יום שישי, 17.05.2024 שעה 00:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ייני: לא נולדתי מנהיג, היה חור שהיה צריך למלא

קפטן מכבי ת"א פתח את הלב אחרי הזכייה בגביע: "לא גדלתי כמכביסט, עם הזמן מצאתי את הרגש שלי למועדון", "אנחנו פלסטלינה, מגיבים מעולה למאמן"

|
שרן ייני (רדאד ג'בארה)
שרן ייני (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב זכתה בגביע ה-24 שלה אחרי שגברה 1:2 על הפועל תל אביב במשחק עם דרמה ענקית, ומהומה מבישה בסיום, אבל את הצהובים זה בוודאי לא מעניין, והם מסיימים את העונה המתישה שעברה עליהם בטעם מתוק.

קפטן הצהובים, שרן ייני, לאחר הזכייה: “הרגשנו טוב במחצית הראשונה, הרגשנו שאנחנו שולטים במשחק. כל הכבוד להם שניצלו אותו. הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח, צריכים לנצח, זה מה שאמרנו לעצמו, שהמשחק לא יחמוק לנו. מקודם דיברתי למטה על זה שמנסים לנצח כל הזמן, להשפיל אחד את השני באימונים ברמת התרגילים של המסירות או הנעת הכדור. רק לנצח. יש לנו קבוצה מגובשת וטובה, אין אופציה לא לנצח. כשאנחנו לא מנצחים, כמו מה שקרה עם האליפות, אנחנו מאוכזבים מאוד אבל חושבים מהר על המשחק הבא”.

ייני: כל עוד יכול לרוץ, רוצה לשחק במכבי

האירועים בסיום: ”אתם מכירים אותי כאדם וכדורגלן, אני לא חושב שיש מקום לשנאה. אני מגנה הכל, אני חושב שהאוהדים צריכים להתרכז באהבה לקבוצה שלהם, השחקנים צריכים להתרכז באהבה לקבוצה. יש יריבות ספורטיבית, נדבר במגרש ולפעמים רבים, אבל לא צריך לעשות משהו מופגן, לא פיזית ולא מילולית. חשוב שאוהדים יתרכזו בקבוצה שלהם ולא בקריאות גנאי, לא להתעסק בשנאה. תתעסקו במה שאתם אוהבים. אני יודע שקהל כדורגל אוהב להוציא את האגרסיות, יש הרבה מחקרים על זה, הייתי רוצה שזה ישתנה”.

שרן ייני חוגג (חגי מיכאלי)שרן ייני חוגג (חגי מיכאלי)

ההכנה של ואן לוון: ”פטריק יודע מה הוא רוצה. הוא מעביר לכל שחקן את התפקוד שהוא רוצה, בכל משחק, זה יוצר קבוצה מאומנת שיודעת מה לעשות אחד עם השני. אנחנו פלסטלינה, מגיבים מעולה למאמן. כשיש מאמן שיודע מה הוא רוצה אנחנו מגיבים ככה, גם אם זה מביא תוצאות או לא. אנחנו קבוצה שמאפשרת, לא מתערבת כל כך, אם יש מה להגיד זה רק במצב שאנחנו מרגישים שחייבים להתערב אבל אנחנו כמעט ולא מתערבים. גם אם אני לא מסכים עם משהו אז פטריק בא ואומר ‘ככה אני רוצה שתעשה את זה וזהו’, חשוב שהמאמן ידע מה הוא רוצה”.

רכש: ”למכבי תל אביב יש המון שחקנים מצוינים, כל שנה קורה משהו. מועדון כדורגל כמו מכבי תל אביב יכול למכור שחקנים ולהביא צעירים או אחרים שימלאו את מקומם. היו שחקנים מצוינים לפני זה ששיחקתי איתם, כמו גל אלברמן, קרלוס גארסיה, ערן זהבי ויואב זיו. כל הזמן יש תחלופה, אנחנו צריכים לדעת להתמודד. אם שחקנים יעזבו ויתקדמו נשמח בשבילם. חשוב שנייצר חשיבה כל הזמן של תבנית תחרותית, של סטנדרט גבוה, גם על המגרש וגם מחוצה לו. כל מי שייכנס לזה יכנס לקבוצתיות וירים את הרמה. זאת המטרה שלנו”.

שירן ייני ודן איינבינדר (חגי מיכאלי)שירן ייני ודן איינבינדר (חגי מיכאלי)

הקשר עם מכבי: ”לא גדלתי כמכביסט, הוריי לא אהבו כדורגל. הגעתי למועדון שהתקדמתי בו שנה אחרי שנה והבנתי מה הרעיונות שלו, לנצח כל הזמן, להיות הכי טוב, תיקו זה גרוע וכל זה. הגעתי לבוגרים, רציתי להיות הכי טוב שאפשר. לפעמים הלך לי, לפעמים לא, לפעמים אהבו אותי ולפעמים פחות. עם הזמן מצאתי את הרגש שלי למועדון והוא מצא כלפיי. זה משהו שמתפתח. זה כמו שאני לא יודע אם נולדתי מנהיג, אבל פיתחתי את זה עם השנים כי היה חור וצריך מישהו שימלא אותו”.

ייני הרחיב: ”היום הרגשות שלי כלפיי מכבי הם בית, לכל דבר, ואם עכשיו יש לי איזה ויכוח כזה או אחר ואני לא מרוצה אני נעלב ברמות, כי אני נעלב מהבית. אם אני מקבל תמיכה אתפוצץ כי זאת תמיכה מהבית, מהמשפחה שלי. טוב לי. אני לא מחפש להשוות את עצמי, אלא לסחוט את הלימון ולהוציא מעצמי הכי טוב שאפשר. אני שמח שמדברים אליי בגיל 34 ויש וייב טוב, זה נותן לי הרגשה מצויינת. מרגיש טוב גופנית ויכול להביא ניסיון, מקווה שרק אלך ואשתבח אבל אי אפשר להבטיח את זה. אני רוצה לשחק במשחקים הכי מלחיצים, זה מה שנזכור מכל הקריירה. עשיתי לא מזמן סדר בארון והילדים שלי התלהבו מכל הדברים שזכיתי בהם. יש רדיפה אחרי הניסיון להוציא את המקסימום כל הזמן, נהנים מזה. אני אוהב לשחק בכל עמדה שיתנו לי. אם בסוף לא אוכל לרוץ ואכנס לשער אהיה שוער במכבי תל אביב. רק רוצה לשחק”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */