יום שישי, 03.05.2024 שעה 21:31

מכבי כדורעף: "עודה מהלל שהידים ונגד ישראל"

סערה בענף: אחרי הניצחון של עיילבון בנוער במשחק בו חבר הכנסת התארח והעניק את הצלחת, הדאבליסטית זועמת: "אדם שמדבר על אינתיפאדה ובשבח נסראללה"

|
מ.ס עיילבון עם איימן עודה ( דיויד סלברמן)
מ.ס עיילבון עם איימן עודה ( דיויד סלברמן)

יממה לאחר הניצחון של מ.ס עיילבון בנוער הכדורעף על מכבי תל אביב, במועדון הצהוב הוציאו הודעה זועמת על מה שקרה מחוץ למגרש. חבר הכנסת מהרשימה המשותפת איימן עודה היה אורח במשחק, והצהובים הוציאו הודעה זועמת בנושא.

“כן לכבוד הדדי, לא למהללי שהידים”, נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי ת”א בכדורעף. “ראשית, אנו מעוניינים לברך את מועדון מ.ס עיילבון על זכייה היסטורית באליפות המדינה לנוער. החברים מעיילבון במשך שנים רבות בנו מועדון כדורעף מכובד ורציני, שקוצר פירות רבים בגילאי הנוער ומעמיד קבוצה מכובדת בליגת העל. ברכות”.

במועדון המשיכו: “במעמד הגמר שנערך אתמול בכפר סבא, התרחש אירוע שאיננו יכולים לעבור עליו בשתיקה. לפני המשחק ולאחריו, מישהו ממארגני המשחק, חשב לנכון לתת ליו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, את הבמה והכבוד ללחוץ ידיים לשחקנים ולהעניק לקבוצה המנצחת את צלחת האליפות. נדגיש. אנו מתנגדים בתוקף לפסילת אדם ולהעלבתו בגלל מוצאו ואנו מאמינים כי יש לכבד כל אדם באשר הוא אדם, בדיוק כפי שקבלנו בהערכה ובכבוד רב את שר הספורט ראלב מג'אדלה כאורח כבוד במעמד גמר גביע המדינה ב-2007, אך באותה נשימה, אין לנו שום כוונה להלבין ולנרמל חבר כנסת המהלל שהידים ופעילות אלימה נגד מדינת ישראל”.

איימן עודה (עמרי שטיין)איימן עודה (עמרי שטיין)

“אין זה מקובל שבאירוע רשמי של איגוד ספורט ישראלי הנתמך על ידי המדינה, יגיע לקחת חלק כאורח כבוד, אדם שמדבר על אינתיפאדה ובשבח נסראללה כנגד מדינת ישראל. לאירוע ממלכתי כמעמד גמר אליפות, היה ראוי להביא כאורח כבוד, אדם ממלכתי המכבד את המדינה והמתנגד בצורה ברורה לכל אלימות נגדה. כבוד הדדי בין יהודים לערבים - כן! הלבנת אלימות ומהללי שהידים - לא!”.

במכבי ת”א הגדילו וגם צירפו תמונה בה נראה איימן עודה מלווה בגאווה את המחבלת, חאלידה ג'ראר, מנהיגת ארגון הטרור החזית העממית, לאחר יציאתה מתקופת מאסר בבית הכלא הישראלי.

פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור תמך בהודעת הצהובים ומסר: "הודעת מכבי תל אביב לפיה לא ראוי שאורח הכבוד בגמר יהיה ח"כ איימן עודה שמהלל ותומך במחבלים היא כמים צוננים על נפש עייפה במדבר, בימים אלו כאשר תומכי הטרור קיבלו לגיטימציה להשפיע מתוך הקואליציה שום דבר אינו מובן מאליו ואנו מבקשים להודות למועדון".

חבר הכנסת מסיעת ימינה, עמיחי שיקלי, תמך גם הוא בפוסט של הצהובים: “יישר כוח למועדון מכבי ת״א בכדורעף על הודעתם החשובה בתגובה לאורח הכבוד במשחק האליפות איימן עודה”.

חגגו לו: ההפתעה שעשו למסי בארגנטינה
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */