יום חמישי, 09.05.2024 שעה 01:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

המשטרה טרם אישרה את חגיגות האליפות בחיפה

החשש הוא מהופעתה של עדן בן זקן, שתמשוך מעריצים שאינם אוהדי הירוקים ולא יהיה ניתן לשלוט בכמותם. המשטרה שלחה למועדון התראה לפני הליכים משפטיים

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

משטרת חיפה מטעמי ביטחון טרם אישרה את חגיגות האליפות של מכבי חיפה שמתוכננות הערב (שלישי) במגרשי אתו"ס בחיפה ובשלב זה יש מרוץ נגד הזמן בכל מה שנוגע לאישור המיוחל. ראש עיריית חיפה עינת קליש נמצאת בקשר רצוף עם המשטרה על מנת להשיג את האישור שכן אלפי אוהדי מכבי חיפה מחכים בקוצר רוח להגיע ולהתחכך עם השחקנים והצוות המקצועי.

בינתיים המשטרה זימנה את מארגני האירוע לשימוע ובתום השימוע יתקבלו החלטות לגבי קיום החגיגות של המועדון הירוק. החשש במשטרה נובע מהופעת זמרת העשור, עדן בן זקן, שתמשוך מעריצים רבים שלא קשורים לאהדת מכבי חיפה ויכולים לגרום לכמות ענקית של צופים שלא יהיה אפשר לשלוט בה. במשטרה ביקשו 140 מאבטחים שעברו הכשרת ספורט ועוד 100 שוטרים בשכר. בשלב זה העירייה הצליחה לגייס חצי מכמות המאבטחים. 

גורם משטרתי אמר ל-ONE: "אמש בשיחה עם ראש העיר ומנכ"ל העירייה הוצע להם להעביר את האירוע לאצטדיון סמי עופר שמכיל 30 אלף צופים וניתן לקיים את ההופעה של האומנית. משטרת ישראל לא תתפשר על ביטחון הציבור בשום דרך". ההערכה היא שבסופו של דבר יימצא הפיתון והאישור יגיע.

אלפי אוהדי חיפה צפו ביחד וחגגו אליפות

מהעירייה נמסר: “המשטרה עדיין בהתייעצויות בנוגע לקיום החגיגות הערב ואנחנו, כמו כולכם, מחכים להחלטתם הסופית. מארגני האירוע הציגו בפני קציני המשטרה את כל האישורים הנדרשים לקיום החגיגות”.

בינתיים ויתכן ועוד לפני החגיגות, ניתן יהיה לדעת האם ברק בכר שזוכה להערכה עצומה אצל הנשיא יעקב שחר יגיע לסיכום חיובי בכל מה שנוגע להארכת חוזהו בשנתיים נוספות. שחר ובכר אמורים להיפגש ב-48 השעות הקרובות על מנת לנסות ולהגיע לסיכום חיובי. בהנחה שכך יהיו פני הדברים, חיפה תצטרך להגיע לסיכום חיובי עם שאר אנשי הצוות המקצועי, שמצפים לשדרוג בשכר ביחס למה שהצוות קיבל בשנה האחרונה.

משטרת ישראל מסרה בתגובה: ”משטרת ישראל מטפלת בבקשת הרשות המקומית לקיומו של אירוע תחת כיפת השמים כנהוג בכל אירוע. לאירוע הוצבו תנאי רישוי, בטיחות ואבטחה למען שמירה על שלומו ובטחונו של הציבור. ככל שמארגני האירוע יעמדו בדרישות ובתנאים הארוע יאושר”.

מאוחר יותר במהלך היום, המשטרה שלחה למועדון התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים לאור קיום חגיגות האליפות, והודיעה כי “קיים חשש ממשי כי יגיעו רבבות, הרבה מעל יכולת תפוסת המקום”. בהתראה שנשלחה טרם נקיטת ההליכים המשפטיים נכתב כי בהתאם לנהלי המשטרה, ועל מנת להערך כראוי לאירועים בסדר גודל כזה, יש להגיש הבקשה מבעוד מועד, 30 יום בטרם קיום האירוע, מה שמעמיד את כל הנוגעים בדבר בסדר זמנים בלתי אפשרי. 

המשטרה מנתה מספר תנאים שהעירייה מחויבת לקיים בהתאם לחוק, ביניהם אישורי בטיחות והצבת סדרנים. העמידה בתנאים הכרחית למען שמירה על שלום וביטחון הציבור, והמשטרה אף התריעה כי “במידה והעירייה לא תקיים ולא תעמוד בתנאים שהוצבו על ידי משטרת חיפה, משטרת ישראל תפעל באמצעים החוקיים העומדים לרשותה לרבות פניה לבית המשפט בבקשה למנוע האירוע”.

במישור המקצועי, ניקיטה רוקאביצה שהצטרף לנבחרת אוסטרליה, טרם חתם על החוזה החדש. בחיפה העבירו מסר לשחקן שרוצים בו והדבר יהיה תלוי במו"מ הכספי בין הצדדים ובאורך החוזה. אתמול יעקב שחר התייחס למצבו של רוקאביצה כאשר אמר: “הוא הצטרף לנבחרת אוסטרליה, מן הסתם אני לא אדבר איתך לפני שאני אדבר איתו. כשהוא יחזור נדבר, אנחנו רוצים שהוא ימשיך, אבל אל תשכחו שיש לנו מגבלות תקציביות, כל הנושא של רשת הביטחון. רשת הביטחון הייתה לעונה אחת, אבל התחייבנו בקיצוצים לשתי עונות”.

ניקיטה רוקאביצה. עדיין לא ידוע האם ימשיך במכבי חיפה (עמרי שטיין)ניקיטה רוקאביצה. עדיין לא ידוע האם ימשיך במכבי חיפה (עמרי שטיין)

יובל אשכנזי סיים חוזה ולמכבי חיפה נותרו עוד מספר ימים על מנת לקבל החלטה אם לממש את האופציה על השחקן. יש אפשרות שהאופציה תמומש ואשכנזי יושאל לקבוצה אחרת הכל בהתאם לצרכים של הקבוצה ולמסע הרכש שתבצע.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */