יום ראשון, 05.05.2024 שעה 12:44
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6422-5233עירוני ק"ש1
6329-5333עירוני טבריה2
6241-5833בני יהודה3
5635-5633הפועל נוף הגליל4
5050-6333מכבי יפו5
4954-6133הפועל ניר רמה"ש6
4649-3833מכבי הרצליה7
4539-4233הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4643-4733הפועל עכו1
3955-4133סקציה נס ציונה2
3838-4133הפועל ר"ג3
3746-3333מ.ס כפר קאסם4
3644-2933הפועל ראשל"צ5
3545-3333הפועל כפ"ס6
3353-3733הפועל עפולה7
2072-3133איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • בני יהודה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • מכבי יפו
  • עירוני ק"ש
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • עירוני טבריה
  • סקציה נס ציונה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל עפולה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל עכו
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל ר"ג
  • מ.ס כפר קאסם
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל ראשל"צ

"היום הגרוע בחיי, הפועל פתח תקווה נעלמה"

מוטי קקון, אלי מחפוד, איציק ויסוקר וגם יורם ארבל וניסים קלדרון הגיבו לירידה של המלאבסים לליגה א': "כולם אשמים בזה, בלי יוצא מן הכלל"

|
שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)
שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

למרות שניצחה 1:2 את הפועל עפולה, הפועל פתח תקווה הגיעה אמש (שלישי) לשפל חדש כאשר נפרדה מהליגה הלאומית וירדה לליגה א’ ותשחק בעונה הבאה בליגה השלישית לראשונה מאז 1938.

לאחר ירידת הליגה, שחקני העבר של הפועל פתח תקווה אלי מחפוד, מוטי קקון ואיציק ויסוקר, לצידם של השדרן ואוהד הקבוצה, יורם ארבל והיסטוריון הפועל פתח תקווה ניסים קלדרון, התייחסו לקריסתה של האימפריה, שזכתה בעברה ב-6 אליפויות ופעמיים בגביע המדינה, כל הדרך לירידה כואבת לליגה א’.

שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

מחפוד: זה רגע קשה, היה יותר מדי בלאגן בקבוצה

אלי מחפוד התייחס לירידת הליגה ואמר: “זה עצוב מאוד שמועדון כדורגל כזה יורד, אנחנו עדיין בהלם, בדיוק עכשיו אנחנו כמה שחקנים מהעבר מסתמסים ומדברים על כל מה שקרה במועדון המפואר הזה. זה חלום בלהות מה שקרה, אבל הכתובת הייתה על הקיר, אי אפשר להגיד שעכשיו הם ירדו, הכתובת הייתה על הקיר עם איך שהקבוצה התחילה את העונה ובאמצע העונה, כשעוד היה אפשר לתקן, לא עשו את זה כמו שצריך וזה באמת רגע קשה למועדון.

הסיבות לכישלון: “יש פה הרבה סיבות לכישלון הזה של המועדון, לדעתי לא היו מספיק שחקנים טובים בקבוצה וגם היה יותר מדי בלאגן בקבוצה, הרבה חילופי מאמנים, גם כשאייל ברקוביץ’ הגיע באמצע העונה, גם ניסו עוד פעם לייצב את השורות ולא הצליחו. חשבתי שאייל ברקוביץ’, עם הידע שלו, איש כדורגל עם ניסיון, אז כן, הייתי בטוח שזה ייתן לנו איזה שהיא מקפצה, אבל שוב, המועדון הזה עבר טלטלה כזאת קשה בשנה האחרונה, קודם כל בצד המקצועי. בחלון ההעברות בינואר היו צריכים להביא שחקנים יותר טובים שמשפיעים, לא שחקנים שישלימו את הסגל, הכישלון הוא מקצועי פה וראינו את זה באמת מתחילת העונה”.

אלי מחפוד (שי לוי)אלי מחפוד (שי לוי)

ההתנהלות ובניית הסגל: “ההתנהלות פה הייתה של ‘יהיה בסדר, יהיה בסדר, אנחנו מועדון גדול’, אבל זה לא מספיק, אי אפשר להגיד אנחנו מועדון גדול וסיסמאות וסיפורים, ולא לעשות שום דבר. הליגה הזאת היא ליגה קשה מאוד, ליגה שוויונית, אבל עדיין היו צריכים להביא את השחקנים עם הנסיון בקבוצה, לדעתי גם בניית הסגל פה בתחילת העונה הייתה קטסטרופלית, בלי שום איזון ושום דבר. זה עצוב”. 

הסיכויים של הפועל פתח תקווה לעלות מליגה א’: “הם צריכים מהר להתעשת כי יש פה קהל גדול, עוד לא ירד מועדון בסדר הגודל הזה לליגה א’ בכדורגל הישראלי מאז קום המדינה. לא ירד לליגה א’ מועדון בסדר גודל כזה שלקח 6 אליפויות וגביעי מדינה ו-5 אליפויות רצוף, אבל גם קבוצות גדולות בעולם יורדות שתי ליגות ויודעות לחזור. צריך לעשות פה חריש עמוק ולעשות סדר, עם כל הכבוד צריך פה אנשים עם כסף שישקיעו במועדון כי שם המשחק הוא כסף. המיזם של האוהדים הוא מצוין, אבל אי אפשר לעשות את זה לבד, הם צריכים עוד איזה גוף כלכלי איתם. סך הכל יש פה קהל מצוין וטוב שדוחף, אני מאמין שאם ידעו לעשות סדר אמיתי, הקבוצה צריכה לעלות ליגה באמצע העונה הבאה, לא לחכות עד לסוף העונה, עם בנייה נכונה ושחקנים נכונים, שלא יווצר מצב שהקבוצה תיתקע בליגה א’. גם הפועל כפר סבא ירדו לליגה א’, אבל חזרו אחרי שנה ועלו גם לליגת העל, עכשיו הם ירדו לליגה הלאומית, אבל עדיין הם בתמונה כל הזמן. קשה עדיין לעכל את הדבר הזה, אנחנו, השחקנים הוותיקים יותר, עברנו טלטלה מאוד גדולה שחבר שלנו מהקבוצה, מני בסון, נפטר ועכשיו הקבוצה ירדה ליגה, כל השנה הזאת, הכל כזה לא טוב למועדון הזה. אבל אומרים ‘מעז יצא מתוק’, אז צריך עכשיו להרים את הקבוצה מלמטה”.

אלי מחפוד (עמית מצפה)אלי מחפוד (עמית מצפה)

הצורה בה הקבוצה ירדה ליגה: “כל ההתמודדות הזאת עד הדקה האחרונה זה כאפה רצינית, אבל זה נסגר ואין מה לעשות וזה לא ישנה את הכל, צריך עכשיו בכוחות משותפים לבוא ולנסות להרים את המועדון. צריך לבוא משקיע, שניים או שלושה, עם כסף ועם הקהל ביחד לקחת את המועדון הזה ולהחזיר אותו, המועדון הזה עבר השנה הרבה תלאות וזה לא פשוט. גם המשחקים הראשונים, עם הקורונה ובלי הקהל, זה הפך את הכל לקשה יותר כי אין מה לעשות, הקהל של הפועל פתח תקווה זה פקטור, כשחקן וכמאמן אני יודע את זה, זה קהל הכי גדול שיש בליגה הלאומית. לא היה את הקהל הזה שיתמוך בצעירים האלה, הקבוצה ניצחה הרבה משחקים בתקופה האחרונה, אבל נגד קבוצות שסיימו את העונה, לא משחקים על 6 נקודות, במשחקים מול עכו, אום אל פאחם וכפר שלם הקבוצה לקחה 4 נקודות בסך הכל מתוך 9, זה בעצם מה שהשפיע בסוף. התוצאות היו בסדר, ניצחו קבוצות פה ושם, אבל מול הקבוצות שצריך לנצח או לא להפסיד להם, שם הייתה הבעיה. נגד אום אל פאחם גם אם היו מסיימים בתיקו זה היה עוזר להם, אז גם זה לא קרה”. 

המשך הדרך: “אם הקבוצה תדע מהר לעשות סדר, לא להתחיל לבכות ולנתח את העבר ו’למה’ ו’כמה’, כי זה לא יעזור, הקבוצה צריכה לחשוב מהר איך היא עולה ליגה. צריך להיות מנהיג אחד במועדון ברמה המקצועית ולא משנה אם זה אייל ברקוביץ’ או מישהו אחר, וצריך דמות כלכלית או משהו כלכלי במועדון שבאמת יבוא לעשות סדר והכי חשוב, זה להיכנס חזק לתוך מחלקת הנוער ולגדל משם שחקנים, לא טובים, אלא מצוינים. צריך לשים אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר בתוך מחלקת הנוער בשביל שהמועדון הזה יחזור לקדמת הבמה בכדורגל הישראלי”.

ענר שכטר מאוכזב (חגי מיכאלי)ענר שכטר מאוכזב (חגי מיכאלי)

קקון: יצאתי מהמשחק עם דמעות, קשה לעכל, יום עצוב

מוטי קקון, כוכב העבר, סיפר: "הייתי במשחק, יצאתי עם דמעות. קשה לעכל, יום עצוב, יום כבד. היסטורי במובן השלילי, קשה לי. לא האמנתי שהפועל פ"ת תרד לליגה א'. כולם רצו טוב בהפועל, אי אפשר לבוא בטענות. זה קורה, לא התחברו דברים וזה המצב. אנחנו מדור אחר ותקופה אחרת, היינו שחקני בית והתייחסנו אחרת למשחקים, זה שונה”.

המצב בו נמצא המועדון: “כרגע יש בעיה כספית אז אולי הדרך היחידה זה לטפח את הנוער, הדרך היחידה. מאמין שנצליח לעלות ללאומית, לא חושב על אופציה אחרת. מועדון עם היסטוריה וקהל גדול מאוד שמתאים לליגת העל, לא ללאומית. מקווה שהקהל ימשיך לדחוף אותו, נקווה שזו ירידה לצורך עלייה כמו שאומרים. היסטוריה שלילית במועדון".

מוטי קקון (משה חרמון)מוטי קקון (משה חרמון)

ויסוקר: כולם בלי יוצא מן הכל אשמים בירידת הליגה

שוער העבר, איציק ויסוקר, אמר: “זה עצוב מאוד, אנחנו מלווים את הקבוצה הזאת כבר המון שנים ובשנים היפות של הפועל פתח תקווה והן באמת היו מדהימות ואין להן אח ורע בכדורגל הישראלי, אבל, כשעושים את כל הטעויות האפשריות, מי שהיה בהפועל פ”ת, לא חשוב מי, כולם אשמים במצב, כולם בלי יוצא מן הכלל של אחד שהשקיע כסף ואחד שהשקיע זמן, כולם אשמים כי אף אחד לא צפה את הנולד כי כשאתה לא זורע אתה גם לא קוצר, כשאתה לא משקיע אתה גם לא תקבל את התשואה שאתה משקיע בה, זאת אומרת חיו מהיד לפה. אז יגידו שהכניסו כסף וכל מה שאתה רוצה יגידו, אבל אף אחד לא חשב לרגע שאפשר להידרדר ככה וגם כשהתחילה ההידרדרות, אף אחד לא חשב שצריך לעצור ואיך עוצרים”.

הדרכים בהן היה ניתן לעצור את ההידרדרות: “הפועל פתח תקווה הגדולה התבססה בכל ימיה על היפים על מחלקת הנוער ולא השקיעו עכשיו במחלקת הנוער, אין לה מגרשי אימונים, אין אנשים מקצועיים שמטפחים את השחקנים כי מחר בא אחד והולך אחר. אני עוקב בעולם אחרי איך שנעשים דברים, אנחנו אנשים שבאים עם כל הרצון ועם כל הלב ולא כדי לעשות סיבוב ולהמשיך הלאה, כי מי שלא בא לעבוד שנים במקום עבודה מסוים כמו כדורגל ועל מחלקת הנוער המפוארת שהייתה, אז הוא שוגה ובסוף משלם את המחיר היקר”. 

איציק ויסוקר (יוסי ציפקיס)איציק ויסוקר (יוסי ציפקיס)

ירידת הליגה: “לקראת השלבים האחרונים קיוויתי שנישאר, אבל לא האמנתי ואני אגיד גם למה, כי אם מסתכלים על הקבוצות שהתמודדו עם הפועל פתח תקווה, זה קבוצות שאתה לא יכול לסמוך עליהן. אני לא אגיד שהם נתנו ושהם מכרו, אני לא אגיד את המילים האלה כי זה לא הוגן, אבל אתה יודע שהדברים האלה, או שעצמו עין, או לא התאמצו קצת ולא נתנו הכל, וכשאתה נקלע למצב הזה אז הסיכוי שלך הוא מאוד מאוד נמוך וכשהגענו למחזור ה-30 או אפילו קצת קודם, ראיתי את המתמודדות על ההישארות בליגה, אז קיוויתי שאולי בכל זאת נישאר ושאני אתבדה, אבל תיארתי לעצמי שזה יכול להיות גם הסוף”. 

העונה הבאה והסיכויים לעלות מליגה א’: “קודם כל, זו לא הנקודה שצריכה להיות. אני משליך את זה גם לנבחרת שלנו, שכל הזמן רק רוצים לעלות ולא בונים שום תהליך ושום דבר, אז אותו דבר כאן. צריכים לבוא אנשי מקצוע שהקבוצה הזאת יקרה להם, לבנות תוכנית חומש ל-4-5 או 10 שנים והתוצאות יבואו עם הזמן, כי אנשים טובים יש, אנשי מקצוע טובים יש, צריך רק למצוא אותם ואפשר יהיה לעלות, אולי לא בעונה הבאה, אולי בעוד שנתיים, אולי בעונה הבאה יבוא מישהו שישקיע הרבה כסף, אבל זה הכל יהיה תלאי על תלאי, אז הכל יכול להיות, שיבוא מישהו שישקיע כל כך הרבה כסף ואז כן יעלו, אבל זה לא יהיה לאורך זמן”.

איציק ויסוקר (שחר גרוס)איציק ויסוקר (שחר גרוס)

הבנייה מחדש שהקבוצה צריכה לעבור: “כמו שכל החיים היה בהפועל פתח תקווה, הייתה מחלקת נוער, בנו על שחקנים צעירים ומקומיים ועם הזמן גם היו תוצאות, אי אפשר לעשות יש מאין, צריך להתחיל לעבוד, לתכנן, לחשוב קדימה ואז להתחיל לתכנן מה המהלכים שרוצים לעשות ואיך רוצים להתקדם. ואני מאמין שכאשר מחלקת הנוער של הפועל פ”ת תתפקד אז התוצאות יבואו בהמשך”.

שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

ארבל: הכתובת הייתה על הקיר, אין סיבה לירידה חוץ מניהול כושל

יורם ארבל, השדר הוותיק ואוהד הקבוצה, שיתף: "מצער מאוד, אבל הכתובת הייתה על הקיר. חזיתי את זה לפני חודשיים-שלושה. כואב מאוד וחבל מאוד. מועדון שלא מגיע לו ולאוהדים שלו להיות במצב הזה, קבוצה עם קהל גדול. חוץ מהניהול הכושל למועדון לא הייתה סיבה לרדת. התנהלות לא מקצועית, וכולם משלמים את המחיר”.

הסיבות לקריסה של המועדון: “היה אפשר למנוע את זה אם לא היו גורמים למאיר שמיר לעזוב, קבוצה צריכה בעל בית. המודל הזה של קבוצת אוהדים זה נחמד, אבל פעם בהרבה שנים זה מצליח. אייל ברקוביץ’ נכנס מאוחר, במצב אנוש. הייתה לי תחושה כל הזמן שהפועל תרד. אני חושב שיצליחו לחזור לימים טובים, זה תלוי אם יבוא מישהו רציני יחד עם אייל. אם יבוא אדם שייקח על עצמו את הפרויקט, זו קבוצה עם קהל גדול. מישהו צריך לנהל את ההצגה, והקהל צריך לשבת ביציע. מאמין שיעלו מליגה א'".

יורם ארבל (נעם מורנו)יורם ארבל (נעם מורנו)

קלדרון: היום הגרוע בחיי, הפועל פתח תקווה נעלמה

היסטוריון הפועל פתח תקווה, ניסים קלדרון, אמר: “אני לפני פינוי לחדר מיון, אני מרגיש שהלב הפסיק לפעול לי, זה אחד הימים, אם לא היום הגרוע בחיי. כבר עברתי הרבה דברים בחיים שלי וזה יום גרוע שלא היה כדוגמתו. קבוצה שהייתה פאר היצירה של הכדורגל הישראלי, שאני מלווה אותה כבר 77 שנה מהיום שנולדתי ופתאום אתה רואה טרגדיה כזאת שזה איום ונורא, איום ונורא, זה קשה לקבל את זה, לא רק אני, גם רובם של תושבי העיר שהם אוהדים של הפועל פתח תקווה שלא מעכלים את הדבר הזה, אבל יותר מזה צריכים לחקור באמת את מה שהיה במשחקים הנוספים ממה שאני שומע”.

שאר המשחקים: “לא ראיתי אותם, אני הייתי בדרך מהמגרש ולא יכולתי כבר לעמוד שם בלחץ, אז הגעתי הביתה, אבל אומרים שהיה שם גול שהוא בושה וחרפה ובכלל מכירה, שהשוער נתן להם שם והשחקנים, צריכים לחקור אז את הנושא הזה, לא יכול להיות שהפועל פתח תקווה תרד ליגה ככה ודווקא הפעם שיחקו מחצית שנייה יוצאת מן הכלל, רק כל העונה שראינו אותם לא שיחקו ככה”. 

ג'רי חלדי, נחום סטלמך וניסים קלדרון (באדיבות המוזיאון הביתי של ניסים קלדרון)ג'רי חלדי, נחום סטלמך וניסים קלדרון (באדיבות המוזיאון הביתי של ניסים קלדרון)

ירידת הליגה: “כפי ששיחקו אז זה היה ברור שזו קבוצה שהולכת לרדת ליגה, הם היו גרועים מאוד וזו תוצאה של הרבה שנים, זה לא מעכשיו, זו תוצאה שקרתה להפועל פתח תקווה בגלל הרבה דברים כמו שאוהדים השתוללו בבית הכנסת למאיר שמיר וכל הנושא הזה שכל שני וחמישי מביאים לך מנהלים אחרים ולא דמויות שהפועל פ”ת גדלה איתן. אני הייתי שם מנהל, אז היו דמויות מסביבי שכולם היו אנשי הפועל פ”ת, כולם תוצרת בית, מחלקת הנוער הייתה הפועל פ”ת כולה, מהשחקן הראשון ועד האחרון כולם גדלו בהפועל פ”ת, גידלנו אותם עם אהבה להפועל פ”ת. כל העונה, כל השחקנים האלה שהביאו והם זרים להפועל פ”ת הם לא שיחקו כדורגל, הם לא דמו לקבוצת כדורגל ולכן הגענו למצב הזה. דווקא הפעם במחזור הסיום לשם ההפתעה הם סוף סוף התחילו לשחק כדורגל כמו שרצינו לראות אותם כל העונה ועפולה נלחמה פה, אי אפשר להגיד שהם באו לפתוח רגליים, להפך. ממה שקרה בלוד זה בושה וחרפה”. 

איך לשקם את המועדון: “זה לא יהיה קל, בדיבורים הכל קל, אבל צריך לבנות הכל מהיסוד ולהתחיל במחלקת הנוער. בזמנו, כשאני הייתי מנהל את מחלקת הנוער, גידלנו שחקנים ואני הבאתי את וואליד באדיר בגיל 12 להפועל פ”ת, מגיל 12 הוא גדל ושיחק בהפועל פ”ת וחינכנו אותו וגדל אצלי בבית כמו גם מוטי קקון ואופיר קופל ואלון מאיה ומנור חסן, את כל אלה גידלנו כילדים קטנים, הם היו בני בית כאן והיום אין את הדברים האלה, פה התחילו לשחרר אותם ומכאן היה אסון כי לא היה את הכסף, אז התחילו לשחרר שחקנים ומחלקת הנוער נהרסה. היום גם המגרשים וכל הנכסים נעלמו, אין את הנכסים, כל הנכסים של הפועל פתח תקווה, שהיינו האגודה הכי עשירה בארץ מקבוצת הפועל, נעלמו. היו לנו בתי קולנוע, מגרשי האליפויות באברבנאל, קרקעות היו והיה את בית הפועל, הכל נעלם ולא נשאר שום דבר. בזמנו, כשאני ארגנתי שיהיו אוטובוסים שיביאו ילדים למחלקת הנוער, היו מסתובבים כל יום שישי ומביאים אותם לבתי הספר לכדורגל אז ראית שעל כל 50 ילד שמחכים לאוטובוס, היו אולי 2 ילדים למכבי פ”ת, היום התהפך הכל. אין גם מגרשים אז עברו לכפר סירקין שזה רחוק מהעיר ומכבי פ”ת המגרשים שלה במרכז העיר”.

איציק ויסוקר, יוסי רוזנצוויג, מאיר שמיר, ניסים קלדרון ויחזקאל בן טובים (באדיבות ניסים קלדרון)איציק ויסוקר, יוסי רוזנצוויג, מאיר שמיר, ניסים קלדרון ויחזקאל בן טובים (באדיבות ניסים קלדרון)

העתיד: “צריכים מלמטה לבנות את הכל בסבלנות ואני מאמין שאולי נשחזר את הימים, אבל שוב, זה דור חדש היום, זה לא הדור שלנו, הדור שלי זה גם שחקנים שגדלנו כולם ביחד, גם שחקנים, גם חברי הנהלה, עד היום הם חברים. אני לא רואה את הקבוצה הזאת שירדה ליגה בעוד 30 שנה שהם נפגשים ביחד. אני אשלח לכם תמונות ותראו שנפגשים פעם כל חצי שנה, פעם שנה, כל הקבוצה הזאת שזכתה בגביע הם חברים כמו אחים כי היה מי שארגן אותם, היה את אברהם גרנט שאימן אותם וגידל אותם ועשה אותם משפחה אחת והיה לפני כן, הרבה שחקני עבר כמו נחום סטלמך וכל אלו שאימנו בנוער, וקרלינסקי, זה אנשים שגדלו בהפועל פ”ת עם כל האהבה. למשחקים של הפועל פ”ת היו מגיעים מכל הקיבוצים בארץ, היינו נוסעים למשחק חוץ ומכל הקיבוצים היו מגיעים ובדרך נופפו לנו עם דגלים ואין את זה היום, אין, הפועל פ”ת נעלמה. אני מקווה מאוד שהיום העצוב הזה ייחרט בליבם של אנשים טובים שרוצים לעשות טוב להפועל פ”ת ונתחיל לחדש ימינו כקדם. זה הזוי לשמוע ‘הפועל פ”ת בליגה א’”. 

שחקני עפולה חוגגים, אביב סלם מאוכזב (חגי מיכאלי)שחקני עפולה חוגגים, אביב סלם מאוכזב (חגי מיכאלי)

המשחק של מ.ס כפר קאסם: “אני מקווה מאוד שההתאחדות לכדורגל או איזה משרד חקירות, שיחקרו את מה שקרה פה במשחק של כפר קאסם, כי זו אחת הבושות הגדולות שראיתי אחרי שחזרתי הביתה וראיתי את זה”. 

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */