יום שבת, 18.05.2024 שעה 11:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

המספרים מדברים: מכבי חיפה בכוננות ממן

הקשר שעזב את בית"ר וחזר להפועל חיפה, פורח. לוונטל וברקוביץ' ניתחו: "איתו אפילו התפוקה של רוקאביצה הייתה עולה", ב-20:45: יחכה לירוקים בדרבי

|
חנן ממן (עמרי שטיין)
חנן ממן (עמרי שטיין)

מכבי חיפה תנסה לא לאבד נקודות בדרבי החיפאי כשתפגוש הערב (רביעי, 20:45) את הפועל באצטדיון סמי עופר. הירוקים מגיעים למפגש ללא ניקיטה רוקאביצה וככל הנראה גם צ’ירון שרי הפצוע ייעדר. מן העבר השני לעומת זאת, השחקן הכי חשוב של האדומים-שחורים, חנן ממן, דווקא יעלה על הדשא ונראה שהקבוצה של חיים סילבס תקום, או תיפול, על היכולת של מספר 10 שלה.  

אמנם הקבוצה של ברק בכר הפגינה יכולת נהדרת לאורך רוב שלבי העונה עד כה, אך בכל זאת יש לא מעט מה לשפר. מלבד דולב חזיזה אין לירוקים שחקן שמגיע מאחורה ונותן כדורים לגול. בהפועל חיפה לעומת זאת, ממן מעמיד שחקנים מול השער לפחות שלוש פעמים בכל משחק. “אם היה לממן שחקן כמו ניקיטה רוקאביצה בחוד אז התפוקה של ניקיטה הייתה יכולה להיות יותר מזו שהוא גם ככה מספק במספרים יפים", כך שיתף הסמל הגדול של האדומים מהכרמל ופרשן הכדורגל אלי לוונטל .

חנן ממן חוגג (אורן בן חקון)חנן ממן חוגג (אורן בן חקון)

ממן החל את העונה בבית"ר ירושלים אבל מהר מאוד נאלץ להבין שבבירה מראים לו את הדרך החוצה. ללא מריבות ובדרכו השקטה הוא היה ראשון השחקנים שהגיע להסדר פיצוי מול משה חוגג ועזב חזרה לחיפה. הקשר נאלץ לוותר על כסף גדול. אם שכרו בבית"ר עמד על 200 אלף דולר בעונה, שכרו השנה הגיע במקרה הטוב ל-100 אלף דולר. בשנה הבאה ממן יזכה לשדרוג של עוד 20 אלף דולר. 

חנן ממן חוגג (חגי מיכאלי)חנן ממן חוגג (חגי מיכאלי)

על ההחלטה לחזור להפועל חיפה בחוזה של התפשרות אמר ממן בראיון ל-ONE : ”ברגע שהפכתי להיות שחקן חופשי הייתה התעניינות מהפועל חיפה. יואב כץ ואני תמיד שמרנו על יחסים טובים למרות שהיו כעסים כאשר עזבתי לב"ש באמצע העונה. כולם ידעו למה ואיך זה קרה. יואב מעריך אותי גם ברמה המקצועית והאישית כאחד וברגע שחיים סילבס רצה אותי היינו צריכים למצוא את הנוסחה הנכונה כדי שאצטרף”.

“הייתי מוכן להתפשר כלכלית לגבי השנה הזאת כי אני מודע לכך שהקבוצות נמצאות בקשיים כלכליים. אני מודע למצב במדינה בכלל ולא רק בכדורגל ולכן ידעתי שאני הולך לכיוון של התפשרות. חיכיתי לראות איך מוצאים פתרון כלכלי. היו לי הצעות נוספות בדרך בארץ, אבל הרגיש לי שאני הכי רוצה לחזור להפועל חיפה, במיוחד כאשר ראיתי את הרצינות של יואב, חיים ואורן שטרלינג המנכ”ל שעשו הכל כדי שאחזור”.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם חנן ממן. לוהט העונה (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה חוגגים עם חנן ממן. לוהט העונה (עמרי שטיין)

את הנסיעות מביתו שבבאר יעקב לאימונים בבית נגלר שבקרית חיים, ממן עושה כל יום יחד עם מיקי סירושטיין, דור מלול וניסו קפילוטו, שגרים במרכז ודרומה מכך. מדובר בשעה וחצי ויותר לכל כיוון. בשנה הבאה הקשר כבר מתכנן לחזור ולגור בצפון, קרוב יותר לאבא ברוך ממן האגדי שלבש את המדים הירוקים.

בחזרה לקרב על העיר הערב. הפועל חיפה יודעת שהיריבה העירונית חייבת ניצחון כדי לשמור על הפסגה, אבל לה יש את המטרות שלה. השחקנים של סילבס מודעים לעובדה שכל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותם מאוד מהפלייאוף העליון וזה בדיוק הרגע בו ממן צריך להתעלות ולהוביל אותם במשחק שיכול להרים להם את העונה כולה. "מדובר בשחקן של מספרים. מנהיג, הרכש הטוב ביותר של יואב כץ השנה. אם יודעים להשתמש בממן בצורה נכונה הוא יכול לשדרג כל קבוצה", החמיא אייל ברקוביץ’. למרות זאת, על השאלה למה קשר מהסוג של ממן לא הצליח לנסוק גם באירופה, הסביר שחקן העבר בצורה חדה: "ממן לא מספיק טוב בשביל אירופה".

לפחות בכל מה שקשור לכדורגל הישראלי ממן הוכיח כבר שהוא יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר. יעידו על כך אלונה ברקת וברק בכר שצירפו אותו באמצע העונה מהכרמל וזכו באליפות. התפוקה של ממן הייתה מדהימה: שמונה שערים וארבעה בישולים בחצי עונה בבירת הנגב. הבונוס היה כאשר הוכתר ל"שחקן העונה".

בקבוצה הנוכחית שלו, טוענים שאת ממן צריך לדעת להרוויח: "מדובר בכוכב כדורגל. שחקן שאם נותנים לו את המושכות ואת הגב להנהיג את הקבוצה, הוא יודע לקחת. יש לו כל מה שכדורגלן צריך. לפני הכל הוא מחפש את כדורי העומק. יש לו מסירות מפתח לשחקני ההתקפה ,הוא נייד מאד גם כאשר הוא מתופקד בצד שמאל. מעבר לכך הוא מתעסק נטו בכדורגל ולא במקרה בחדר ההלבשה כולם מכבדים ומוקירים אותו".

גל אראל וחנן ממן חוגגים. שוב ינצחו בדרבי? (רדאד ג'בארה)גל אראל וחנן ממן חוגגים. שוב ינצחו בדרבי? (רדאד ג'בארה)

"הוא עשה צעד נכון, מדובר בשחקן שהוא הברומטר של הקבוצה והוא בין היחידים שנותן כדורים לשערים. אני חושב שממן חזר למקום הטבעי שלו”, הבהיר לוונטל בנוגע לחזרה של הקשר הביתה. אגב, לממן ישתלם להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, ולא רק מבחינה מקצועית, מכיוון שבחזוהו מענק של 30 אלף שקל. 

צפו: עבד אלחמיד ורוסה נוחתים בארץ
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */