יום שני, 06.05.2024 שעה 20:32

"לא ייתכן שאוהד או שניים יכתימו ארגון שלם"

אחרי העימותים האלימים בבלומפילד, ההצטדקות של לה פמיליה: "מגנים אלימות, ברגע שוכחים את הטוב שעשינו", "בכל דבר רע מיד מפילים אחריות על הארגון"

|
אוהדי בית
אוהדי בית"ר עם דגל 'לה פמיליה' (רדאד ג'בארה)

יממה לאחר העימותים האלימים ביציעי בלומפילד במשחק מול הפועל תל אביב והסערה שנוצרה בעקבות כך, ארגון אוהדי בית”ר ירושלים, לה פמיליה, יצא היום (שלישי) בהודעה ברשתות החברתיות.

“ארגון לה פמיליה מגנה בכל תוקף אלימות ביציע בין האחים”, נכתב. “הארגון פועל ופעל תמיד לאחדות בקהל למרות כל מיני מכשולים ברורים מבית ומחוץ שפילגו את הקהל, והארגון ימשיך לפעול לאחדות הקהל. מאידך, לא ייתכן שבגלל אוהד אחד או שניים שכבר אחרים קבעו שהוא מהארגון יכתימו ארגון שלם. עד לפני יום כולם היו מאוחדים מאחורי הארגון ובין רגע שוכחים את כל הטוב שהארגון עשה”.

עוד נכתב: “אנחנו לעולם לא נסכים למכות בין האחים ביציע ומחוצה לו, אבל לא ייתכן שכל דבר רע שקורה ביציע מיד האחריות מוטלת על הארגון מבלי לבדוק בכלל, וכל דבר טוב שהארגון מתכנן זה ‘אוהדי בית"ר’. הארגון עצמו יעשה חשבון נפש פנימי וינסה להוציא את המסקנות הנכונות כדי לחזק את האחדות ביציע”.

אוהדי בית"ר ירושלים (ראובן שוורץ)אוהדי בית"ר ירושלים (ראובן שוורץ)

אחד מבכירי ארגון האוהדים, ליאור פטורי, פרסם פוסט בו הוא לא מתנצל: “אני לא בא להצטדק ולא בא להתייפייף, אבל בואו לא נשכח לשם מה הוקם הארגון הזה, לה פמיליה. ויכוחים תמיד היו, אבל לא כמו הפעם שהגענו לתחתית. זה לא מה שרצינו ולא מה ששאפנו בשנים שהארגון הזה קם. תמיד ידענו להילחם במי שפוגע בנו כקהל, נלחמנו בשביל שאר הקהל, ביחד איתו ולמענו. יש הרבה אינטרסנטים, אנשים מתסיסים, שחיפשו פילוגים. לא אומר שידינו נקייה, לא כארגון ולא כאנשים פרטיים, אבל זה כבר עבר את הגבולות והרס את החשק”.

עוד כתב: “באופן אישי נגד מה שקרה בבלומפילד ומה שיקרה בעתיד עם הפילוג הזה שלא עוצר. נכון, אני פחות מעורב אבל חושב שכל מי שבית”ר חשובה לו והיציע חשוב לו צריך לעשות חשבון נפש, לעצור, לחשוב ולהתאחד. צריכים גם להגיד טעינו וזה מופנה לכולם. אל תשכחו שבסוף כולנו אוהדי בית”ר והדבר הזה שכל כך יקר לנו נרחב”.

אבי כהן, אחד מראשי הארגון ומי שספג תביעה על סך שני מיליון ש”ח ממשה חוגג פרסם פוסט בו כתב: “אוהדים יקרים, חברים ומשפחה יקרה! מה שקרה אתמול במגרש לא עובר לידי בפן האישי כאוהד שנמצא ביציע 30 שנים בימים הטובים והפחות טובים של בית”ר. אני רוצה להגיד שאני נגד כל אלימות שמתרחשת ביציע הבית”רי ובטח בין האוהדים שלנו מכל סיבה שלא תהיה! אני מכבד את כל האוהדים באשר הם ותמיד פתוח להקשיב גם אם הדעות שלנו מתנגשות! מה שקרה אתמול ביציע זו בושה ובטח לא הדרך שלי ושל חבריי הרבים ליציע. כמו שפעלתי בעבר, אמשיך באותה הדרך למנוע סיטואציות שכאלה. את הגלגל לאחור לא ניתן להשיב אבל בהחלט ניתן לתקן כדי שאירועים מסוג זה לא יקרו שנית”.

אף רוכש לא יתקרב: הציוצים מבלומפילד
אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */