יום שבת, 18.05.2024 שעה 12:51
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • 72 - 85
  • מכבי ת"א

ספרופולוס: עדיין לא זכיתי בגביע, זו הזדמנות

מאמן מכבי ת"א לקראת חצי גמר הגביע מול חולון ב-21:10: "הכול יכול לקרות". דדאס: "ריכוז בכל מהלך". זלמנסון לפני ראשל"צ: "יודעים את המשמעות"

|
סטפנוס דדאס עם יאניס ספרופולוס והגביע (רדאד ג'בארה)
סטפנוס דדאס עם יאניס ספרופולוס והגביע (רדאד ג'בארה)

חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערכו הערב (חמישי) כאשר במפגש הראשון ב-18:30 הפועל ירושלים תשחק מגד מכבי ראשון לציון ולאחר מכן ב-21:10 מכבי ת”א נגד הפועל חולון. המסע”ת לקראת המשחקים הועברה בשידור חי באתר. 

יו”ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי פתח את מסיבת העיתונאים ושיתף: “לא מובן מאליו שמתקיימים משחקי כדורסל. מאות אלפים לא משחקים ולא מתאמנים, כולנו מבינים את המשמעות לזה שהילדים לא עושים שום דבר בתקופה הזו. אני קורא למשרד הספורט והבריאות לנסות ולצאת מהמרובעות ולהחזיר את כל הספורטאים לפעילות. איפשהו הספורט ממשיך לפעול ולחיות, מאחל בהצלחה לכל הקבוצות. לא קבענו תאריך לגמר, מצפים לחזרה הדרגתית של קהל”. 

עמירם הלוי (רדאד ג'בארה)עמירם הלוי (רדאד ג'בארה)

מאמן מכבי ת”א יאניס ספרופולוס: “עד היום לא זכיתי בגביע עם הקבוצה, זו הזדמנות טובה עבורנו. כל קבוצה יש לה 25 אחוז סיכוי לזכות בגביע. מוכנים לשחק את המשחק שלנו ומכבדים את הפועל חולון, יודעים שזה קשה. יהיה שונה משני המשחקים האחרונות מולם”.

“זכייה בגביע זה לא עניין אישי עבורי, מאמנים ושחקנים מתחלפים אבל המועדון תמיד כאן. אעשה הכול למען המועדון אבל זה לא משהו אישי בשבילי. למכבי תמיד יש את המוטיבציה לזכות בכמה שיותר תארים, לא משנה כמה שנים לא זכינו, תמיד רוצים לנצח. כל שנה יש יריבות קשות. כשזה משחק אחד הכול יכול לקרות. אין הבדל, המוטיבציה זהה לא משנה כמה זמן לא זכינו בתואר”.

דרבי יווני על הקווים: “אני שמח וגאה בכך. זה לא קרב ביני לבין דדאס, זה קרב בין מכבי ת”א להפועל חולון. המועדון תמיד חשוב יותר, הוא תמיד יהיה כאן”.

סטפנוס דדאס, גיא פניני, יובל זוסמן ויאניס ספרופולוס (רדאד ג'בארה)סטפנוס דדאס, גיא פניני, יובל זוסמן ויאניס ספרופולוס (רדאד ג'בארה)

יובל זוסמן אמר לקראת המפגש: “במשחקים האחרונים היכולת ההתקפית שלנו הייתה טובה. מקווים שהסקור שלהם יהיה כמה שיותר נמוך. צריכים לעשות את המיטב בכל הקטע הזה. כל משחק זה לגופו ומה שהיה אין מה לעשות איתו. אנחנו צריכים להשוות את האנרגיה והאגרסיביות, לשחק על החולשות שלהם ומאמן שיהיה בסדר”. 

“אני לא חושב שיש הבדל בין משחק יורוליג למשחק אחר, ההכנה היא בהתאם להתמודדות עצמה. אנחנו עושים את הדברים הנכונים ויודעים מה לעשות, נבוא מוכנים”. 

גיא פניני עם יובל זוסמן והגביע (רדאד ג'בארה)גיא פניני עם יובל זוסמן והגביע (רדאד ג'בארה)

מאמן חולון, סטפנוס דדאס, שיתף: “גאים להיות בשלב הזה של הגביע. כמועדון, אנחנו רוצים להגיע בכל מפעל לשלבים האלה, רעבים לזה. מכבי זו הקבוצה הטובה בישראל כרגע, מכירים אותה טוב. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה. בטוח שננסה לשחק את המשחק שלנו. צריכים להיות מרוכזים וזהירים. מכבדים את היריבה, מוכנים להראות מה אנחנו יכולים לעשות”. 

“אפשר לראות את ההקרבה של השחקנים הישראלים. נצטרך לשים לב לרוטציות, נקבל החלטות עוד היום בנוגע לחמישייה ולשחקנים שיעלו מהספסל. נצטרך להיות מרוכזים בכל מהלך, אנחנו יחידה אחת ונצטרך להראות את זה”. 

עוד אמר: “יאניס ספרופולוס היה הראשון שזיהה את היכולות שלי. שתי הקבוצות רוצות תארים, אני אפילו לא חושב על זה שזה דרבי יווני, אולי רק אנשים מבחוץ רואים את זה ככה”. 

סטפנוס דדאס (רדאד ג'בארה)סטפנוס דדאס (רדאד ג'בארה)

קפטן הפועל חולון, גיא פניני. שיתף לקראת המפגש: “הייתי במשחקים האלה משני הצדדים אז אני יודע את ההרגשה, בשני המקרים יש לחץ. עונה שלמה של מפעל גביע והכול הולך למשחק אחד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מהרגע הראשון ולהאמין בתוכנית משחק שלנו גם אם הולך או לא הולך. יש לנו הרגשה טובה עד עכשיו בעונה הזו ומקווה שייראו את זה”.

“במכבי כשאתה מגיע למעמד כזה כולם מצפים שתיקח את התואר בקלות, אבל המציאות לא כזו. אני יודע כמה עובדים קשה על מנת לזכות. בחולון הסיפור אותו דבר, יש ציפייה. בשני המקרים יש את הלחץ ואנחנו כספורטאים צריכים להתמודד עם זה”. 

גיא פניני (רדאד ג'בארה)גיא פניני (רדאד ג'בארה)

הסנטר של הפועל ירושלים עידן זלמנסון אמר: “גם אנחנו מגיעים אחרי הפסדים לא קלים אבל אני יודע מה יש לנו בחדר הלבשה ואני יכול להבטיח שנגיע לתת מאה אחוז עבור המאמן והמועדון. צריכים לשים את כל המערכת על אותו דף, המועדון עבר משהו ואנחנו לא רגילים לזה. כדורסל זה משחק של התאמות. זה משחק אחד, הכול יכול להיות. נגיע לנצח”. 

“אחרי ההפסד האחרון הייתה לנו שיחה ושמנו את המשחק הזה כמפתח לשינוי העונה. רוצים להתחרות על תארים כל פעם מחדש וכולם יודעים את המשמעות של המשחק הזה. כולם מודעים לחשיבות וזה סופר קריטי עבורנו. המטרה העונה זה גביע ואליפות, מסתכלים רק על המשחק מול ראשל”צ ולא מעבר”. 

עידן זלמסון (רדאד ג'בארה)עידן זלמסון (רדאד ג'בארה)

מאמן ירושלים דאיניוס אדומאיטיס: “הכי חשוב זה להשתפר למרות שאין לנו הרבה זמן. אני חושב שנגיע מוכנים. צריכים להילחם על כל כדור ולנצח בקרבות 50-50. יש לנו יותר מדי רגעים של חוסר יציבות במשחקים, לפעמים זה עניין של קבלת החלטות. אני מאמין בשחקנים. לפעמים הדברים באימונים נראים הרבה יותר טוב מבמשחקים, זה לא שאנחנו כל ה-40 דקות לא משחקים טוב”. 

החיסורים בסגל שלו לקראת חצי הגמר: “פציעות זה חלק מהמשחק וצריכים לשים את זה בצד. נצטרך לשחק טוב גם בלי כריס קרמר, שאר השחקנים יגיעו מוכנים. יש לנו כאלה עם ניסיון”. 

דאיניוס אדומאיטיס, עידן זלמנסון, יובל טישמן וגיא גודס (רדאד ג'בארה)דאיניוס אדומאיטיס, עידן זלמנסון, יובל טישמן וגיא גודס (רדאד ג'בארה)

מאמן ראשל”צ גיא גודס: “אין ספק שזה אתגר גדול, כך זה היה גם בשנתיים האחרונות. זה משחק אחד שאתה צריך להביא את הכי טוב שלך. שמח שהצלחנו לעשות את זה בעבר, נשים את הדברים בצד ונתרכז במשחק הזה”.

“תמיד במשחק אחד אפשר להתעלות ויכול להיות שזה יהיה קשור לחודש האחרון. זה עניין של רמה אישית ואיך נכין את עצמנו מבחינת מנטלית. ברור שלירושלים יש את היתרון. צריך להגיע ולעשות את הדברים הכי טוב שאפשר, יכול להיות שזה לא יספיק אבל צריכים לתת את זה מהצד שלנו. קשה לדעת אם זה יעבוד, נגלה מחר”. 

“לא מדברים יותר מדי על מה שהיה, מתרכזים במשחק הזה נגד הפועל ירושלים. בסגל שלנו, כל אחד יצטרך לבוא, לא יספיק לנו אחד או שניים. אני די רגוע כי כבר עשינו את זה בעבר. ירושלים פייבוריטית, אבל נבוא לתת את הכי טוב שלנו”. 

“מאוד חשוב לנו להגיע לחצי הגמר, גם בתקופה לא טובה הצלחנו לעשות שינויים ולהגיע למעמד הזה. יש שחקנים צעירים שעדיין לומדים להשתלב, היינו צריכים לבנות מחדש והתקציב ירד. זה לא כזה גרוע כמו שזה נראה. נחשוב איך נתחזק בפגרה, אני אופטימי. דברים קורים במשחקי גביע”. 

גיא גודס (רדאד ג'בארה)גיא גודס (רדאד ג'בארה)

שחקנה של ראשל”צ נמרוד טישמן אמר: “אנחנו בתקופה קצת פחות טובה אבל יודעים לעשות את ההפרדה, מנסים לשים את הצרות שלנו בליגה בצד. לשמחתנו הגענו למעמדים כאלה, אנחנו קבוצה חדשה השנה אבל יש כאלה שחוו את זה. נקווה שזה ייתן לנו סוג של יתרון. יש לנו את הביטחון לעשות את זה. נשים את הבעיות בצד, אנחנו אנדרדוג וננסה להפתיע”. 

נמרוד טישמן (רדאד ג'בארה)נמרוד טישמן (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */