יום שישי, 03.05.2024 שעה 06:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

ב"ש מאשימה את הפציעות, ז'וסוואה על סף סיכום

הקבוצה מתוסכלת מה-1:1 מול בית"ר: "פראיירים, אך הספסל שלנו אומר הכל והפציעות לא נותנות יותר מדי אפשרויות". הפורטוגלי קרוב להארכת חוזה במועדון

|
ז'וסוואה לפני הפנדל (רדאד ג'בארה)
ז'וסוואה לפני הפנדל (רדאד ג'בארה)

עוד תיקו מר להפועל באר שבע. בבכורה של המאמן רוני לוי על הקווים ובלי מספר שחקני הרכב, מחזיקת הגביע סיימה אמש (ראשון) רק ב-1:1 בטוטו טרנר נגד בית"ר ירושלים, שמסבך אותה במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון. הנקודה ממקמת את האדומים במקום החמישי עם 32 נקודות, 4 נקודות בלבד מקריית שמונה, היריבה הקרובה שלהם כבר ביום רביעי הקרוב.

"היה לנו משחק טוב בסך הכל, אבל הכדור פשוט לא רצה להיכנס", אמרו בבאר שבע, "הגענו להמון מצבים במחצית הראשונה, החמצנו פנדל ועוד שני מצבים טובים. היינו חייבים להבקיע לפחות שער אחד אבל חוסר ריכוז גרם לפספוסים האלה. יש דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, הגיע הזמן שנלמד לצאת עם 3 נקודות כי הפלייאוף העליון יכול לברוח לנו מבין הידיים אם לא נהיה מרוכזים". 

תגובות בית"ר לתיקו מול הפועל באר שבע

במועדון בסך הכל יצאו מעודדים מהבכורה של רוני לוי על הקווים, אבל חשו טעם מר בעקבות כמות המצבים הגדולה שהגיע במחצית הראשונה וכמובן החמצת הפנדל של ז'וסוואה. "פראיירים, אם היינו מרוכזים ליד השער, המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי", אמר אחד השחקנים. המאמן רוני לוי החמיא לשחקניו על הגישה והלחימה, אבל הוא בעצמו יודע שיש לו עוד הרבה עבודה. לוי היה מרוצה בעיקר מהחלק הראשון של המשחק, אבל ביקר את השחקנים על חוסר הריכוז וקבלת החלטות לא טובה של כמה מהם.

בקבוצה החמיאו לצמד הקשרים דוד קלטינס ומרסלו מלי שממשיכים את גרף השיפור שלהם. המגן הימני התורן חאתם עבד אלחמיד גרף גם כן מחמאות ונראה שהניסיון והביטחון שצבר בשנים האחרונות הולך להיות העוגן בשנים הקרובות. "חאתם שחקן נהדר, הוא יוסיף לנו המון בהמשך וכל זה כשהוא כל פעם משחק בתפקיד אחר", אמרו במועדון. 

חאתם עבד אלחמיד מאוכזב (רדאד ג'בארה)חאתם עבד אלחמיד מאוכזב (רדאד ג'בארה)

שגיב יחזקאל שדווקא החמיץ בפתיחה מצב דומה כמו בגביע נגד מכבי תל אביב רשם בישול ראשון ובצוות המקצועי מקווים שהוא יקבל ביטחון שיעזור לו ליד השער. עוד שחקן שממנו יצאו מרוצים היה רותם חטואל, שדי במפתיע לא פתח בהרכב למרות שתורגל באימון המסכם, אך ידע לבוא מהספסל ולהיות במקום הנכון ובזמן הנכון והשער שלו מנע הפסד בבכורה של לוי על הקווים.

מצבת הפצועים של באר שבע ציירה אמש מציאות לא פשוטה לרוני לוי והצוות המקצועי וזה בא לידי ביטוי בספסל הדל שעמד לרשותם ובשני חילופים בלבד שעשה המאמן. בקבוצה לא הצליחו אפילו להעמיד סגל מלא של 20 שחקנים וזאת אחרי שלירן כהן ורועי אזוט מקבוצת הנוער נקראו להשלים סגל של 19 שחקנים, כאשר מבחינה התקפית האופציות היו רותם חטואל, איתמר שבירו ורותם אליגון הצעיר. "הספסל שלנו אומר הכול, הפציעות שאנחנו חוטפים בכל פעם מחדש לא נותנות יותר מדי אפשרויות", אמר גורם במועדון.  

רוני לוי (רדאד ג'בארה)רוני לוי (רדאד ג'בארה)

רוני לוי יצטרך לשבור את הראש גם במשחק הקרוב מחרתיים נגד הפועל קריית שמונה. לוי ינסה להסתדר בלי הבלם לואי טאהא שיחמיץ את המשחק בגלל צהוב חמישי שקיבל במחזור הקודם. הבעיה, מרסלו מלי סיים את המשחק עם כאבים בשריר ואם לא יוכל לשחק ברביעי, זה יוביל שוב להרכב עם לא מעט אילתורים. במידה ומלי יוכל לשחק, אלחמיד צפוי לחזור לעמדת הבלם ליד מיגל ויטור, כאשר דוד קלטינס ישחק בתור מגן ימני ואיליי מדמון ישחק בקישור לצד הארגנטינאי.

כמו כן, בבאר שבע מקווים שצמד הקיצוניים, פארליי רוסה וסינטיהו סלליך שהיו אמורים להיות בסגל אמש, יוכלו לעמוד לרשותו של לוי ביום רביעי. בקבוצה העמיסו על הברזילאי וזה התלונן כבר אחרי כמה אימונים על עומס בשרירים, כאשר גם הוא מודה שהעמיס על עצמו יותר מדי. בכל מקרה, האימון שיתקיים היום יכריע האם השניים יוכלו להיכלל בסגל ואף לקחת חלק במשחק נגד הקבוצה מהצפון.    

סינטיהו סלליך (מרטין גוטדאמק)סינטיהו סלליך (מרטין גוטדאמק)

מי שצורף למצבת הפצועים עוד לפני המשחק היה מרואן קבהא. הקשר לא התאמן בסוף השבוע בגלל חולשה שהלכה והתגברה, שהתבררה כאנמיה. כעת, אפשר לקשר את החולשה לכמות הפציעות שעבר לאחרונה. קבהא סבל בחודשים האחרונים ממספר לא מבוטל של פציעות קלות יחסית שעיכבו את החזרה שלו בכל פעם מחדש, אבל מסתבר שהחוסר בכדוריות הדם האדומות גרמה לירידה הפיזית אצלו. קבהא ערך אתמול בדיקה ראשונה בבית החולים סורוקה והיום יעשה בדיקה נוספת, כאשר במועדון מקווים שלא מדובר בבעיה רפואית מורכבת.

בעניין אחר, בבאר שבע קרובים לסיכום עם הכוכב של הקבוצה ז'וסוואה, שחזר אל כר הדשא אחרי ההרחקה המדוברת מארבעה משחקים והחמיץ גול ראשון בטוטו טרנר מאז שחתם בקבוצה. ההרחקה גרמה לפורטוגלי לשבת ביציע לצד אלי ואלונה ברקת, שהתקרבו לשחקן והעבירו לו מסר שבעונה הבאה הקבוצה תשאף לרוץ על כל התארים, דבר שקורץ מאוד לפורטוגלי. הארכת החוזה של ויטור מוסיפה לקבלת ההחלטה אצל ז'ווסואה לחתום לעונה אחת, בצל חיזורים מצד יוסי אבוקסיס וברק אברמוב. דרך אגב, השחקן ספג אמש את הצהוב החמישי שלו והוא יורחק שוב, הפעם נגד הפועל תל אביב.  

רוני לוי וז'וסוואה (רדאד ג'בארה)רוני לוי וז'וסוואה (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */