יום חמישי, 02.05.2024 שעה 04:46

חמד כבש בהפסד סידני, 69 דק' לנאתכו בפרטיזן

צפו: החלוץ מצא את הרשת אחרי חודשיים וחצי, קבוצתו הפסידה 3:2. קפטן הנבחרת וקבוצתו לא עוצרים בסרביה. פרץ ובריבו שיחקו, רפאלוב ואנדרלכט ניצחו

|
חזר לכבוש. חמד (צילום מסך)
חזר לכבוש. חמד (צילום מסך)

הלגיונרים הישראלים המשיכו לעשות הערב (ראשון) חיל מסביב לעולם. תומר חמד מצא את הרשת לראשונה מזה חודשיים וחצי, אבל לא הצליח לעזור לווסטרן סידני וונדררס שהפסידה 3:2 לווסטרן יונייטד. החלוץ פתח בהרכב, כבש בפנדל אחרי שהיריבה הובילה כבר 0:2 והוחלף אחרי 68 דקות במה שהעלה את מאזנו לשלושה שערים מתחילת העונה.

אחרי שניצחה 0:2 את מלבורן ויקטורי באמצע השבוע, ווסטרן סידני ירדה למחצית בפיגור כפול. זה קרה אחרי שאלכסנדר פריוביץ' כבש בהקפצה נהדרת (27) ואז הכניס כדור נהדר לבן גארוצ'יו שקבע את תוצאת המחצית בתוספת הזמן. שש דקות אחרי ההפסקה, טומוקי אימאיי מווסטרן סידני נגע בכדור בידו ברחבה, ווסטרן סידני קיבלה פנדל וחמד לא נכשל מהנקודה הלבנה. החלוץ הישראלי עוד הספיק להחמיץ פעמיים ואז גארוצ'יו השלים צמד עם שער גדול בעקב תוך כדי נפילה, 1:3 בדקה ה-68.

פנדל של חמד לא עזר לווסטרן סידני

ווסטרן סידני עוד הצליחה לצמק עם שער של סטיבן אוגארקוביץ' בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה (86), אבל לא יותר מכך. אחרי ההפסד, חמד וחבריו במקום השמיני (מתוך 12) עם 12 נקודות, בעוד ווסטרן יונייטד ראשונה עם 23 נקודות.

# אליאל פרץ ותאי בריבו פתחו בהרכב וולפסברגר שספגה הפסד 2:0 אכזרי מול זלצבורג המוליכה. האורחים היו בטוחים כי יחזרו מזלצבורג עם נקודה יוקרתית, אך שערים של לוקה סוצ’יץ’ ואנדרה ברנסון בתוספת הזמן העניקו למוליכת הטבלה ניצחון. בריבו, שכבש עד כה העונה תשעה שערי ליגה, הוחלף בדקה ה-75. פרץ לעומת זאת, השלים 90 דקות מלאות. וולפסברגר נותרה במקום השני בטבלה כשהיא רחוקה 17 נקודות מזלצבורג.

אליאל פרץ (האתר הרשמי של וולפסברגר)אליאל פרץ (האתר הרשמי של וולפסברגר)

# צ’נבורי, קבוצתו של גידי קאניוק, המשיכה את הכושר הרע שלה ורשמה הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים והפעם 2:1 לסופאנבורי. הקשר הישראלי פתח בהרכב והוחלף בפתיחת המחצית השנייה. צ’נבורי נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה הרביעית כאשר סן אין קיבל כרטיס אדום. הקבוצה של קאניוק הצליחה להחזיק מעמד במשך 57 דקות עד שדנילו אלבס מצא את הרשת והעלה את סופנבורי ליתרון. ראטצ’אנט ארנפירוז’ הכפיל את היתרון של המארחים כעבור שבע דקות בלבד. ארבע דקות לסיום, צ’נבורי צימקה את התוצאה בזכות שער עצמי של אלבס. הקבוצה של קאניוק ירדה למקום החמישי בטבלה והיא רחוקה 13 נקודות מהפסגה. 

# בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח ושיחק 61 דקות בניצחון 0:2 של אנדרלכט על גנק. הקשר הישראלי וחבריו שמרו על המקום הרביעי בטבלה, רק שתי נקודות מתחת לאנטוורפן השלישית והם עדיין במאבק על הצמרת הגבוהה.

# בסרביה, ביברס נאתכו פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-69, פרטיזן בלגרד רשמה 0:2 חלק על רדניצ’קי במסגרת המחזור ה-23. קפטן הנבחרת, שהבקיע שבעה שערים ב-18 הופעות, סייע לחבריו לשמור על מרחק של חמש נקודות במקום הראשון כאשר פרטיזן ללא אף הפסד ליגה ומחזיקה במאזן מדהים של 21 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

ביברס נאתכו כובש (האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד)ביברס נאתכו כובש (האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד)

# ביוון, בוריס קליימן עמד בין הקורות של וולוס, שהפסידה 1:0 לאולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-24 בליגה המקומית. מתאו ואלבואנה הוותיק עשה את ההבדל עם שער בדקה ה-82 וחיבר ניצחון רביעי ברצף לקבוצתו, שמוליכה את הטבלה. קליימן וחבריו עם הפסד שני ברציפות ובמקום העשירי בליגה.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */