יום שבת, 21.09.2024 שעה 04:27

הבכיר החשוד יבקש להסיר את צו איסור הפרסום

לאחר שמעצר הבית של המנהל מקבוצת ליגת העל קוצר לתדהמת עוה"ד של המתלוננת, ינקטו עורכי דינו בצעד חריג, לטענתם כדי "לחשוף את שקרי המתנדבת"

|
בשורות מעודדות לחשוד (עמרי שטיין)
בשורות מעודדות לחשוד (עמרי שטיין)

אחרי שביום שישי האחרון נקבע כי הבכיר בקבוצת ליגת העל, שנחשד בהטרדות מיניות של מתנדבת במועדון, כפי שנחשף ב-ONE, ישוחרר למעצר בית של 20 ימים, הוגש היום (רביעי) ערר, בסיומו נקבע כי בוטל איסור הקשר בין הבכיר לאשתו ומעצר הבית קוצר ויחול עד לתאריך 25 במאי, ולא עד 4 ביוני, כפי שנקבע בבית משפט השלום.

עורכי הדין, רענן עמוסי ומורן סעדון, המייצגים את המנהל הבכיר, היו אלה שהגישו ערר על התנאים המגבילים וממש בסמוך למועד הדיון המשטרה הסכימה לקבלת הערר. השניים הגיבו להחלטה: ״הסכמת המשטרה לערר שהוגש ע״י עורכי דינו של המנהל הבכיר מלמדת היטב, כי גם הם השכילו להפנים שאין כל בסיס של אמת לתלונת המתנדבת״.

זאת ועוד, עורכי דינו של המנהל הבכיר מתכוונים להגיש מחר בקשה לבית המשפט להסיר את צו איסור הפרסום הקיים על פרטי הפרשה. מדובר בצעד חריג כשהוא מגיע מטעמו של מי שמוגדר כחשוד, ולטענתם המטרה היא “לחשוף את שקריה של המתנדבת באמצעות ראיות אובייקטיביות ברורות”. בכל מקרה צו איסור הפרסום יחול לפחות עד יום שישי.

עו״ד רענן עמוסי ועו״ד מורן סעדון (עמרי שטיין)עו״ד רענן עמוסי ועו״ד מורן סעדון (עמרי שטיין)

המתלוננת החליטה להחליף את עורכי הדין שלה, ומי שמייצגים אותה כעת הם עורכי עו”ד משה גלעד ועו”ד זיו גלעד, שהגיבו להחלטה שהתקבלה היום ואמרו: “מדובר בעבירות חמורות ביותר אשר נעשו על ידי בעל המרות והמשרה הבכירה ביותר במועדון. אנחנו מצפים מרשויות החקירה שימצו את הדין עם החשוד. אנחנו מתרעמים על ההחלטה לקצר את מעצר הבית שכן יש חשש ממשי כלפי המתלוננת״.

עו"ד משה גלעד (חיים ארז)עו"ד משה גלעד (חיים ארז)
עו"ד זיו גלעד (חיים ארז)עו"ד זיו גלעד (חיים ארז)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */