יום שבת, 04.05.2024 שעה 14:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

קומאן: חייבים להתרכז בקבוצה, לא תמיד קל

מאמן בית"ר אחרי ה-1:2 הביתי על הפועל חיפה: "לא קורא אינטרנט", חוגג: "ניצחון של נשמה". האדומים רתחו על דוד פוקסמן: "צריך להחזיר אותו למקפיא"

|
ארווין קומאן (איציק בלניצקי)
ארווין קומאן (איציק בלניצקי)

בית”ר ירושלים חגגה היום (ראשון) אחרי 1:2 מול הפועל חיפה באצטדיונה הביתי, הודות לשערים של ירדן שועה ותמיר עדי, בעוד אלון תורג’מן הבקיע מנגד ואיתי בוגנים הורחק. בסיום המשחק מאמני הקבוצות ניתחו את ביצועיהן.

ארווין קומאן, מאמן בית”ר, אמר: “אני חושב שהניצחון הוריד הרבה לחץ, הקלה עבורנו ועבור האוהדים. אני חושב ששלושת הנקודות חשובות. יש דברים טובים ורעים שהיו במשחק הזה עבורנו, אחרי 55 דקות היתרון המספרי עזר, היינו צריכים להיות סבלניים ולהניע את הכדור. קשה מאוד, אבל השחקנים רצו לתקוף מיד וזה עבד. הם שמרו את הכדור והצליחו להגיע למצבים, זה מה שהיה חסר לי”.

קומאן:"היינו צריכים להרוג את המשחק"

קומאן דיבר על המערך: “אם אתם עוקבים אחרי בית”ר אתם יודעים למה עליתי עם שלושה בלמים, יש לנו מכת פציעות בהגנה. שיחקנו עם 3 בלמים בעבר ולא ניצחנו. עכשיו שיחקנו בלי שחקני הגנה וניצחנו. השחקנים ניצחו, אני שמח בשבילם ובשביל הקהל. היינו צריכים את זה”.

המאמן דיבר על האווירה בקבוצה אחרי ההפסד להפועל ת”א: “אני לא קורא את התקשורת או את הרשתות החברתיות. עבורי הדבר החשוב ביותר הוא לנסות להתרכז בקבוצה שוב ושוב. היה לנו שבוע אימונים טוב, אבל צריך להופיע על המגרש. הפועל חיפה טובה, אני שמח שהצלחנו לנצח כאן. ביום שני הבא אנחנו רוצים לנצח בחוץ. אנחנו צריכים להתרכז, אני חייב להתרכז בקבוצה. זה לא תמיד קל, בזמנים הטובים והקשים”.

אביאל זרגרי (איציק בלניצקי)אביאל זרגרי (איציק בלניצקי)

במקביל, הבעלים משה חוגג התייחס בטוויטר: “ניצחון של הרבה נשמה, גם של השחקנים אבל בעיקר של הקהל האמיתי של בית"ר ירושלים. תצוגת עידוד עוצמתית וכשקמסו מארה יצא מחיאות הכפיים היו מרגשות”.

תמיר עדי אמר: “למדתי שבמועדון הזה הכל קשה, גם כשכיף. יש משחקים שבהם צריך לתת הכל, הניצחון היה חשוב לנו עם כל מה שקרה וכל הסיפורים מסביב. זה היה חשוב לנו לקראת הביטחון להמשך”.

עדי דיבר על האווירה בקבוצה: “הניצחון מחבר, זה חשוב ומחבר אותנו כקבוצה. הוא מחבר אותנו עם הקהל, הקהל הזה הוא עוד נקודות בעונה הזאת וחשובים לנו. מקווה להחזיר להם בהמשך”.

ירדן שועה ותמיר עדי חוגגים (איציק בלניצקי)ירדן שועה ותמיר עדי חוגגים (איציק בלניצקי)

עדי דיבר גם על האוהדים: “אני לא שם לב לזה במהלך המשחק, לא חושב שמישהו שם לב לזה. לא הרגשנו את מה שקרה בבלומפילד בשבוע שעבר על המגרש, מראות לא נעימים. עלינו זה לא אמור להשפיע, צריכים לבוא ולהיות טובים על הדשא”. 

עדי התייחס לגול הניצחון: “המשכיות היא הכל בכדורגל. השער מחבר אותנו כקבוצה. בדקות האחרונות בעשרה שחקנים היינו צריכים ניצחון, אחרי התקופה שעברנו זה היה חשוב. המשחק כבלם? אני חושב שעשינו את זה טוב, גול במצב נייח זה לא מצב שהם ייצרו לעצמם ועשו את העבודה”.

אלישע לוי (איציק בלניצקי)אלישע לוי (איציק בלניצקי)

מאמן המפסידה אלישע לוי התייחס: “אני חושב שאנחנו שווים נקודה, זה מה שהרגשנו. גם אם לא היה משחק גדול שלנו היינו שווים נקודה, לפחות. אני מסתכל על ההזדמנויות שהגענו אליהן, ההרחקה הרגה אותנו. הייתה עבירה עליו, הוא השתחרר והצהוב השני שלו הרג אותנו. בעשרה שחקנים לא הלכנו אחורה, ניסינו להציל את המשחק וזה לא היה פשוט. תיקו היה משקף אבל זה לא עוזר, הם הבקיעו יותר. הלאה”.

לוי התייחס להרחקתו של איתי בוגנים: “לא הייתי צריך לשמוע, ראיתי שהוא הולך קדימה. אני לא יודע. הוא ניסה להשתחרר, עבר את השחקן התוקף. הכדור היה אצלו. השופט היה קרוב, זה מקרה שבו צריך להיות VAR ולא היה. אמנם צהוב שני, אבל כשיש שריקה כזאת...אל תכריח אותי לדבר על השופטים, סתם מרגיז אותי. הכי חשוב להמשיך, להצליח בבית נגד חדרה כי סך הכל יש לנו קבוצה טובה שמשחקת כדורגל בכל מקום וככה נמשיך לשחק”.

איתי בוגנים מורחק (איציק בלניצקי)איתי בוגנים מורחק (איציק בלניצקי)

המאמן דיבר על מצב הפצועים בקבוצתו: “חלק מהמשחק. לא דיברנו על זה קודם. לא נדבר על זה עכשיו. חלק מהמשחק. היום חזרו חלק, טאפוקו חזר ומלול עשה צעדים ראשונים, אני מקווה שסאקו יחזור בשבוע הבא. נראינו טוב ולקחנו נקודות בלעדיהם, זה מה שצריך לעשות. לתקן מה שהיה במשחק הזה ולבוא למשחק הבא טובים יותר”. בהפועל חיפה רתחו על השופט פוקסמן: ״צריך להחזיר אותו למקפיא״, אמרו בקבוצה לפני מסיבת העיתונאים בטדי.

אוהד לויטה סיכם: “על הדשא יש אמוציות. לא נעים להפסיד ולא הגיע לנו, נלחמנו עד הסוף גם ב-10 שחקנים וגרמנו להם להיראות לא טוב. המשחק היה די שוויוני, אבל לא לקחנו נקודות.  לא הבנתי מה קרה עם איתי. הרבה זמן לא ראיתי פאול לטובת שחקן שמקבל אדום, אבל אני מכבד את השופט. אין ספק שההרחקה שינתה את המשחק, לא הגבנו כל כך מהר וקיבלנו גול, את שני הגולים לא היינו צריכים לקבל ועל טעויות משלמים”.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */