יום שבת, 18.05.2024 שעה 01:09

לראשונה: 10 ענפי ספורט אולימפיים ב-WINNER

המועצה להסדר ההימורים בספורט תכניס לטופס המשחקים ג'ודו, אתלטיקה, שחייה, שייט, התעמלות ו-5 ענפים נוספים. יו"ר המועצה: "יביא להכרה בספורטאים"

|
סמל האולימפיאדה (רויטרס)
סמל האולימפיאדה (רויטרס)

אולימפיאדת טוקיו, שנדחתה בשנה עקב התפרצות מגפת הקורונה, תצא לדרך בעוד עשרה ימים כשבבירת יפן יודלק הלפיד האולימפי בטקס הפתיחה, וכפי שקורה אחת לארבע שנים במשך 16 ימים חובבי הספורט בארץ ובעולם ישימו בצד את הכדורגל והכדורסל ויעבירו את מוקד העניין לאתלטיקה, לשחייה, לג’ודו ולעשרות ענפי ספורט אחרים.

בישראל האולימפיאדה תהיה מעניינת במיוחד שכן משלחת הספורטאים הישראלית לטוקיו 2020 תהיה הגדולה ביותר מאז ומעולם, ונחשבת גם לאיכותית ביותר מאז ומעולם. לא פחות מ-90 ספורטאים וספורטאיות מ-18 ענפים שונים יתחרו וייצגו את מדינת ישראל בתקווה להשיג מדליה אולימפית.

האולימפיאדה הנוכחית, לראשונה, תעורר עניין גם בקרב לקוחות ה-WINNER, שלראשונה זכה להיתר השרים להציע משחקים בעשרה ענפים אולימפיים שזוכים בשנים האחרונות להצלחה רבה בזירה הבינלאומית – אתלטיקה, שחייה, ג'ודו, שייט, התעמלות והתעמלות אומנותית, סיף, קראטה, טאקוונדו, חתירה וכדורעף.

שגיא מוקי (נעם מורנו)שגיא מוקי (נעם מורנו)

בדרך-כלל רשאי WINNER לפי התקנות להציע הימורים רק במספר ענפים ובהם כדורגל, כדורסל, טניס, כדוריד, בייסבול, פוטבול אמריקאי וספורט מוטורי. ההיתר המיוחד שניתן הפעם ל-WINNER הושג לאחר שיו"ר המועצה להסדר ההימורים שבתאי צור יזם לפני מספר חודשים פנייה לשר האוצר ולשר התרבות והספורט בה ביקש באופן מיוחד להתיר למועצה באופן חריג להציע בתקופת המשחקים להכניס על תכניית המשחק של WINNER משחקים בענפים אולימפיים בולטים שנחשבים למצליחים וזוכים להתעניינות בקרב הציבור הישראלי בכלל ולקוחות ווינר בפרט.

"כידוע, בקיץ הקרוב, צפויים להתקיים בטוקיו המשחקים האולימפיים ה-32 (של העת החדשה). טקס הפתיחה ייערך ב־24 ביולי, והמשחקים יסתיימו ב־9 באוגוסט. סה"כ 206 מדינות צפויות להשתתף במשחקים", כתב צור לשרים, "המשחקים האולימפיים מעוררים עניין רב בציבור הישראלי, והמועצה מבקשת, כשירות לציבור, לאפשר השתתפות בהימורים על התחרויות הפופולריות יותר במסגרת המשחקים האולימפיים, ובעיקר כאלו המעניינים את הציבור הישראלי".

שבתאי צור (פרטי)שבתאי צור (פרטי)

שבתאי צור יו"ר המועצה אמר עוד השבוע כי: "אני מודה לשרים על שנענו לבקשתי, כמו כל אזרחי ישראל גם אנחנו ב-WINNER נעקוב אחר ספורטאי המשלחת הישראלית ונישא תפילה להצלחתם. כבר הוכח בעבר שהספורטאים הישראלים הם השגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל בעולם. לדעתנו מתן ההיתר לענפים הנוספים הוא אמצעי חשוב להפנות את שימת הלב לספורטאים הישראליים שצפויים להתחרות במפעל, ולענפי ספורט בהם בולטים ספורטאים הישראלים, שחלקם זכו במדליות במסגרת תחרויות בינלאומיות. לדעתנו פרסום הימורים על ענפים אלו, תוך התמקדות בספורטאים הישראלים, יביא להכרה בספורטאים ויעמיק את ההיכרות עמם".

יעל אלמור-לאון, מ"מ מנכ"לית המועצה להסדר ההימורים בספורט הוסיפה: "בימים אלה אנו משלימים את ההיערכות לקראת המשחקים האולימפיים. אנו ניתן דגש לתחרויות ולליווי המשלחת הישראלית הן בפעילות במדינה והן בפעילות בנקודות המכירה ובנכסים הדיגיטליים שלנו. השיקול הכלכלי של הכנסות המועצה הוא משני בלבד. להערכתנו הכנסות המועצה מעריכת הימורים כאמור לא יהיו משמעותיות, אולם אנו סבורים כי כעניין של מדיניות ראויה, על המועצה לאפשר שירות זה למעוניינים בכך - הן לגופו של עניין, והן לשם מניעת מצב בו מי שמעוניין בכך, יפנה לאפיקי ההימורים הלא חוקיים".

יעל אלמור-לאון, מ''מ מנכ"לית הטוטו (ראובן קפוצינסקי)יעל אלמור-לאון, מ''מ מנכ"לית הטוטו (ראובן קפוצינסקי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */