יום שבת, 21.09.2024 שעה 04:06

"ויניסיוס בגד בנו, כבר אמר שהוא אוהד ברצלונה"

מי ששימש כסקאוט הראשי של בארסה בדרום אמריקה עם פרטים חדשים על העסקה שנפלה: "כבר היה סגור, אבל הם בגדו". הזאר מחוץ לסגל לגומלין מול ליברפול

|
ויניסיוס ג'וניור (רויטרס)
ויניסיוס ג'וניור (רויטרס)

נראה שסוף כל סוף ויניסיוס ג’וניור מוציא את הפוטנציאל שטמון בו בריאל מדריד, ובדיוק בזמן. הברזילאי הפך לאחרונה לדומיננטי בסגל החסר של הבלאנקוס ואחד המוציאים לפועל של הקבוצה בשלבי המאני טיים של העונה. כידוע, עוד בטרם הגיע למדריד ויניסיוס כבר היה קרוב לחתימה בברצלונה, ואחד האנשים הבולטים שהיו מעורבים בזמנו במהלך דיבר על השתלשלות האירועים וסיפק פרטים נוספים על העסקה שנפלה בזמנו.

אנדרה קורי, לשעבר הסקאוט הראשי של ברצלונה בדרום אמריקה, התייחס להגעה של ויניסיוס ורודריגו לריאל: “עם ויניסיוס הקדמנו את ריאל בשלוש שנים וחצי. הסוכנים שלהם, פרדריקו פנה וסטפנו אווילה כבר הגיע להסכם עם ברצלונה אבל בגדו בנו. הייתי בידידות קרובה איתם, אפילו הייתי השושבין בחתונה של ילדיהם, אבל ברגע המרכזי הם בגדו בנו והלכו לריאל. 15 ימים לפני החתימה במדריד, ויניסיוס אמר שהוא אוהד ברצלונה, שהאליל שלו זה ניימאר ושמסי טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו”.

עוד אמר: “סוכניו ואביו של ויניסיוס היו בברצלונה, אך פלורנטינו פרס הזמין אותם למדריד והם הלכו. ג’וני קלפאט (הסקאוט שאחראי בריאל על דרום אמריקה) עצמו אמר שזו עסקה בלתי אפשרית בשל ההסכם עם בארסה, אבל אז הם סגרו את הפרטים והוא הלך לריאל. הם לא סמכו על ויניסיוס ולכן החתימו גם את רודריגו על אותה עמדה, כששניהם נחשבים זרים. ברצלונה הייתה מוכנה לשלם 18 מיליון אירו עבור ויניסיוס ו-20 מיליון אירו על רודריגו. ריאל שילמה הרבה יותר בסוף”.

אדן הזאר, שוב ייעדר בעקבות פציעה (רויטרס)אדן הזאר, שוב ייעדר בעקבות פציעה (רויטרס)

בתוך כך, בנוסף להיעדרותם של דני קרבחאל, סרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס, שיחמיץ את המשך העונה, הצטרף לרשימת השחקנים הפצועים של הבלאנקוס גם אדן הזאר, שייצא עם הקבוצה לאנגליה לקראת הגומלין מול ליברפול באנפילד. הבלגי התאמן עם חבריו והשלים אימון מלא, אם כי סביר להניח שזידאן לא יסכן אותו והוא לא ייקח חלק גם במשחק החשוב. 

מאות אוהדים בחווית צפייה בחוף מציצים
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */