יום שבת, 18.05.2024 שעה 20:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 18/05, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 18/05, 20:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 18/05, 20:30
  • הפועל חיפה

יצחקי: פה כל עוד יצטרכו אותי, השחקנים בלחץ

המאמן הזמני של מכבי ת"א אחרי ה-1:3 בק"ש: "זה קשה, צריך להתרגל לדברים חדשים". גולסה: "צריך לצאת לדרך חדשה". נוסבאום: "הפסדנו בדברים הקטנים"

|
ברק יצחקי (רדאד ג'בארה)
ברק יצחקי (רדאד ג'בארה)

במכבי תל אביב שיחררו הערב (שבת) אנחת רווחה עצומה בסיום משחק החוץ בקריית שמונה, בו ניצחה סגנית האלופה 1:3. אחרי פיטוריו של פטריק ואן לוון ועם ברק יצחקי בהופעה ראשונה על הקווים, הצהובים-כחולים עצרו רצף של שני הפסדי ליגה ועלו, זמנית לפחות, כל הדרך למקום החמישי.

זה לא היה קל עבור הקבוצה מתל אביב שנקלעה לפיגור משער של איתמר שבירו בדקה ה-28, אבל שער שוויון של ברנדלי קוואס רגע לפני הירידה להפסקה החזיר אותה למשחק, לואיס הרננדס השלים מהפך בדקה ה-68 ואוסאמה חלאילה קבע את תוצאת המשחק עמוק בתוספת הזמן.

יצחקי ופיבן אחרי הניצחון על ק"ש

ברק יצחקי, בבכורה שלו על הקווים, אמר בסיום: “זה קשה, זה חדש לי, צריך להתרגל לדברים חדשים ולמתחים. אני אומר תמיד שמי שנמצא סביב הכדורגל צריך תמיד לדעת לעמוד תחת לחץ. לא חשבנו שנפתח את העונה בליגה בצורה כזאת ועכשיו אנחנו צריכים לתקן את זה עם עבודה קשה, וביחד.

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם אוסאמה חלאילה (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים עם אוסאמה חלאילה (רדאד ג'בארה)

“אני לא חושב שהשער של קוואס הציל את המשחק או את העונה. היו חלקים במחצית הראשונה ששיחקנו לא טוב וצריך לשפר את זה, השחקנים האלה נמצאים בלחץ ויודעים שמצפים מהם, אני שמח שהם עשו את העבודה וזה מגיע להם ומגיע לאוהדים שלנו שהגיעו לפה ועשו תצוגה נפלאה גם כשהיינו בפיגור ומגיע להם. אלה אותם שחקנים ששיחקו טוב גם באירופה וגם במשחקים בליגה. אין ספק שהתחלנו לא טוב את העונה, לא מתחבאים מזה, עכשיו צריך לשפר את זה”.

על החלק שלו בפיטורי ואן לוון: “ההחלטות במכבי מתקבלות ביחד, זו החלטה שהתקבלה ואנחנו צריכים לתמוך בה”. על ההחלטה לרדת לקווים: “לא יודע כמה זמן זה יהיה אבל אני פה כל עוד יצטרכו אותי, אני איש מערכת ואעשה הכל בשביל המערכת הזאת. אני מקווה שהמשחק היום יעזור לנו להמשך”.

ברק יצחקי על הקווים. איש של מערכת (רדאד ג'בארה)ברק יצחקי על הקווים. איש של מערכת (רדאד ג'בארה)

על העובדה שהוא שמר על שקט לאורך כל התקופה: “אני מאמין שאני אדבר בקרוב, זה לא הזמן הנכון כרגע אבל אדבר בקרוב”. על חיפוש המאמן: “אנחנו מחפשים מאמן, לא רוצה להגיד באיזה מצב אנחנו נמצאים, כשיהיה מה להודיע, נודיע. הרבה שמות קופצים באוויר, כמובן שכשנחליט למנות מישהו, נודיע בצורה מסודרת”. על הדרבי: יש לנו עוד משחק ביום חמישי, הדרבי כרגע לא מעניין”.

קשר מכבי ת”א אייל גולסה: “היה חשוב לנו מאוד לקחת נקודות, זה מגרש מאוד קשה, תמיד יש משחקים קשים נגדם. שמח שיצאנו בסוף עם הנקודות אבל הפסדנו הרבה נקודות ואנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה. אני מקווה שעשינו את זה היום. אני חושב שמלכתחילה כל השחקנים יודעים וגם בחדר ההלבשה לא הפננו את המצב רק למאמן, אנחנו שחקנים מנוסים ולקחנו אחריות. הייתה לנו תחילת עונה לא טובה, אני מקווה מאוד שהיום נצא לדרך חדשה. מאמין ב-100% שאנחנו יכולים לעשות את זה, יש לנו שחקנים ומועדון וצוות שיודע לעשות את זה”.

אייל גולסה מול סטפן אקה (רדאד ג'בארה)אייל גולסה מול סטפן אקה (רדאד ג'בארה)

מן הצד השני מאמן קריית שמונה עמיר נוסבאום אמר: “התחלנו טוב את המשחק, שיחקנו טוב, הגענו למצבים, להוביל 0:1 נגד מכבי זה משהו שמאוד רצינו. אבל ברגע שקיבלנו את הגול בדקה ה-45 זה ערער אותנו. גם את החצי השני פתחנו טוב אבל סוג המשחק הזה הלך על המאבקים הקטנים, שם הפסדנו. חוסר שמירה וריכוז בקרן והגול בסיום, זה משחק של הפרטים הקטנים ונגד מכבי ת”א אסור לעשות טעויות. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהקבוצה, נתנו פייט מצוין”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם ברנדלי קוואס. השער שערער את ק"ש (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים עם ברנדלי קוואס. השער שערער את ק"ש (רדאד ג'בארה)

על שילוב הצעירים: “זה תהליך, ייקח קצת זמן, אבל אני מאמין בשחקנים ומאמין שממשחק למשחק כולם ייראו יותר טוב”.

רועי קהת דיבר גם הוא על ההפסד: ”המאמן צודק, זה משהו קטן שהיה חסר, דקה למחצית לשמור על הכדור ולא לספוג, אחרי זה עוד פרט קטן בקרן, לעמוד יותר טוב ולהיות מרוכזים, גם הגענו למצבים לעשות את ה-1:2 ולא הצלחנו להבקיע”.

גבי קניקובסקי מול רועי קהת (ניסן עייש)גבי קניקובסקי מול רועי קהת (ניסן עייש)

על הכישלונות בבית: “לא יודע להגיד סיבה מסוימת. בשבועות האחרונים אנחנו נראים יותר טוב, היום לא היינו צריכים להפסיד את המשחק ואנחנו מסתכלים קדימה וצריכים להשתפר”. על השחקנים חסרי הניסיון: “אנחנו צריכים לעשות את הדברים הנכונים וללמד את הצעירים מה לעשות בנקודות מסוימות ולקחת עליהם את האחריות”.

על הקללות מאוהדי מכבי ת”א: “אנשים ניזונים מדברים שהם שטויות. הסתכלו על תמונה שהראו להם נגד מכבי חיפה. אם היום רואים תמונה גדולה יותר הם היו תופסים את הראש. אני מקווה שהם יודעים שדברים הם לא תמיד נכונים”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */