יום חמישי, 16.05.2024 שעה 16:11

בקשתו של בוזגלו לשוב לאימוני הפועל נדחתה

לאחר ניסיון הפשרה הכושל, הבורר עו"ד תגר דחה את בקשת הקשר: "מתכונת זו נוסתה והדבר לא צלח". נציגו של מאור: "הפועל תשלם על נזק מקצועי שייגרם"

|
מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)
מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)

יממה לאחר שניסיון פשרה נוסף נכשל בין הצדדים, הבורר עו"ד עמיאל תגר דחה את בקשתו של מאור בוזגלו לחזור לאימוני הפועל תל אביב, כך הודיע הערב (שני) לנציגו עו"ד שי אליאס וליועץ המשפטי של האדומים עו"ד משה בן דת וכן לבעלי המועדון האחים שרון ואיציק ניסנוב, בועז תושב וזאב גרינברג.

"בשלב זה – ולאחר שכבר התקשרה עם שחקן אחר – הקבוצה איננה מעוניינת מקצועית בשחקן, כך שמשמעות החלטתי תהיה השבתו לאימונים בלבד", כתב הבורר החלטתו. "מתכונת זו נוסתה על ידי הצדדים במסגרת ההסכמה הדיונית בניהם, ולמרבה הצער הדבר לא צלח: השחקן טוען כי נודה מהאימונים הקבוצתיים ונאלץ להתאמן לבדו בצדי המגרש והקבוצה טוענת כי השחקן "עשה בלאגן בחדר ההלבשה". הזמן שעבר מתום תקופת ההסכמה לא היטיב את היחסים בין הצדדים, דומה שלהיפך. 

מאור בוזגלו (חגי מיכאלי)מאור בוזגלו (חגי מיכאלי)

"לפיכך, כפיית הקבוצה לשתף השחקן באימוניה תביא לריבוי התדיינויות בפני בשאלה מי "אשם" בכך שהדבר לא יוצא לפועל, ולאו דווקא באמת תשיב השחקן לפעילות ספורטיבית. בקשת השחקן הוגשה לאחר תום התקופה שנקבעה בהסדר הדיוני כתקופה שבה יתאמן השחקן בשורות הקבוצה. מועד סיום התקופה היה ידוע היטב לשחקן, וכשראה שתקופה זו קרבה לסיומה מבלי שמצא קבוצה אחרת או הגיע להסדר עם הקבוצה בדבר הארכת התקופה, היה עליו למהר ולפנות בבקשה מתאימה, כדי למנוע את התנתקותו מפעילות הקבוצה. לא ניתן כל הסבר מדוע השחקן המתין עם בקשתו, והגישה בדיעבד. כך אנו נמצאים כחודש לאחר שהשחקן התאמן בפעם האחרונה בקבוצה, כשחלק ניכר מחלוף הזמן יש לזקוף למחדלי השחקן. 

"ביום 20.7.13 הודיעה הקבוצה לשחקן כי הוא משוחרר וכתוצאה מכך הוא יכול לעבור לכל קבוצה. כך גם נקבע בהסדר הדיוני (שבין מטרותיו לאפשר לשחקן לשוב לאימונים כדי שיקל עליו למצוא קבוצה אחרת). אין מחלוקת שהשחקן נמנה על טובי הכדורגלנים בעת הזו, ולבטח שחקן לגיטימי (לכל הפחות) במרבית קבוצות ליגת העל. לפיכך לא ברורה טענתו של השחקן כי לא הצליח למצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותו לשורותיה, מבלי שיוטל עליה לשלם עבור מעבר השחקן כשאף אין מגבלה לעניין השכר המבוקש ע"י השחקן”.

עו"ד משה בן דת (נעם מורנו)עו"ד משה בן דת (נעם מורנו)

“השחקן הודיע כי הוא מוכן לשחק בשורות הקבוצה ללא תמורה (מבלי לגרוע מטענותיו כ לפי הקבוצה) ובלבד שישוב להתאמן. באי-כח השחקן טוענים כי לא ניתן היה למצוא קבוצה אחרת שתקלוט השחקן, שכן הנתבעת דואגת לפרסם כי השחקן הינו שחקן פצוע. אני מתקשה מאוד לקבל טיעון זה: הרי השחקן כבר חזר להתאמן בעקבות ההסדר הדיוני (הדבר מעיד על מצבו הרפואי ואם לא די בכך, קבוצה שתרצה בשחקן תמורת תנאי העסקה מאוד אטרקטיבים מצידה, יכולה לבחון את מצבו הבריאותי ולא סביר שתמנע מכך רק בגלל שמי מאנשי הנתבעת ילחש על אוזנה שמדובר בשחקן שעדיין פצוע".

מאור בוזגלו באימון הפועל ת"א (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו באימון הפועל ת"א (רדאד ג'בארה)

"אם כן, לא שוכנעתי כי הפתרון התחליפי מוצה. לפיכך הגעתי לכלל מסקנה שאין מקום לקבל את הבקשה", סיכם עו"ד תגר. "אני מקווה שהחלטתי לא תהיה סוף פסוק לעניין שיתוף השחקן בפעילות הקבוצה וכי הצדדים ישכילו לחדש המו"מ בניהם כדי להגיע להבנות בנושא זה, לכל הפחות. על הקבוצה לזכור כי קיים סיכון לא מבוטל מבחינתה שתביעת השחקן תתקבל ברכיבים הרלוונטיים, כך שבסופו של יום תחויב לשאת בתשלום לשחקן (גם) עבור שלושת החודשים שנותרו עד לתום העונה (ללא קשר לוויתורה על שירותיו). כך תצא הקבוצה מופסדת פעמים: גם תישא בתשלומים שהתחייבה לשלם לשחקן בגין תקופה זו וגם לא תהנה מהאפשרות שיתרום לה מיכולתו. ברור שהחלטה זו מתייחסת אך ורק למימד של חיוב הקבוצה לשתף השחקן בפעילותה הספורטיבית ואין משמעה שהשחקן לא זכאי לשכר בגין תקופה זו".

עו"ד שי אליאס ורועי אלמדאי, נציגיו של בוזגלו, אמרו: “אנו שמחים מהחלטת הבורר שמעבירה מסר להפועל תל אביב לפיו סיכויי התביעה של מאור בוזגלו להתקבל גבוהים מאוד. הבורר אף ציין כי עמדת הפועל תל אביב לא מובנת, יש סיכוי לא מבוטל בכלל שהפועל תל אביב תשלם למאור שכר עבודה, בכל מקרה, עד לסוף העונה והתנגדותה להשבתו לקבוצה, ללא הסבר מוצדק, תחשוף אותה לשלם פיצוי כפול, בפרט שמאור הסכים לחזור בחינם. על על נזק מקצועי שייגרם למאור בוזגלו תשלם הפועל תל אביב ממון רב, בשל אגו והחלטות לא מושכלות”.

עו"ד שי אליאס (נעם מורנו)עו"ד שי אליאס (נעם מורנו)
אמבפה כובש שער זהב מהסרטים במשחקון
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */