יום שישי, 17.05.2024 שעה 05:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

לא אושר מתווה הכנסת 500 אוהדים, ימתינו למרץ

סופית: לאחר זום בין נציגי הקבוצות לראשי המנהלת, הוחלט שהכנסת 500 אוהדים בלתי ישימה ולכן יחכו לפעימה השנייה ולכניסת אלפים, כפי שפורסם ב-ONE

|
בלומפילד, יאכלס קהל בשבוע הבא? (איציק בלניצקי)
בלומפילד, יאכלס קהל בשבוע הבא? (איציק בלניצקי)

מנהלת הליגות בכדורגל, יחד עם נציגי כל הקבוצות, התכנסו היום (רביעי) לישיבת זום מיוחדת, כדי להחליט האם ללכת על המתווה שיאפשר כניסה של 500 אוהדים בלבד לאצטדיוני הכדורגל החל מתחילת השבוע הבא. בסופו של דבר הוחלט כי המתווה לא ישים ובלתי רציני, שכן יש בעיות רבות במגבלת הכמות הזו ולכן ימתינו לחודש מרץ, שם צפויים להיכנס אלפי אוהדים, כפי שפורסם ב-ONE לראשונה.

במהלך הדיון בזום דובר על בעיות פרקטיות שיש בלפתוח כבר עכשיו 500 איש במשחקים, שכן יש בעיית אבטחה קשה והיערכות אליה בין לילה. בהפועל באר שבע אמרו שיש להם תוכנית מאושרת מול מכבי תל אביב בראשון ואי אפשר לחכות עד אחרי שהממשלה תאשר, כיוון שטרם אישרה את הנושא. בעלי הקבוצות מעדיפים להמתין לפעימה השנייה בחודש מרץ, שם כבר עשויים להיכנס אלפי אוהדים למגרשי הכדורגל, ובסופו של דבר הוחלט להמתין ולא להכניס 500 אוהדים כעת.

שחקני מכבי חיפה על רקע האוהדים (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה על רקע האוהדים (עמרי שטיין)

במנהלת דרשו שיאפשרו לקבוצות להכניס 30% מתכולת כל אצטדיון, אך בגלל האישור לתרבות אישרו גם לספורט להכניס את הכמות המגוחכת. הכניסה תותר רק למי שעבר חיסון או חלה בקורונה והחלים. ילדים עד גיל 16 לא יוכלו להיכנס. לרוב הקבוצות ברור שמתווה כזה יגרום להפסדים כספיים, ליצירת מרמור וכעס של קהל האוהדים ולפגיעה באמון מבחינת האוהדים, שגם ככה נותקו מהקבוצות מזה כשנה.

החלטת דירקטוריון מנהלת הליגות: “מנהלת הליגות לכדורגל עמלה במהלך החודשים האחרונים על בניית תוכניות והצעות לחזרת הקהל למגרשים. הצעת המנהלת נבנתה באופן בו יוכל הקהל לחזור למגרשים בצורה מבוקרת תוך הכנסת אחוז מוגדר של צופים ביחס לכל אחד מיציעי האצטדיון (ובתחילת הפיילוט שליש מתכולת כל יציע) ותוך שמירה על נהלי הבטיחות המחמירים בכל הקשור לנגיף הקורונה, בריאות הציבור והאפשרות להגדלת המכסה בהתאם להצלחת הפיילוט והקטנת התחלואה. קבינט הקורונה הודיע אתמול למנהלת הליגות כי יאפשר כניסה של 500 צופים למשחקי כדורגל החל מיום ראשון הקרוב ה-21.02.2021 וזאת מבלי להתייחס לפרמטרים מקצועיים שונים שהתבקשו על ידי המנהלת והקבוצות על מנת שנוכל לאפשר את חזרת הקהל בבטחה, באופן הגיוני ומבלי לפגוע בקהלים השונים”.

“יובהר כי עד לרגע זה כלל לא הועברו התקנות הסופיות שטרם אושרו על ידי ממשלת ישראל. אחר הצהריים, התכנס דירקטוריון המנהלת לדיון בעקרונות כפי שהוחלטו על ידי קבינט הקורונה כאמור לעיל. מנהלת הליגות וקבוצות הליגות המקצועניות, מחכות, משתוקקות ומייחלות לחזרת הקהל, כשברור לכולנו כי חזרת הקהל חייבת להתבצע באופן הדרגתי וללא כוונה לעשיית רווח כלכלי – נהפוך הוא, בשלב הראשון הוצאות הניהול והארגון יהיו גדולות ומשמעותיות – אך הקבוצות והמנהלת מבינות את המצב ויעשו כל דבר על מנת שהקהל יחזור סוף סוף למגרשים. יחד עם זאת, גם פיילוט צריך להיעשות עם כלים שיאפשרו את הצלחתו”.

ארז כלפון (אורן בן חקון)ארז כלפון (אורן בן חקון)

“לאחר שראשי הקבוצות דנו וניתחו את האפשרויות העומדות לפניהם, הגיעו כולם למסקנה פה אחד כי הכלים העומדים לרשות כל קבוצה, עשויים להוביל לכישלון ולא להצלחה, לגרום לאי סדר ולעימותים מיותרים מחוץ לאצטדיונים בין המשטרה לאוהדים, לסכן את בריאות הציבור ולקלקל את חווית המשחק שכולנו מחכים לה באופן בו הנזק יעלה על התועלת. בהתאם לכך ועל מנת שלא לפגוע באוהדים, החליט דירקטוריון להמתין לפעימה השנייה המתוכננת ל-07.03.21, בתקווה כי יאומצו עקרונות הכנסת הקהל באופן מדורג ולפחות שליש מתכולת כל אחד מיציעי האצטדיון”.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, אמר: "במהלך השנה האחרונה המנהלת והקבוצות עשו לילות כימים על מנת שהליגות המקצועניות ימשיכו את הפעילות, תוך קשיים רבים ומאמצים אדירים וזאת לעומת ענפים רבים במשק שפעילותם הופסקה. חווית הכדורגל ללא הקהל במגרשים קשה ופגומה. הקהל הוא חלק מאיתנו וחסר לכולנו. לא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לעשות כל שניתן לחזרת הקהל למגרשים. יחד עם זאת, אנו חייבים לנהוג באחריות גדולה. דין אצטדיון כדורגל עם אלפי ועשרות אלפי מקומות אינו זהה לדין אולם תיאטרון. מנהלת הליגות והקבוצות מצפות בכיליון עיניים לחזרת הקהל ואנו מצפים כי כל הגופים יירתמו כבר כעת, כשבועיים וחצי לפני המועד לאישור התוכנית המקצועית הנכונה בכדי לאפשר היערכות של המנהלת והקבוצות, מנהלי האירועים של הקבוצות, מנהלי האצטדיונים וכלל הגורמים המעורבים, בתקווה שנראה את הקהל חוזר למגרשים באופן מסודר ומבוקר כבר ב-7.3."

אוהדי ברצלונה לפני המשחק מול פ.ס.ז'
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */