יום שני, 20.05.2024 שעה 09:01

נדאל עלה לסיבוב השלישי, בארטי טיילה בנשים

אליפות אוסטרליה: הספרדי גבר 2:6, 3:6 ו-4:6 על האנפמן, אלקראס ניצח את ליוביץ'. בנשים המדורגת 1 מחצה יריבה מהמוקדמות, גם באדוסה ואזרנקה עלו

|
נדאל חוגג ניצחון (רויטרס)
נדאל חוגג ניצחון (רויטרס)

הסיבוב השני באליפות אוסטרליה הפתוחה יצא הלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך ובטורניר הגברים החל הסיבוב השני עם ניצחון של רפאל נדאל, שלא התקשה להעפיל לסיבוב השלישי אחרי 2:6, 3:6 ו-4:6 על יאניק האנפמן הגרמני. נדאל מחכה בסיבוב הבא למנצח במפגש בין קארן חצ’אנוב הרוסי לבנז’מא בונזי הצרפתי.

קרלוס אלקראס, הכוכב העולה של הטניס העולמי, לא התקשה מול דושאן ליוביץ’ הסרבי בדרך לניצחון 2:6, 1:6 ו-5:7. המדורג 31 בטורניר יפגוש בסיבוב הבא בקרב מרתק את המדורג 7, מתאו ברטיני, שגבר 1:6, 6:4, 4:6 ו-1:6 על סטפן קוזלוב האמריקאי שנכנס לטורניר עם כרטיס חופשי.

נדאל ואלקראס אינם הספרדים היחידים שעלו לסיבוב השלישי, גם פבלו קארניו בוסטה (19) עשה זאת, אך הוא התקשה יותר משני חבריו כשהזדקק לחמש מערכות כדי לגבור על טאלון חריקספור ההולנדי 3:6, 7:6, 6:7, 6:3 ו-4:6. הוא יפגוש בסיבוב הבא את סבסטיאן קורדה האמריקאי, שבעצמו נגרר למשחק בן חמש מערכות מול קוראטה מוטה הצרפתי, בסיומו הוא חזר פעמיים מפיגור מערכה לניצחון 6:3, 4:6, 7:6, 5:7 ו-6:7.

דניס שפובלוב חוגג ניצחון קשה (רויטרס)דניס שפובלוב חוגג ניצחון קשה (רויטרס)

זה היה בוקר של משחקים ארוכים במלבורן וגם דניס שפובלוב הקנדי נאלץ לעבוד קשה מאוד, במשך חמש מערכות, כדי להעפיל לסיבוב השלישי. המדורג 14 בטורניר גבר 6:7, 7:6, 7:6, 5:7 ו-2:6 על הקוריאני סון-וו קוון והוא יפגוש בסיבוב הבא את ריילי אופלקה האמריקאי (23 בטורניר), שגבר על דומיניק קופפר הגרמני 4:6, 3:6 ו-6:7, .

לורנצו סונגו האיטלקי (25) נזקק ל-4 מערכות כדי לעלות לסיבוב השלישי אחרי 6:2, 2:6, 3:6 ו-1:6 על אוסקר אוטה הגרמני. הוא יפגוש בסיבוב הבא את מיומיר קצמנוביץ’ הסרבי, שנהנה בסיבוב הראשון מהוצאתו של נובאק ג’וקוביץ’ מהטורניר ובמקום המדורג 1 בעולם קיבל הגרלה נוחה, ובסיבוב השני עבר את טומי פול האמריקאי עם 6:7, 5:7 ו-6:7.

בארטי, באדוסה ואזרנקה טיילו לסיבוב השלישי

אצל הנשים המדורגת ראשונה בעולם אשלי בארטי הייתה אחת הראשונות להיכנס למעגל המשחקים. התקווה המקומית לזכייה בגראנד סלאם הראשון של העונה לא התקשתה מול לוסיה ברונזטי האיטלקייה שעלתה מהמוקדמות והביסה אותה 1:6 ו-1:6 כדי להעפיל לסיבוב השלישי.

אשלי בארטי מרוצה (רויטרס)אשלי בארטי מרוצה (רויטרס)

לא רק בארטי טיילה עם תחילת הסיבוב השני בטורניר הנשים במלבורן. פאולה באדוסה, המדורגת 6 בבעולם (ו-8 בטורניר), לא התקשתה מול איטלקייה אחרת, מרטינה טרוויזן, שעלתה גם היא מהמוקדמות, וניצחה 0:6 ו-3:6, ואילו הבלארוסית הוותיקה ויקטוריה אזרנקה, המדורגת 24 בטורניר, גברה בקלות על ג’יל טייכמן השווייצרית 1:6 ו-2:6.

חלק מהמדורגות התקשו מעט יותר, אך גם הן עלו לסיבוב השלישי. אלנה סביטולינה שהדרדרה למקום ה-17 בעולם (15 בטורניר) נדרשה לשלוש מערכות (וגם פרישה של יריבתה רגע לפני הסיום) כדי לגבור על הרמוני טאן הצרפתייה 3:6, 7:5 ו-1:5, גם ילנה אוסטפנקו הלטבית (26 בטורניר) הפסידה במערכת הראשונה לאליסון ריסק האמריקאית, אבל חזרה ל-6:4, 2:6 ו-4:6. ג’סיקה פגולה האמריקאית (21) גברה 4:6 ו-4:6 על בת ארצה ברנרדה פרה והאיטלקייה קמילה ג’ורג’י (30) ניצחה את תרזה מרטינצובה מצ’כיה 2:6 ו-6:7.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */