יום ראשון, 12.05.2024 שעה 05:35

רוטנשטיינר: רפאלוב? הוא לא היה מקבל דקות

מאמן נבחרת ישראל התייחס לאי זימון הקשר לקראת דנמרק, סקוטלנד ומולדובה ונשאל על אי זימון אצילי ומיכה: "החלטה מקצועית". וגם: הצגת עוזרי המאמן

|
רופרט מרקו, וילי רוטנשטיינר ומרקו בלבול (רדאד ג'בארה)
רופרט מרקו, וילי רוטנשטיינר ומרקו בלבול (רדאד ג'בארה)

אחרי שפירסם את סגל נבחרת ישראל, המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים קראת שלושת משחקי הכחולים-לבנים  מול דנמרק, סקוטלנד ומולדובה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר.

רוטנשטיינר הציג תחילה את עוזרי המאמן החדשים מרקו בלבול ורופרט מרקו ונפרד מאלון חזן ומניר לוין. רופרט מרקו אמר: “אני נמצא בישראל שלושה ימים ופגשתי אנשים רבים מההתאחדות. יש לי תחושה מיוחדת. זה כבוד ואני אסיר תודה להתאחדות. יש שחקנים מוכשרים מאוד”.

רופרט מרקו (רדאד ג'בארה)רופרט מרקו (רדאד ג'בארה)

מרקו בלבול אמר: “התגעגעתי מאוד למסיבות עיתונאים ולהרגיש את הדשא. זכות גדולה להיות בנבחרת ישראל. זאת שליחות. חלק מרכזי בהתפתחות המקצועית שלי. כשקיבלתי את הטלפון מווילי לבוא ולעבוד איתו אמרתי ישר ‘כן’. היו לי שיחות רבות איתו על איך לשפר את הנבחרת. מקווה שנצליח ביחד בקמפיין. שמח לחזור לטופ של הכדורגל הישראלי”.

מרקו בלבול (רדאד ג'בארה)מרקו בלבול (רדאד ג'בארה)

רוטנשטיינר אמר: “אנחנו יודעים שזה כבוד להוביל את הנבחרת הלאומית. חשוב שתהיה תדמית מכובדת. רוצים לעלות בדירוג פיפ”א, זאת המטרה שלנו. לא מדברים על מקום ראשון, שני, שלישי, רביעי. רק ממשחק למשחק. רוצים לנצח את דנמרק בבלומפילד. הפיתוח של הפילוסופיה זו המטרה שלנו. רוצים לעבוד באימונים ולהשתפר. רוצים לבצע צעד קדימה. אני חושב שעשינו עבודה טובה בליגת האומות. זה מראה שאנחנו בדרך הנכונה. חשוב להתמקד לראות מה אפשר לעשות עם החוזקות שלנו והשחקנים האיכותיים שלנו. לא אדבר על החוזקות של היריבות אלא של השחקנים שלנו. אני בטוח שאפשר לגרום לזה”.

וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

זימון הצעירים: “הנבחרת הלאומית זו פלטפורמה של הכדורגל הבינלאומי. דיברתי עם הצעירים שהגישה והעבודה ישאירו אותם פה. זו הזדמנות נהדרת. יש שלושה שחקנים מוכשרים שיכולים ללמוד הרבה מהמנהיגים. היה חשוב לנו לבחור 26 שחקנים”.

הסגל לפי עמדות: “בשוערים, זו הייתה החלטה קשה כי אני מכבד את אריאל הרוש, אבל ההחלטה הייתה כי הוא לא שיחק הרבה זמן. הוא וגראפי יהיו גיבוי. בהגנה, דיברתי עם אוראל דגני וניר ביטון, הם יכולים להיות בנבחרת הלאומית. יש סיכון אבל אנחנו מוכנים לקחת אותו. בקישור, טאלב טוואטחה יעבור אולטרסאונד ויכולים להיות סיבוכים. אבל אם הוא בסדר אני רוצה שהוא יהיה בנבחרת כי אני מעריך אותו והוא אחד משחקני הכנף הטובים במדינה. בהתקפה, החלטנו לצרף את ליאל עבדה ומוחמד כנעאן. זו אחריות גדולה”.

ליאל עבדה חוגג (שחר גרוס)ליאל עבדה חוגג (שחר גרוס)

אי זימון אצילי ומיכה: “אין סיבה, אין דיון בצוות הדיון שלנו. זו הייתה החלטה מקצועית”.

אי זימון רפאלוב: “רפאלוב שחקן מדהים. אני מעריך את המשחק שלו. אני צופה במשחקים שלו בבלגיה ובאירופה. אני אחראי לאיזון. בעמדה שלו יש לי שחקנים ברמה עולמית. המטרה שהוא לא יישב על הספסל ושלא יקבל דקות משחק”.

רפאלוב. שוב בחוץ (רויטרס)רפאלוב. שוב בחוץ (רויטרס)

זימון השחקנים ממכבי חיפה: “בלבול לא מכיר רק את השחקנים מחיפה, אלא מכל הארץ. כי הוא אימן נגד כל הקבוצות. אם מדברים על שחקן אחד מחיפה, הקפטן, הקשרים. נחליט לגבי טוואטחה. גם חזיזה ואבו פאני כבר היו אצלנו”.

המופע של משה פרץ שהוזז מבלומפילד: “לא הייתי נגד המופע, הוא זמר נחמד. רציתי שיהיה יום אחד יותר לנוח בשביל המשחק של דנמרק. כאשר השחקנים משחקים הרבה משחקים באביב הם צריכים יותר מנוחה”.

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */