוב”.

איך ההיערכות למשחק?
”הממוצע למשחקים כאלה שיהיו כמה כיסאות שבורים, יש דברים שלפעמים קשה להסביר את התופעה, אבל הייתי רוצה לציין שאני לא זוכר ימים שכל האצטדיון מכור מלכתחילה. אפילו למשחק מול נוף הגליל כבר לא נותרו כרטיסים. הגעתי עכשיו מתל אביב ובמקום לראות מכוניות עם צעיפים אדומים אני רואה צעיפים ירוקים. אם יש היום 40 אלף מקומות היו מגיעים גם 40 אלף אוהדים. הדשא מדהים, הצלחנו להתגבר על הבעיה”.

איתמר צ'יז'יק (עמרי שטיין)איתמר צ'יז'יק (עמרי שטיין)

מה לגבי המחירים במזנונים?
”המחירים במזנונים מאוד מקובלים. אנחנו עושים סקרים בין הקהל והאמת שאין כמעט תלונות. אני יכול לומר שהקהל עדיין לא למד להתנהג כמו שצריך, נדחפים בתור, בחו”ל עומדים בסבלנות ובארץ זה חסר. אנחנו נמצאים בתהליך של מערכת רכישה אוטומטית במקום לשלם במזומן. לא כולם יכולים לקנות במזנון, יש לחץ מטורף, אבל אתה מכיר את זה גם מלונדון. מה שבאמריקה עשו שמביאים הרבה אנשים שמזמינים בפלאפון והאוכל מגיע ליציע. יש זכיין של מזון ולכן אסור להביא מהבית כי זה פוגע בזכיין”.

אומרים לי שעולה אצלכם 25 שקלים לנקניקייה, זה מאוד יקר:
”25 שקלים זה סביר, זה פסטיבל, מה אתם רוצים, שאנחנו נסבסד את המזון? מי שמביא חטיפים בתיק זה לא בסדר, אסור להכניס מזון. לא ייתכן שבמשחקי הפועל חיפה זול יותר, זה אותו זכיין. אסור להכניס מזון כי אם כל אחד יכניס אז לכי תדעי מה ייכנס ליציע”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */