יום חמישי, 09.05.2024 שעה 04:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

שמחים, אבל יש דרבי: הפועל מרוצה ברבע הגמר

אחרי ה-1:3 על נתניה, הפועל ת"א חייכה ועברה למוד דרבי: "לא חוגגים, מכבי הרבה יותר חשוב". מחמאות לכהן, ליידנר ואלטמן: "מקווה שנביא תוצאה טובה"

|
לידור כהן חוגג עם עומרי אלטמן (שחר גרוס)
לידור כהן חוגג עם עומרי אלטמן (שחר גרוס)

החל מסוף העונה הסדירה, בסוף השבוע הקרוב, הפועל תל אביב תמשיך את העונה שלה בפלייאוף התחתון ותיאבק על חייה בליגת העל, בתקווה לשרוד כמה שיותר מהר. במקביל למאבקים הקשוחים, היא תמשיך לחלום על גביע המדינה, כשעלתה אמש (שלישי) לרבע הגמר אחרי שניצחה 1:3 את מכבי נתניה בחוץ.

הקבוצה של ניר קלינגר, שהודחה בשנה שעברה בחצי גמר הגביע, מתקרבת בחזרה ל"זירת הפשע" לאחר ההפסד המאכזב ההוא למכבי פתח תקווה, כשהאדומים שמחים מאוד על הניצחון, מחלוקת הכוחות במסגרת השבוע העמוס שהחל עם הפסד כואב לבני סכנין בקרב תחתית חשוב ויימשך עם דרבי תל-אביבי, כך שגם העובדה שהמשחק לא הגיע להארכה ריצתה את אנשי הקבוצה.

רוטנשטיינר: מתרגשים ככל שמתקרבים המשחקים

וזה לא היה רחוק משם. ההרכב שהעלה קלינגר, כולל רוטציה וחלוקת עומסים, עלה ליתרון בנתניה בדקה ה-48 בשל פנדל מפוקפק אותו תרגם עומרי אלטמן, שלוש דקות אחרי עלייתו לכר הדשא, לשערו השביעי העונה בכל המסגרות. אחרי שער השוויון של פרננד גורי (75), עידו וייר כבש שער עצמי אחרי הכנסת כדור לרחבה של לידור כהן, ששיחק 14 דקות ובהן עזר למגן נתניה להעלות את הפועל ת"א ליתרון וחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-94 בתום מתפרצת, כשאלטמן מוסיף גם בישול משלו.

בקבוצה החמיאו אחרי המשחק כמובן לכובשי השערים, שנכנסו כמחליפים בזה אחר זה כדי להכריע את המשחק, כשמלבד כהן ואלטמן, גם הניסיון של דן איינבינדר, שלא פתח כדי להיות כשיר במאת האחוזים לדרבי, בא לידי ביטוי בדקות ההכרעה, כשהפועל הייתה צריכה לשמור על היתרון ושיחקה חכם, וגם בזבזה זמן מבלי להתבייש, כדי לעשות זאת. 

עומרי אלטמן חוגג עם שחקני הפועל תל אביב (שחר גרוס)עומרי אלטמן חוגג עם שחקני הפועל תל אביב (שחר גרוס)

מלבד הכובשים, הצטיין גם דורון ליידנר שהוסיף הרבה למשחק של האדומים באגף שמאל, הרבה לפרוץ ולתקוף ממנו, והחל את המהלכים של השער הראשון והשלישי. כמו כן, כפי שקרה במשחקים האחרונים, הוא המשיך לשחק ביחד עם דני גרופר, שעלה כמחליף, גם כשחקן כנף, אז בלטו עוד יותר התכונות ההתקפיות שלו, בזמן שגרופר נשאר כמגן מעט אחורנית. בנוסף, גם שי אייזן קיבל מחמאות על משחק ההקרבה שלו, בעיקר בחלק ההגנתי.

“כיף לעבור שלב, אנחנו שמחים, אבל לא חוגגים. יש לנו דרבי על הראש", אמרו בהפועל ת"א. "אנחנו עדיין בתחתית, עדיין יש לנו עוד הרבה עבודה ומשחק מול מכבי ת"א שהוא הרבה יותר חשוב מבחינתנו בשבת. המועדון הזה מונע לאורך השנים מגביעים ודרבים, לטוב ולרע, אז זה מעבר חד אמנם, אבל טבעי בשבילנו. יצאנו מהאצטדיון וכבר התחלנו לחשוב ולדבר על הדרבי. אנחנו עייפים וצריכים לנוח טוב עד המשחק הזה, שלא צריך לדבר עליו בכלל”.

עומרי אלטמן חוגג עם שחקני הפועל תל אביב (שחר גרוס)עומרי אלטמן חוגג עם שחקני הפועל תל אביב (שחר גרוס)

“אנחנו שמחים מאוד על הניצחון, עברנו שלב, כמובן שזה הדבר הכי חשוב", אמר אלטמן בסיום המשחק. "אני חושב שגם עשינו את זה בסטייל בסוף. הפנים כבר באמת ליום שבת, לדרבי. אנחנו יודעים כמה זה חשוב, לנו השחקנים, למועדון, לקהל, לכולם, לכל מי שקשור להפועל ת"א. אני מבטיח שאנחנו נתן את הכל ואני מקווה שנביא תוצאה טובה הביתה".

מעבר לניצחון המשמח ולהעפלה לשלב שמונה האחרונות בגביע, בהפועל ת"א שוב עסוקים בפציעות, כשדן עזריה המחליף נשלח לצילום לאחר המשחק בשל עוד פציעת כתף בקבוצה. גם שי אליאס, שפתח בהרכב, ספג מכה בקרסול וייבדק.

דן עזריה נפצע (שחר גרוס)דן עזריה נפצע (שחר גרוס)

עד סוף השבוע, בהפועל ת"א יהיו יותר חכמים לגבי כשירותם של שלומי אזולאי ואופק ביטון לקראת הדרבי, כשגם רועי זיקרי חזר להתאמן עם חבריו, אבל ספק עדיין אם ישוב לסגל. במקביל, מנסים בקבוצה להכשיר את בן ביטון ואדי גוטליב לקרב העירוני החשוב. 

קבוצת הנשים של הפועל למען אימוץ כלבים במסגרת "יום המעשים הטובים" 

קבוצת הנשים של הפועל ת”א הגיעה ל SOS-חיות ליום פעילות קהילתית במטרה לעורר את המודעות עבור אימוץ של כלבים בוגרים, שנשארים במתחם האימוץ בזמן שמאמצים לרוב את כל הגורים.

השחקניות, בליווי המאמן ומנהלת הקבוצה, שוחחו עם דפנה, נציגת עמותת S.O.S חיות שהסבירה להם על צורת העבודה הייחודית של העמותה, על העלויות הגבוהות שיש לעמותה בטיפולים וטרינריים מצילי חיים והקושי לגייס תרומות וכן גם על קבוצת הכלבים הבוגרים שקשה יותר למצוא להם בית. הבנות והמאמן הצטלמו ושיחקו עם הכלבים הבוגרים ושוחחו כבר על המשך שיתוף הפעולה בין הקבוצה לעמותה.

קבוצת הנשים של הפועל (צילום: הפועל ת"א)קבוצת הנשים של הפועל (צילום: הפועל ת"א)

מנכ"לית הפועל ת"א, אודליה פרידמן, אמרה: "בחרנו לציין את יום המעשים הטובים בדרך ייחודית עם חברינו ההולכים על ארבע, שלא התמזל מזלם לזכות בבית חם. עמותת SOS מעניקה להם את כל התנאים האידיאליים לחיות בכבוד במשך שנים רבות, בהתנדבות מלאה – ונראה שעבור פעילי העמותה כל יום הוא יום המעשים הטובים. קבוצה הנשים של המועדון הוקמה על תשתית של אהבה ונתינה – והיום המרגש הזה מהווה עוד נדבך בדרכה המבורכת".

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */