יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"שיחקנו יותר טוב מהמוליכה, ונשארנו בתחתית"

למרות היכולת והשליטה, בהפועל מתוסכלים מה-2:1 למכבי חיפה: "אין מה להיות שמחים. נשארנו עם מחמאות ובלי נקודות". קלינגר יאמן מול ב"ש, זיקרי חוזר

|
דן איינבינדר מרגיע את ניר קלינגר (שחר גרוס)
דן איינבינדר מרגיע את ניר קלינגר (שחר גרוס)

הפועל תל אביב ממש לא תתנחם בכך, אבל זה היה ערב משובח של כדורגל ישראלי. שערים אדירים, כדורגל מהנה, פעולות הירואיות ומה לא. רק קהל היה חסר. עד שהאוהדים יחזרו למלא את היציעים, האדומים ינסו להתאושש מה-2:1 שספגו מול מכבי חיפה אמש (רביעי), במשחק שבו הם נראו לפרקים טוב יותר ממוליכת הטבלה ולא היו חדים בחלק ההתקפי פעם אחר פעם באצטדיון בלומפילד.

בעוד השחקנים של ניר קלינגר סיפקו את אחת ההופעות הכי טובות של הפועל ת"א בשנים האחרונות, ועדיין הפסידו, במה שמסכם יותר מכל את מודל 2020/21 של הקבוצה – הם בעיקר המשיכו להסתבך בתחתית הטבלה ולא הצליחו להתרומם ועוד מחזור לפני סיום העונה הסדירה, בו הפועל תכננה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף התחתון, חלף לו. ונשארו שלושה בלבד.

האדומים בוודאי יתעכבו על הטעויות שביצעו בשערים שכבשה מכבי חיפה, על ההחמצות ועל חוסר החדות בהתקפה, אבל לפחות ינסו להתנחם, ולו במעט, מהיכולת שבאמת הייתה גבוהה וגרמה לצמצום פערי הרמות בין שתי הקבוצות עד עד כדי שלא ניכרו על כר הדשא רוב הזמן, בלשון המעטה.

תגובת דן איינבינדר להפסד לחיפה

"אי אפשר להיות שמחים מהיכולת הזאת למרות הכל, אין כלום בהפסד, אנחנו עדיין בגועל של התחתית אחרי שחשבנו שכבר נעלה קצת למעלה", אמרו בהפועל ת"א אחרי שרצף שמונת המשחקים ללא הפסד נקטע. "שיחקנו מול מוליכת הטבלה והיינו יותר טובים ממנה, לחצנו אותה, אבל זהו. זה היה נראה מדי פעם כאילו חיפה מהתחתית או מליגה נמוכה יותר, ואנחנו מהצמרת, אבל אנחנו עדיין עמוק בתחתית. זה לא משנה כי נשארו לנו רק מחמאות, בלי נקודות.

"לא היינו צריכים את המשחק הזה, או את המחצית השנייה מול מכבי חיפה, כדי לדעת שאנחנו קבוצה איכותית, טובה ושונה יותר ממה שהיינו, אבל כן צריך לזכור שהפועל של תחילת העונה כנראה הייתה מפסידה ואפילו מובסת אחרי שחוסה רודריגס היה כובש שער כזה, רגע אחרי שער שוויון שלנו".

חלק מהשחקנים, שכבר דיברו בחדר ההלבשה על כך שצריכים לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר ולהתרכז במשחק הבא מול הפועל באר שבע, אמרו: "אנחנו מרוצים מאיך שנראינו וזה מוסיף לנו לביטחון, הגיע לנו יותר, בטח בחצי השני, אבל אין זמן להתבאס כי יש משחקים של התחתית בהמשך המחזור ובעוד ארבעה ימים ב"ש. צריך לשחרר".

עומרי אלטמן (שחר גרוס)עומרי אלטמן (שחר גרוס)

"מאוד רצינו להמשיך עם הרצף שלנו בשמונת המשחקים האחרונים שלא הפסדנו, בליגה וגם בגביע. אני שמח לפחות שהמשכנו ברוב שלבי המשחק להראות יכולת טובה, שיחקנו מול קבוצה מצוינת, מוליכת הטבלה, והיינו עדיפים ברוב דקות המשחק. מזה נצטרך להיות מעודדים", סיכם דן איינבינדר לאחר המשחק.

"כמובן שאנחנו מאוכזבים שלא לקחנו את שלוש הנקודות, או אפילו נקודה שהייתה עוזרת לנו בהמשך המאבק, אבל אנחנו באמת יוצאים מחוזקים מפה. אנחנו נמשיך הלאה, אנחנו באנרגיות טובות, נתאושש ונגיע מוכנים למשחק ביום ראשון, עוד משחק לא פשוט בסדרה שיש לנו עד סוף העונה הסדירה. אנחנו נבוא מוכנים כדי לקחת את הנקודות במקום אחר".

ומעבר לתוצאה עצמה, המשחק הסתיים עם הרבה עצבים, בעיקר מצדו של קלינגר כלפי השופט שלום בן אברהם. המאמן, שהורחק בכרטיס אדום אחרי תום 90 הדקות, ידריך את הקבוצה מול ב"ש מאחר שהדיון בעניינו, אם וכאשר יועמד לדין משמעתי במסגרת ההתאחדות לכדורגל, ייערך לאחר המשחק.

ניר קלינגר גוער בשופטים (שחר גרוס)ניר קלינגר גוער בשופטים (שחר גרוס)

לאנשי הפועל ת"א הסביר קלינגר כי בכלל ניגש על כר הדשא לבן ביטון כדי להרחיק אותו מבן אברהם, אחרי שהמגן בא אליו בטענות, אולם השופט ככל הנראה הרחיק את המאמן אוטומטית על יציאה מהאזור הטכני וכניסה לתחומי המגרש. לאחר מכן, התפתח עימות מילולי בין השופט למאמן הזועם, שהשתולל, כשאיינבינדר ועומרי אלטמן מנסים להרגיע אותו. אחריו, איציק ניסנוב ואודליה פרידמן הלינו בעצמם בפני השופט.

בעוד היום השחקנים זכו לחופש, מחר הם כבר ישובו להתכונן לקראת ב"ש, כשבקבוצה ינסו להכשיר את אדי גוטליב הסובל מרגישות במפשעה ומי שלא נכלל בסגל במשחק שלישי ברציפות. על הנייר, גם חולי הקורונה – רז שלמה, אופק ביטון, שי אייזן ועמנואל בואטנג – צפויים לשוב לסגל. רועי זיקרי, שלא שיחק כבר למעלה מחודשיים בשל פציעה ודלקת בשרירי הבטן, אמור לשוב ולהתאמן השבוע בוולפסון.
 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */