יום חמישי, 09.05.2024 שעה 01:49

שרעבי: צורך ציבורי במנהיגות מקצועית ואיכותית

מנכ"ל ההתאחדות הנכנס הגיש בקשה לקיצור תקופת הצינון כדי להיכנס לתפקיד בחודש הבא. תיכנן לעסוק בגישור עד שקיבל את ההצעה מחסון, כפי שנחשף ב-ONE

|
יוסי שרעבי (איציק בלניצקי)
יוסי שרעבי (איציק בלניצקי)

יוסי שרעבי, שאמור להתחיל לשמש בחודש הבא כמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, הגיש בקשה מיוחדת לוועדה למתן היתרים לפי חוק שירות הציבור, בבית המשפט המחוזי בירושלים, זאת כדי לאשר את תקופת הצינון המקוצרת כדי שיוכל להתחיל בתפקידו.

בגלל שהיה מנכ"ל משרד התרבות והספורט לצד השרה מירי רגב, על שרעבי חלים כללים של שנה צינון כפי שמחייבות התקנות בשירות הציבורי. מועמדותו של שרעבי לתפקיד נחשפה לראשונה ב-ONE בחודש אוגוסט. שרעבי אף מציין בפנייתו כי: “ביום 10 באוגוסט 2020 קיבל המבקש שיחת טלפון מיו"ר ההתאחדות, שבה נמסר לו כי היו"ר מבקש להציע לו את תפקיד המנכ"ל, מאחר והוא מעוניין לעשות שינוי משמעותי בהתאחדות".

שרעבי מציין בפנייה שלו כי הוא בכלל תיכנן עד אותה שיחת טלפון מחסון לעסוק בגישור. "המבקש (שהוא עו"ד בהכשרתו ובעל תעודת מגשר) תיכנן לעסוק בגישור, ואף החל בצעדים מעשיים להקמת משרד המתמחה בגישור ויישוב סכסוכים, כמו גם להעברת קורסים אקדמיים בנושא. צעדים נוספים לקידום מטרה זו היו פגישות שונות, לרבות עם מו"מ מנכ"לית משרד המשפטים על מנת לבחון  את האפשרות לקבלת תיקי גישור, שיחות עם הגורמים האחראיים בנציבות שירות המדינה באשר לחובת הצינון המוטלת עליו, פגישות עם עו"ד מגשר בעל מוניטין לצורך שיתוף פעולה. כמו כן, בחר המבקש לעבור קורסים מתקדמים על מנת להעמיק את ידיעותיו בתחום".

יוסי שרעבי (רדאד ג'בארה)יוסי שרעבי (רדאד ג'בארה)

עוד מוסיף שרעבי בבקשה כי: "יש לקחת בחשבון כי המועד האחרון שבו המבקש עמד בקשר עם ההתאחדות היה ב-15.3.2020. כיוון שההצעה מיו"ר ההתאחדות הגיעה בהפתעה, לאחר סיום תפקידו של  המבקש בשירות המדינה, ולאחר שהחליט על התמחות בגישור, אותו צינון פנימי לא תועד בזמן אמת. כמו כן יש לקחת בחשבון את סיום תפקידו של המבקש, שלא מרצון, עקב מינוי שר חדש".

שרעבי מבקש מבית המשפט לקצר את תקופת הצינון שהוא "יחל את תפקידו בהתאחדות לא לפני יום 14.4.2021. תקופה זו הולמת את תקופת הצינון בהחלטות קודמות של הוועדה ומהווה תקופת צינון של שנה למעשה מהמועד האחרון שבו עמד המבקש עם ההתאחדות בתפקידו כמנכ"ל המשרד".

ההתאחדות לכדורגל (שחר גרוס)ההתאחדות לכדורגל (שחר גרוס)

שימו לב עוד מה כותב בבקשה המנכ"ל החדש של ההתאחדות לכדורגל: “באיזון כולל בין האינטרסים הציבוריים, לרבות הצורך בשמירה על טוהר המידות ומראית עין, כמו גם הצורך הציבורי במנהיגות מקצועית ואיכותית בענף הספורט הפופולרי ביותר בישראל, אשר יש לה חשיבות ותרומה  גדולה לכללי אזרחי ישראל ספורטיבית, חינוכית וחברתית, מן הראוי לקצר את תקופת הצינון הנדרשת ולהעמידה על 10 חודשים מיום פרישתו הרשמית של המבקש משירות המדינה".

שרעבי מציין בבקשה כי נציב שירות המדינה אישר שתקופת הצינון תהיה לתקופה של עשרה חודשים שתחל להימנות ממועד סיום תפקידו בפועל 14.6.2020 וכי שרעבי יוכל להתחיל לעבוד בהתאחדות לכדורגל ביום 14.4.2021.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */