יום שישי, 10.05.2024 שעה 13:31

הפסד לעכו עלול להוביל לזעזוע בבית"ר ירושלים

בבירה מיואשים אחרי ה-0:0 לסכנין: "משלמים הון לזרים ונתקעים בלי בלם. אין צורה לקבלת ההחלטות", "גרועים. לא שיחקנו מול יובנטוס". הגביע - קריטי

|
עידן ורד מאוכזב (עמרי שטיין)
עידן ורד מאוכזב (עמרי שטיין)

ייאוש בבית”ר ירושלים אחרי עוד משחק לא טוב והפעם ב-0:0 מול בני סכנין אמש (חמישי). הקבוצה מהבירה לא מצליחה לייצר מצבים, נראית רע מאוד בחלק ההתקפי והמזל של סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה היא שההגנה, ובעיקר הבלמים אופיר קריאף ואביאל זרגרי, דאגו שהקבוצה תשמור על שער נקי. 

צמד המאמנים צריכים היו לאלתר הרכב על פי מגבלות השחקנים בשל הקורונה וצפיפות המשחקים של הקבוצה. טל בן חיים אחרי שני משחקים ברציפות מול נתניה ומכבי חיפה סבל מעומס (עדיין סוחב ספיחים מהקורונה) ולא היה בסגל, בשל כך הוצבו במרכז ההגנה קריאף שקיבל מחמאות על המשחק שלו ואור זהבי שפתח בהרכב אך יצא אחרי מספר דקות בשל פגיעת ראש ומי שנאלץ לרדת לעמדת הבלם היה אביאל זרגרי. “אנחנו משלמים לשני בלמים זרים הון תועפות כל חודש ובסוף נתקעים בלי בלם טבעי, אתמול זה עבר בשלום כי קריאף וזרגרי עשו עבודה נהדרת, אבל אין צורה לדרך קבלת ההחלטות המקצועיות בקבוצה העונה”, אמרו בבית וגן ל-ONE כשהכוונה היא להתנהלות מול דיוגו ורדסקה ואנטואן קונטה.

אופיר קריאף מול אוסאמה חלאילה (עמרי שטיין)אופיר קריאף מול אוסאמה חלאילה (עמרי שטיין)

לפני המשחק אלי אוחנה פנה לשחקנים וערך להם שיחה בה ביקש מהם לא לעשות לעצמם הנחות. “תשחקו חזק, יש פה שחקנים מצוינים, אני מבקש מכם לא לחשוב על הקורונה”, אמר אוחנה. 

ביום ראשון בית”ר תשחק מול הפועל עכו בגביע, כאשר הפסד לקבוצה מהלאומית עשוי להוביל לטלטלה במועדון. אמנם דראפיץ’ וברדה מנסים כל הזמן למצוא פתרונות עקב מצב הקבוצה והשניים זוכים להנחה מסוימת, אבל הפסד לעכו והעונה של בית״ר תסתיים סופית ולכן הלחץ בירושלים גובר ביום שאחרי התיקו מול סכנין. 

סלובודאן דראפיץ' (אורן בן חקון)סלובודאן דראפיץ' (אורן בן חקון)

“אם אם לא נעשה פלייאוף עליון העונה זה כישלון ברמה מטורפת, אנחנו גרועים”, אמרו בחדר ההלבשה של בית״ר. המזל של השחקנים ושל הצוות המקצועי הוא שאין קהל במגרשים והעצבים והתסיסה של האוהדים מופגנת בעיקר ברשתות החברתיות. בית״ר במצב מקצועי קשה, דראפיץ’ וברדה צריכים להתמודד עם סגל שחקנים שלא מצליחים להתחבר והעונה הזו עלולה להיגמר בכישלון קולוסלי. “נגזר עלינו לעבור עונה קשה, הכל נופל עלינו בעונה אחת, יהיה קשה אבל אין לנו ברירה אלא להתמודד עם המצב ולא להרים ידיים”, סיכם גורם במועדון. 

הביקורות על השחקנים נשמעת רק בשיחות סגורות מכיוון שחלק מהשחקנים מתרצים את היכולת שלהם בשל הקורונה ולך תתמודד עם תלונות של שחקנים שאומרים שקשה להם בגלל שחלו. “זה מה יש ועם זה נצטרך להתמודד עד הסוף, יש שחקנים שמצפים מהם לקחת את הקבוצה קדימה וזה לא קורה. נכון, הייתה קורונה וחסרים לנו שחקנים בגלל הרחקות, אבל זה לא ששיחקנו מול יובנטוס, בשום מצב אסור לנו להיראות ככה”, סיכמו במועדון הירושלמי. 

מיכאל אוחנה (עמרי שטיין)מיכאל אוחנה (עמרי שטיין)

ביום ראשון במשחק הגביע מול עכו, עידן ורד צפוי לחזור להרכב הפותח, גם אורגל דגני אמור לעלות ב-11. אור זהבי שנפצע פונה לבית חולים במהלך המשחק ולאחר שעבר מספר בדיקות עד לשעות הקטנות של הלילה, נשלל זעזוע מוח. השחקן יזכה למנוחה ורק בהמשך ייקבע האם יוכל לקחת חלק במשחק ביום ראשון.

איך הצליחו לעצבן שחקני מילאן את זלאטן
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */