יום שבת, 18.05.2024 שעה 23:48
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

0:0 לבני יהודה מול ר"ג, כפר קאסם חזרה לפסגה

משחק הכיסאות בצמרת הלאומית נמשך: הזהובים ירדו למקום השלישי, הקבוצה של נוסבאום גברה 1:2 על ראשל"צ בדקה ה-94. 1:2 לאום אל פאחם על נס ציונה

|
אלירן עטר (שחר גרוס)
אלירן עטר (שחר גרוס)

הליגה הלאומית פשוט לא יכולה להיות מותחת יותר. כמדי מחזור, גם מחזור אמצע השבוע וה-17 במספר סיפק דרמות וסיפורים אדירים, כאשר במוקד – בני יהודה נעצרה עם 0:0 מול הפועל ר”ג וירדה למקום השלישי בטבלה, כאשר מי שתפסה את הפסגה היא לא אחרת ממ.ס כפר קאסם, שאחרי פיטורי שלומי דורה ובבכורה של עמיר נוסבאום על הקווים, גברה 1:2 על הפועל ראשל”צ שירדה אל מתחת לקו האדום. אום אל פאחם של מוטי איווניר גברה 1:2 על מוליכת הטבלה ערב המחזור, סקציה נס ציונה ואליאור משעלי כבש שלושער והשלים חמישה שערים בשלושה ימים, ב-1:3 על רמת השרון על עפולה. 

הפועל ר"ג - בני יהודה 0:0

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, החבורה של יוסי אבוקסיס נעצרה. הפועל רמת גן של רוני אוואט הייתה טובה ומסוכנת יותר לאורך רוב שלבי ההתמודדות אך לא הצליחה לנצל יום רע של האורחת, שירדה למקום השלישי בטבלה כשהיא עם 27 נקודות, נקודה בלבד מהמקום שמוביל לליגת העל. מנגד, האורדונים ממשיכים להיראות טוב יותר מאז מינויו של אוואט ורושמים משחק שלישי ברציפות ללא הפסד, כשהם במקום ה-13 עם 19 נקודות. 

שחקני בני יהודה מאוכזבים (שחר גרוס)שחקני בני יהודה מאוכזבים (שחר גרוס)

יוסי אבוקסיס אמר בסיום המשחק: ״משחק לא טוב שלנו בחלק הקדמי, לא ייצרנו מספיק מצבים. אמנם השליטה הייתה שלנו, החזקנו יותר בכדור אבל המצבים הטובים במשחק היו שלהם. לא הגיעה לנו יותר מנקודה האמת, זהו ממשיכים קדימה. ליגה ארוכה, ליגה קשה, רואים את זה כל משחק. כל שלושה ימים משחק, אנחנו צריכים להתאושש, עם סגל קצר מאוד כרגע, עם חיילים שהתגייסו, עם שחקנים ששחררנו, פצועים שיש לנו, לא פשוט אבל אנחנו מתמודדים.״ 

מאמן ר”ג, רוני אוואט אמר: “אני חושב שהיינו ראויים היום לניצחון, בחצי הראשון הגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים להבקיע, אני די מרוצה, סך הכל שבועיים בקבוצה, רואים שינוי כיוון, אנחנו גם לא סופגים. יש לנו פה בחורים טובים שאוהבים לעבוד, אוהבים להקשיב, וזהו אני מרוצה ומסתכל קדימה”.

על העתיד: “הפועל רמת גן כרגע יודעת שהיא במלחמת קיום, היא תהיה קבוצה טובה. אנחנו נעשה התאמות מסוימות ונהפוך את הקבוצה להרבה יותר חזקה, ואני מעריך שנראה את רמת גן עוד יותר טובה ממה שראינו היום”.
 

אור זהבי (שחר גרוס)אור זהבי (שחר גרוס)
דן מורי מאוכזב (שחר גרוס)דן מורי מאוכזב (שחר גרוס)
אוהדי בני יהודה (שחר גרוס)אוהדי בני יהודה (שחר גרוס)
מתעמת (שחר גרוס)מתעמת (שחר גרוס)

הפועל אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 1:2

אחרי ה-0:3 הענק של כפר קאסם ביום שישי, ניר ברקוביץ’ חזר לקווים של נס ציונה, אך הקבוצה שלו איבדה יתרון של מלך שערי הליגה דודו ביטון (12 שערים העונה) וירדה למקום הרביעי בטבלה. אום אל פאחם של מוטי איווניר הייתה לאורך דקות ארוכות במקום הראשון בטבלה, אך ירדה למקום השני אחרי שער הניצחון הדרמטי של מ.ס כפר קאסם בתוספת הזמן. בכל מקרה, אום אל פאחם חזק מאוד במאבק כשהיא במקום השני בשוויון נקודות עם כפר קאסם המוליכה, לה הפרש שערים עדיף.  

דקה 26, נס ציונה עלתה ל-0:1: האורחת יצאה למתפרצת קטלנית שהסתיימה, איך לא, ברגליים של דודו ביטון. אחרי כדור רוחב מצד ימין של לבאן קוטליה, מלך שערי הליגה דחק מול שער חשוף את שערו ה-12 העונה. 

דקה 44, אום אל פאחם השוותה ל-1:1: נס ציונה איבדה את הכדור במרכז המגרש, הכדור הגיע לבר ירוחם שנתן מסירת עומק נפלאה לגיא דהן, שבעט באחד על אחד לקורה ופנימה. 

דקה 53, אום אל פאחם עלתה ל-1:2: המהפך של המארחת הושלם! אופיר בנבנישתי דחק מקרוב את הריבאונד אחרי כדור קרן. 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ראשל"צ 1:2

ניצחון של עולה? הדרמה האדירה שקיבלנו במושבה עשויה להשפיע על גורלה של עונה שלמה, עבור שתי הקבוצות. אחרי הימים הסוערים שעברו על כפר קאסם שבהחלטה תמוהה פיטרה את שלומי דורה, עמיר נוסבאום התעלם מרעשי הרקע ובבכורה שלו על הקווים הצליח לחזור מפיגור ולנצח הודות לסמאח מרעב, שהעלה אותו למקום הראשון בטבלה בדקה ה-94. ראשון לציון ממשיכה בצניחה החופשית שלה והיא כבר מתחת לקו האדום עם הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות ועושה רושם שבקצב הזה, עמוס לוזון, שכבר חזר בכל הכוח, לא יהסס לבצע זעזוע, כשמעמדו של המאמן ריימונד אטוולד מעורער מתמיד. 

דקה 31, ראשל”צ עלתה ל-0:1: מתיאוס לימה ניצל טעות גדולה בהגנת האורחת וכבש באחד על אחד מול השוער. 

מכה קשה לראשון לציון על סף הירידה להפסקה: לימה פגע ללא כדור בשחקן כפר קאסם וספג כרטיס אדום ישיר. 

דקה 51, כפר קאסם השוותה ל-1:1: הגנת ראשל”צ לא הצליחה להרחיק את הכדור שהגיע למוחמד חאטיב, הקשר בעט כדור שטוח חזק ומדויק לרשת. 

דקה 94, כפר קאסם עלתה ל-1:2: איזה מהפך דרמטי של המארחת! סמאח מרעב נותר באחד על אחד מול השוער ועם המון קור רוח בעט לפינה הרחוקה ופנימה והעלה את קבוצתו למקום הראשון בטבלה. 

בית"ר ת"א/בת ים - מכבי בני ריינה 0:3

הקבוצה הצעירה של קלמי סבן הוכיחה שה-0:2 על ראשל”צ בשישי לא היה רק בשל בזכות החולשה של הקבוצה מעיר היין והמשיכה בבריחה שלה מהתחתית עם כדורגל פשוט נפלא ושערים של מהלכי כדורגל נהדרים. בית”ר ת”א/בת ים כבר לא מנוצחת בארבעת משחקיה האחרונים, מהם ניצחה לא פחות משלושה, רצף שמוביל אותה למקום ה-14 שמוביל למבחנים עם 16 נקודות, בדיוק כמו ראשל”צ אך מעל הקבוצה של אטוולד בזכות הפרש שערים עדיף. מנגד, ריינה ממשיכה בדעיכה שלה עם הפסד שני ברציפות ומשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהיא במקום השישי עם 25 נקודות. 

דקה 53, בית”ר ת”א/בת ים עלתה ל-0:1: דור תורג’מן קיבל כדור עומק נהדר, חלף על פני השוער וגלגל לרשת. 

דקה 60, בית”ר ת”א/בת ים עלתה ל-0:2: תורג’מן המשיך לככב והוכשל ברחבה, את הפנדל בעט אסף הרשקו פנימה. 

דקה 81, בית”ר ת”א/בת ים עלתה ל-0:3: הצגה של המארחת. שחר רוזן מסר כדור עומק לרווה אסייג, שבעט בסיבוב לפינה הקרובה. 

הפועל עכו - א.ס. אשדוד 1:1

קרב מרכז טבלה פר אקסלנס בעכו. שני שערים מהירים סידרו חלוקת נקודות צודקת, בסיומה עכו נותרה במקום השביעי עם 24 נקודות ואשדוד מיד אחריה סוגרת את השמינייה הראשונה עם 23 נקודות. 

דקה תשיעית, א.ס אשדוד עלתה ל-0:1: אבי מלכה חטף כדור במרכז המגרש, התקדם לכיוון הרחבה וכ-25 מטרים מהשער שחרר בעיטה נפלאה לפינה הרחוקה. 

דקה עשירית, עכו השוותה ל-1:1: שוויון בזק של המארחת. כדור שהוגבה מצד שמאל לכיוונו של גיתאי סופיר פגע בגבו של בלם האורחת, ניר חסון וחדר לרשת. שער עצמי. 

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 0:0

אחרי שפתח בסערה, אלי כהן עם תיקו שני ברציפות על הקווים של רעננה, כשהמאמן יכול לחוש מאוכזב לאחר שבן אז’ובל החמיץ מהנקודה הלבנה במחצית הראשונה. רעננה במקום ה-12 עם 20 נקודות, אחי מקום אחד מעלייה עם 21. 

דקה 15, רעננה פספסה פנדל: בן אז’ובל הוכשל ברחבה וגם לקח את הבעיטה מהנקודה הלבנה, אך עמאר נחפוואי עצר בצורה נפלאה את הפנדל השלישי שלו העונה. 

הפועל ניר רמה"ש - הפועל עפולה 1:3

קבלו את השחקן הכי לוהט בליגה – אליאור משעלי. אחרי הצמד במחזור מול אדומים אשדוד, הפעם, החלוץ הוותיק סיפק שלושער אדיר והשלים חמישה שערים בשלושה ימים! הפעם לשמחתו זה גם הספיק לקבוצה שלו לשלוש נקודות מלאות, ששמות את הקבוצה של עידן בראון במקום התשיעי, נקודה מהפלייאוף העליון. מנגד, אחרי שני ניצחונות רצופים, עפולה חוזרת להפסיד ומסובכת עמוק במקום האחרון בטבלה. 

דקה 12, רמת השרון עלתה ל-0:1: אליאור משעלי פשוט בכושר נפלא. אחרי שכבש צמד במחזור הקודם, החלוץ קיבל הגבהה פנטסטית מצד שמאל ונגח מקרוב לפינה הקרובה ופנימה. 

דקה 47, עפולה השוותה ל-1:1: עילאי חג’ג’ קיבל את הכדור בצד שמאל והעביר רוחב לאלון בוזורגי, שבעט בנגיעה לרשת הגבוהה. 

דקה 51, רמת השרון עלתה ל-1:2: אליאור משעלי השלים צמד מהנקודה הלבנה אחרי פנדל מוצדק

דקה 53, רמת השרון עלתה ל-1:3: שלושער לאליאור משעלי! החלוץ שוב נגח פנימה, הפעם אחרי הגבהה של אוהד רבינוביץ’. שער חמישי של החלוץ בשלושה ימים. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */