יום רביעי, 08.05.2024 שעה 04:25
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

עומרי אלטמן: אני חולם בלילה על הנפת הגביע

קפטן הפועל תל אביב סיפר על ההתרגשות שלו לקראת המשחק מול בית"ר ת"א/בת ים בחצי גמר גביע המדינה. עמיר נוסבאום: "נצטרך לשרוד את הדקות הראשונות"

|
עומרי אלטמן (רדאד ג'בארה)
עומרי אלטמן (רדאד ג'בארה)

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל תל אביב תפגוש באצטדיון בלומפילד את בית”ר תל אביב/בת ים למשחק שאמור להתקיים מחר (שלישי) אך לא מן הנמנע כי המשחק ידחה בעקבות ההסלמה במדינה, לדרבי תל אביבי לוהט בחצי גמר גביע המדינה, כאשר המנצחת תפגוש בגמר את המנצחת בחצי הגמר השני בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. 

אביחי דהן, עמיר נוסבאום, ניר קלינגר ועומרי אלטמן (רדאד ג'בארה)אביחי דהן, עמיר נוסבאום, ניר קלינגר ועומרי אלטמן (רדאד ג'בארה)

מאמן הפועל תל אביב , ניר קלינגר, התייחס להתרגשות של קבוצתו לקראת המפגש: “נעשה מה שצריך לעשות. אני מרגיש את השחקנים, כולנו מתרגשים. למרות שהייתי כבר במעמדים האלו, זה תמיד עושה פרפרים בבטן. אנחנו מגיעים מוכנים ודרוכים, אולי בניגוד לשנה שעברה. מהניסיון שלי, זה משחק פתוח ואין פייבוריטית –  זה משחק אחד שהכול יכול לקרות בו”.

הארכת החוזה: המינוי שלי היה טריווילי, כולם ידעו, זה פשוט יצא באופן רשמי. המצב רוח טוב מאוד, האימונים היו באווירה דרוכה וטובה. לא ייחסנו משקל להפסד לבני יהודה. לצערי מי ששיחק וקיבל הזדמנות לא לקח אותה. את המשימה בליגה השלמנו לפני שבועיים ולכן אנחנו עם הפנים למחר.

ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

ההכנה ליריבה: “השנה שמנו דגש הרבה יותר על היריבה, היא קבוצה טובה ומוכשרת מאוד. יהיה הרבה קהל מחר ואני פונה אליהם ואומר להם שיהיה משחק קשה ומורכב ואנחנו נצטרך שיהיו סבלניים וידחפו אותנו עם אנרגיה חיובית. השחקנים יצטרכו להחזיר עם לחימה”.

גם הקפטן האדומים, עומרי אלטמן, התייחס לחשיבות המעמד: ”זה מעמד מחייב, כולם מבינים את החשיבות. אנחנו יכולים להפוך את העונה למרגשת מאוד. לא מאמין שיש פייבוריטית, נתמודד עם שחקנים שעוד שנה או שנתיים יהיו בליגה העל”.

עמיר נוסבאום וניר קלינגר עם הגביע (רדאד ג'בארה)עמיר נוסבאום וניר קלינגר עם הגביע (רדאד ג'בארה)

החלום שלו על הנפת הגביע בתור קפטן: “אני חולם בלילה על להניף גביע בתור קפטן של הפועל תל אביב. זה דבר מיוחד מאוד, ועוד במועדון שהעברתי בו את כל הקריירה ואני מאוד מחויב אליו”.

עוד לפני כן, במתחם חודורוב, ניר קלינגר לא תרגל הרכב לכל אורך האימון המסכם אך הוא צפוי לפתוח עם ה-11 שלו מלפני ההישארות הרשמית בליגה, כשבן ביטון, דן איינבינדר, דני גרופר, לידור כהן ואלטמן יחזרו להרכב אחרי הרוטציה מול בני יהודה. עם זאת, דומה שהמאמן מתלבט בין שלומי אזולאי לעמנואל בואטנג סביב השאלה היכן להציב את אלטמן, אם בקישור או שמא כחלוץ, דבר שתורגל בוולפסון. כמו כן, גם אדי גוטליב תורגל עם איאד אבו עביד וסיאנדה קולו במרכז, כך שגם הוא בתמונה.

הרכב משוער הפועל ת”א: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד (אדי גוטליב), סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס, דן איינבינדר, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן ושלומי אזולאי (עמנואל בואטנג).

שלומי אזולאי, יעלה בהרכב האדומים?(חגי מיכאלי)שלומי אזולאי, יעלה בהרכב האדומים?(חגי מיכאלי)

מאמן בית”ר תל אביב/בת ים, עמיר נוסבאום, התייחס להכנות של קבוצתו לקראת המעמד המיוחד: “אני חושב שהיכולת שלנו מול סכנין וקריית שמונה גרמה להפועל ת”א להסתכל עלינו בדרך שונה. זה חצי גמר וכולם יהיו דרוכים. והקהל ידחוף אותם ואנחנו לא מורגלים לממדים כאלה”.

עמיר נוסבאום (רדאד ג'בארה)עמיר נוסבאום (רדאד ג'בארה)

העובדה שעבור רוב הסגל הגיע ממלקת הנוער של מכבי ת”א: “אנחנו לא מדברים על זה, זו פעם ראשונה שהשחקנים שלי משחקים במעמדים כאלה, המילה דרבי לא עומדת על הפרק. אם נדע לשרוד את הדקות הראשונות, נצליח להציג את היכולת האמתית שלנו. אין פה סודות, אנחנו מכירים את הפועל כמו שהם אותנו. השינויים שהם עשו בחלון גרמו להם להיות קבוצת צמרת לכל דבר”.

קפטן הקבוצה, אביחי דהן, אמר: “גדלתי בהפועל תל אביב ולמרות שעבר המון זמן אבל זה מאוד מרגש לפגוש אותם. לא מעניין אותי אם נתנו לי בעבר צ’אנס או לא, המעמד מאוד מרגש. הכל השתנה במערכת הזאת ולדעתי לא שיחקתי עם אף שחקן נוכחי בסגל שם. אנחנו מגיעים עם המון אמונה, נבוא לעשות את העבודה ובעזרת השם נצליח לעשות את זה”.

אביחי דהן (רדאד ג'בארה)אביחי דהן (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */