יום שני, 20.05.2024 שעה 12:52

אלי סניור: התיק לא קרס, ההפך הוא הנכון

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE הכתב טען שהתיק נגד משה חוגג מתחזק: "הצילומים הם ראיה משמעותית". התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה וירושלים

|
אייל ברקוביץ' ברדיו (מערכת ONE)
אייל ברקוביץ' ברדיו (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM). בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית נעסוק במשחק בין מכבי חיפה לבית”ר ירושלים במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל ובמשחק בין מכבי תל אביב להפועל חדרה. כמו כן נדבר על הפריצה השנייה לביתו של ערן זהבי בהולנד ועל ההגרלות שהתקיימו במפעלים האירופאיים.

אלי סניור: “יוגש כתב אישום חמור נגד חוגג”, בראהנו טגניה: “תיק בעייתי מאוד, לא בטוח שיהיה כתב אישום”

אלי סניור מחדשות 13 וברהנו טגניה מחדשות 12 התארחו בתוכנית הספורט של ישראל, דיברו על הפרשה של משה חוגג ועל הסיכויים שהתיק יגיע לכתב אישום, כשלכל אחד מהם הייתה דעה אחרת בנוגע למה שהמשטרה תצליח להשיג.

אלי, ספר לנו על המצב בפרשה של משה חוגג בבקשה:
“משה חוגג יוצא ל-30 יום מעצר בית עם הגבלות כאלה ואחרות. כמו שדיברנו אתמול, החקירה עוד לא הסתיימה ואי אפשר להאריך אחרי 30 יום. המשטרה אומרת שהתיק חזק ויש לה 12 מתלוננות שמוכנות להעיד. יש להן שמות של עשרות נשים. במקביל עובדים על התיק הכלכלי ששם יש עניין של מעל 200 מיליון דולר”.

ברהנו טגניה חושב אחרת ממך, מה אתה חושב ברהנו?
”זה שהמשטרה אוספת ראיות כבדות ערך לא מעיד על כך שיהיו כתבי אישום. התיק הכלכלי של משה חוגג הוא בעייתי מאוד, זה תחום חדש ליחידה החוקרת והם לומדים תוך כדי תנועה. החקירה במצב בעייתי למרות הראיות החזקות. הראיות הכבדות לא מובילות אותם להגשת כתב אישום, מחר הוא משתחרר למעצר בית של שלושים ימים ולדעתי גם בימים האלה הם לא יגישו כתב אישום”. 

מעניין, אלי מה אתה אומר על מה שברהנו חושב?
”המשטרה רואה חשיבות רבה לתיק. יש 12 נשים שילכו ויעידו במשפט, גם בתיק הכלכלי צפוי להיות כתב אישום. בספסרות, בשידול לזנות, יהיה כתב אישום”.

ברהנו אתה חושב אחרת, נכון?
“התיק הזה עם חשדות נוראיות. מדברים על היקף הונאה של 290 מיליון דולר ועל עבירות מין מפה ועד להודעה חדשה. אם נכנסתם לחקירה ב-2019 היה כבר צריך להיות כתב אישום. יש 12 נשים שנתנו עדויות, אך אין מתלוננת אחת. העדויות הללו לא מגובות בראיות אפקטיביות. כל העבירות שאנחנו מדברים עליהם, לשני שליש אין מתלוננת אחת. יש 12 עדות שאף אחת מהן לא הגישה תלונה. אם הן לא מתרגמות את העדויות לתלונה יהיה קשה מאוד. מבחינה מוסרית יוצא משה חוגג כאדם שנמצא בתחתית, סביר להניח שיגישו נגדו כתב אישום בעבירות המין, אך לא בטוח שהראיות יהיו חזקות מספיק”.

אלי סניור וברהנו טגניה, יהיה כתב אישום או לא?
אלי סניור: “התיק לא קרס, ההפך הוא הנכון. יש גם את הצילומים, אי אפשר לחלוק על הצילומים וזאת ראייה משמעותית. כתב אישום חמור בפרשה המינית ובפרשה הכלכלית”.
ברהנו טגניה: “יש קשיים משמעותיים מאוד בתיק. יהיה כתב אישום באולי שני סעיפים בעבירות המין מתוך כול הסעיפים הגדולים. לגבי עבירות כלכליות לא יהיה כתב אישום בקרוב, יקח להם זמן. מתוך 16 סעיפים של עבירות מין יתמקדו בשני סעיפים בלבד לדעתי. לא מפחית בחומרתן של העבירות, אבל רק שני סעיפים ולא בכול מה שהמשטרה הציגה לנו”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */