יום שבת, 18.05.2024 שעה 14:18

חשש מירידת מתח, וילי מתכנן אסיפה טעונה

דאגה בנבחרת מהאווירה לפני אוסטריה ב-21:45, בשל הסיכוי הנמוך להעפיל. המאמן, שחוגג היום 59, מתכוון לעורר את השחקנים ומקווה שהם יעניקו לו מתנה

|
דולב חזיזה ודניאל פרץ עם וילי רוטנשטיינר (איציק בלניצקי)
דולב חזיזה ודניאל פרץ עם וילי רוטנשטיינר (איציק בלניצקי)

עוד בטרם תעלה נבחרת ישראל לשחק הערב (שישי, 21:45) מול נבחרת אוסטריה בחוץ, היא תדע האם יש לה עדיין סיכוי להגיע למקום השני, אחרי שהמשחק בין מולדובה לסקוטלנד (19:00) יסתיים. אם הבריטים יסיימו בתיקו מפתיע, ישראל תקווה לנצח את שני משחקיה ושסטיב קלארק ושחקניו יפסידו לדנמרק בבית במחזור האחרון. במקרה של הפסד סקוטי סנסציוני במולדובה, גם תיקו מול דנמרק ושני ניצחונות ישראלים יביאו אותנו למקום השני.

בנבחרת מודעים לכך שיותר מדי דברים אינם תלויים בה והסיכוי להגיע למקום השני נמוך: "ברור לנו שאם אנחנו רוצים להגיע למקום השני אנחנו צריכים להתעסק באם ואם ואם, אבל בכדורגל למדנו שהפערים הצטמצמו והכל יכול להיות. אנחנו את שלנו חייבים לעשות בכל מקרה במגרש, ולנצח את אוסטריה, שתבוא לשחק על הכבוד כדי לנקום את התבוסה בסמי עופר. הלחץ בכל מקרה יהיה על האוסטרים ולנו נשאר להתפלל שמולדובה יעשו סנסציה עבורנו".

רונאלדו של ויאדוליד: וייסמן מטריף בספרד

בכל מקרה, בנבחרת מודעים לכך שניצחון יבטיח את המקום השלישי וישפר מאוד את הניקוד לקראת קמפיין מוקדמות היורו ומשחקי ליגת האומות. לדעת אנשי הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, שחוגג היום 59 ומצפה למתנה משחקניו, רוצה להישאר לקדנציה נוספת, אבל גם הוא יודע שעתידו תלוי באיך יסיים את הקמפיין. בהתאחדות הקו הוא שאם הטורניר יסתיים בצורה טובה וההחלטה תהיה להמשיך עם מאמן זר, אז אין טעם לחפש מחליף לאוסטרי, כי רק הזמן שייקח לו ללמוד את הדברים עלול לגרום לעוד קמפיין ‘להיזרק לפח’ עוד לפני שהתחיל.

“בסך הכל יש התקדמות והקהל נהנה לראות את משחק ההתקפה של הנבחרת, נכון שנשארו אותן בעיות בהגנה ושערים לא מחויבים למציאות שאנחנו מקבלים, אבל אי אפשר להגיד שאין שיפור ואנחנו לא באים לשחק כדורגל ולנצח בכל מגרש", אמרו בהתאחדות. מיד בסיום המשחק מול איי פארו ביום שני, וילי יעביר דו"ח מפורט על הקמפיין הנוכחי, כדי שיהיה ניתן יהיה להפיק ממנו מסקנות לקראת העתיד.

שחקני נבחרת ישראל מברכים את ערן זהבי (איציק בלניצקי)שחקני נבחרת ישראל מברכים את ערן זהבי (איציק בלניצקי)

בחזרה למשחק באוסטריה. לקראת ההתמודדות, בנבחרת מעידים על ירידת מתח בקרב השחקנים, דבר טבעי כשסיום הקמפיין באופק ואין כמעט סיכוי להגשים את המטרה. למרות זאת, בשורות המשלחת קיים חשש מכך שאותה ירידת מתח לא תהיה בעוכרינו, אם פתאום מולדובה תייצר סנסציה במשחק של סקוטלנד. בנוסף, בנבחרת חוששים שהאווירה הזו תפגע במשחק עצמו, ולכן סיפרו שווילי שם לב לכך ומתכוון להנחית את השחקנים לקרקע באסיפה שצפויה להיות טעונה מאוד. בסביבת הנבחרת הדגישו שגם אם תהיה הפתעה במולדובה, קשה לעשות סוויץ’ בשעה וחצי.

רוטנשטיינר יעלה את ההרכב החזק העומד לרשותו. שחקני ההתקפה, מונס דאבור וערן זהבי, יחפשו להמשיך להיות אלה שעושים את ההבדל מבחינת ההוצאה לפועל, כשעבור מספר 7 יש גם את הקרב על מלכות השערים האירופית, כשהוא מפגר בשער אחד בלבד אחרי ממפיס דפאיי מהולנד, שנמצא בראש. השניים יזכו כמובן לרוח גבית ממנור סולומון, שיכול גם הוא לעשות את ההבדל בכל רגע נתון.

בנוגע למרכז ההגנה, שסובל מחוסר יציבות תמידי, מקווים בנבחרת שחזרתו של חאתם עבד אלחמיד, לצד חברו להפועל באר שבע, איאד אבו עביד, וניר ביטון מסלטיק, תספק את העמידות הדרושה מול ההתקפה האוסטרית. דור פרץ, לגביו יש הרבה תקוות, אמור לתמוך בהתקפה מהקו השני. 

דור פרץ ומונס דאבור (רדאד ג'בארה)דור פרץ ומונס דאבור (רדאד ג'בארה)

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, ניר ביטון, איאד אבו עביד, חאתם עבד אלחמיד, סאן מנחם, ביברס נאתכו, דור פרץ, מנור סולומון, מונס דאבור וערן זהבי.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */