יום שישי, 17.05.2024 שעה 07:55

נאתכו: האמנתי שנגיע לפחות לפלייאוף, זה מאכזב

קפטן הנבחרת אחרי ההפסד לסקוטלנד: "מאז שווילי הגיע המון דברים השתנו, מקווה שתהיה הסבלנות להמשיך". סולומון: "מבקש סליחה מהאוהדים ומהמדינה"

|
ערן זהבי וביברס נאתכו מתווכחים עם השופט (ראובן שוורץ)
ערן זהבי וביברס נאתכו מתווכחים עם השופט (ראובן שוורץ)

אחרי ההפסד שובר הלב 3:2 לסקוטלנד משער בדקה ה-93, שחקני נבחרת ישראל דיברו היום (שבת) על המשחק ועל המשך הקמפיין. קפטן הנבחרת ביברס נאתכו וכוכבה מנור סולומון התייחסו למשחק ולמטרות שנשארו לקמפיין.

נאתכו אמר: "זה הכדורגל, לפעמים אתה עושה במחצית הראשונה משחק מצוין, הם עלו במחצית השנייה עם הדחיפה של הקהל, אנחנו איבדנו ריכוז בנקודות מסוימות והמומנטום פשוט עבר אליהם והיה לחץ שרק התגבר. לצערי בתוספת הזמן הם ניצחו. צדק? לא יודע אם היה צדק, מחצית ראשונה כן היינו במשחק והיינו טובים ויצרנו מצבים, בחצי השני היה מצב שערן עם הראש כמעט כבש, אבל אם תחלק את המשחק למחציות אז בשנייה הם היו יותר דומיננטיים ולקחו".

מסע"ת נבחרת ישראל לאחר ההפסד לסקוטלנד

"אני לא יכול להגיד כל מה שאני מרגיש בפנים, זה לא פשוט, 12 שנה שאנחנו מאוד רוצים לעשות את זה, אני עם ערן כל התקופה ואני מקווה שהדורות אחרינו יעשו את זה. אני לא מסכם עד שזה לא נגמר, אבל הפעם באמת הייתה הרגשה שנעשה את זה, אני אישית מאוד האמנתי שלפחות לפלייאוף נגיע וזה מאכזב. ישראל צריכה להאמין בדרך, אנחנו צריכים לבנות משהו,  מאז שווילי הגיע המון דברים השתנו והמון הולך לצד החיובי, אני מאוד מקווה שתהיה לנו הסבלנות להמשיך ומקווה שבשנים הקרובות עם הדור המוכשר הזה הם יוכלו להיאבק ולהגיע לטורניר גדול".

"האם וילי צריך להישאר? לא תפקידי להחליט, יכול להגיד רק מה אני חווה ומרגיש ממתי שהוא פה, הוא עושה עבודה חיובית ומקדם את הנבחרת. בסופו של דבר יש אנשים שזה התפקיד שלהם והם יעשו את מה שצריך", סיכם הקפטן.

מונס דאבור וערן זהבי מאוכזבים (ראובן שוורץ)מונס דאבור וערן זהבי מאוכזבים (ראובן שוורץ)

מנור סולומון אמר בסיום: "מקטומיניי החמיא? זו מחמאה אדירה ששחקן מוכח בפרמייר ליג אומר, אבל זה לא מנחם אותי, עבדנו קשה מאוד מול יריבה חזקה שכל השחקנים שלה כמעט מגיעים מהפרמייר ליג, הייתה להם דחיפה אדירה מהקהל, החזקנו 2:2 עד הדקה האחרונה אבל לא השכלנו לצאת עם הנקודה החשובה וצריכים לקום מזה, למרות שזה מאוד קשה".

"אנחנו שחקנים מקצוענים, חווינו הפסדים וניצחונות, צריכים להרים את עצמנו אחרי הפסד כזה שהיה מאוד קשה, כשעומדים טוב עד הדקה האחרונה וחסרה רק עוד דקה, ופתאום הגול הזה קורה וזה דבר מאוד לא קל, אנחנו מקצוענים ויש לנו מוטיבציה, לצערנו לא לקחנו פה כלום מבחינת נקודות. תמיד מנסים להשתפר וכשיש דור חדש יש תקוות חדשות, מנסים לשלב את הדור הקיים והחדש, המנהיגים זה ביברס וערן, אני כנציג מהדור החדש מנסה לעשות את העבודה שלי, מנסה להשתפר ולתרום כמה שאני יכול, יש לי עוד הרבה שנים להיות כאן בנבחרת ויש תקווה לעלות לטורניר גדול, זה החלום הכי גדול שלי".

מנור סולומון (רויטרס)מנור סולומון (רויטרס)

סולומון הרחיב: "עדיין לא מסכמים כלום, יש 3 משחקים, הכול יכול לקרות וממשיכים קדימה. ברור שכשחקן התקפה אתה רוצה שהכדור יהיה אצלך, להגיע להזדמנויות וליצור כמה שיותר, זה בסדר, אני בתפקיד שאני קצת יותר אחורי ואין לי בעיה לעשות את זה ולחלץ, השתפרתי פה מבחינת חילוצי כדור ותרומה להגנה, לכולם אין בעיה לעבוד קשה ולרדוף ולחלץ, עושים הכול כדי להצליח והיום זה היה דרוש.  נתנו כל מה שיכולנו ובסוף זה לא הספיק בגלל קרן אחת, שהלוואי ויכולנו למנוע".

"למה הלכנו אחורה? זו שאלה טובה, אנחנו גם שואלים את עצמנו ונשאל עוד הרבה פעמים, אני גם חושב שאנחנו יותר טובים כשאנחנו לוחצים קדימה, אבל יש מומנטומים בכדורגל, בחצי השני היינו צריכים להגן יותר, לפעמים בחוץ צריך להגן ולשמור על התוצאה. ניסינו לשמור  ובסוף לא הצלחנו, זה מאכזב וקשה מאוד. ההרגשה מבאסת ממש, במידה מסוימת אכזבנו המון מהקהל שלנו, כמו שהם ציפו גם אנחנו ציפינו לקחת נקודות, באנו לנצח ואם לא אז לפחות נקודה, מה שלא קרה, ואני רק יכול לבקש סליחה מהאוהדים ומהמדינה שלא השכלנו לצאת עם נקודות. גם בבית ראו שנתנו מה שיש לנו והיום זה לא הספיק".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */