יום שלישי, 07.05.2024 שעה 06:25

חוגג: מתנצל בפני ההורים, לה פמיליה ארגון טרור

עקב האירוע בבלומפילד, הבעלים היוצא של בית"ר אמר: "חווינו מסע בלהות, אישה עם קביים מצאה את עצמה בבית חולים", "טרופר, תכניס תרבות לספורט". צפו

|
משה חוגג (אורן בן חקון)
משה חוגג (אורן בן חקון)

אחרי האירועים האלימים ביציע אוהדי בית”ר בסיום ההפסד 1:0 להפועל תל אביב, בעלי הירושלמים היוצא, משה חוגג, פנה בקריאה לפעול בנושא כנגד האלימות שלא פוסקת ביציעים מצד ראשי לה פמיליה, ופרסם התייחסות ראשונה למקרים.

חוגג אמר: “אמש חווינו מסע בלהות בבלומפילד, אני רוצה להביע צער עמוק והתנצלות בפני הפצועים ומי שנפגע מההתנהגות הבזויה של לה פמיליה. אני רוצה לומר סליחה להורים ששולחים ילדים למשחקים בלי ביטחון ובלי לדעת איך יחזרו. לא רוצה לדמיין איך הייתי מרגיש כאבא אם הילדה שלי שהלכה למשחק כדורגל ורצתה לעודד הגיעה לבית החולים. התופעה הזו של הארגון, כבר אמרתי לא פעם, זה ארגון טרור. בתופעה הזו אני נאבק זמן רב מאוד, נאבקתי בה די לבד ואי אפשר לעשות שום דבר לבד”.

משה חוגג מדבר על האירועים הקשים ביציעים

עוד אמר: “אם הרשויות לא יתעוררו, בעתיד תוקם ועדת חקירה. אולי הגיעה הזמן לראות את הכתובת שעל הקיר ושמישהו ייקח את הדבר ויתמודד עם זה. אנחנו לא ממשלה ולא משטרה עם כל הרצון הטוב, אי אפשר לבד. תבינו, מדובר פה בקבוצה די קטנה מאוד ביחס לכלל אוהדי בית”ר, אבל היא קיצונית מאוד, אלימה וגזענית, לקחה את המועדון כבן ערובה ופוגעת בכל הספורט בישראל. אני עושה את הווידאו הזה כזעקה לעזרה, מבקש מחילי טרופר שר הספורט – תכניס קצת תרבות לספורט, תעזרו לנו במשטרה. לא יכול להיות שבכל פעם המועדון שלנו יילחם וימנע מהאנשים האלה להיכנס. אנחנו יודעים מי ראשי לה פמיליה ומי השמות שלהם. תעבדו איתנו ותעזרו לנו לתת ביטחון לאוהדים. צריכים את הקבוצות, ההתאחדות, המנהלת, המשטרה ומשרד הספורט. כולם להילחם למען המטרה הזו. אחרת אפשר לסגור את הענף. אם אישה עם קביים מגיעה למשחק ומוצאת את עצמה בבית חולים אז מה נגיד כולנו, מבקש מכם להתעורר”.

“לגבי האוהדת ש’העזה’ לעודד שחקן של בית”ר ממוצא מוסלמי ובתגובה סיימה את הערב בבית החולים, אני מאחל לך רפואה שלמה ומתנצל בשם כולם על המקרה ומקווה שאת הנפגעת האחרונה מהאלימות בספורט. אני מזועזע מזה שגבר מעז להרים יד על אישה ועל אחת כמה וכמה בתוך משחק כדורגל ואוהדת של הקבוצה שלו. הלוואי והדברים האלה ייעצרו אבל זה לא יקרה אם לא נפעל. אני פונה לרוב הקהל, האנשים האלה עושים נזק לכם, מיד משייכים אתכם לקבוצה הבזויה הזו, אסור להם להמשיך לשתוק, זה לא שמנה מי בעל הבית, היום אני ומחר מישהו אחר. הקבוצה הזו היא שלכם, אתם האוהדים ובשבילכם משחקים ועושים את הכל. חייבים להפסיק לשתוק, אתם הכוח ותתנו גב למלחמה הזו וזה ייעצר, אחרת המועדון ייעצר”.

אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */