יום שבת, 18.05.2024 שעה 10:54

כלפון קרא לקבוצות לחסן שחקנים: כך זה יתבצע

יו"ר המנהלת שלח מכתב למועדונים בבקשה להתחיל במבצע החיסונים והדגיש כי אלו שיחוסנו יקבלו פטור מבידוד. כל קבוצה תתאם באופן עצמאי מול קופת חולים

|
אנריק סבוריט נופל (רדאד ג'בארה)
אנריק סבוריט נופל (רדאד ג'בארה)

אחרי שמשרד הבריאות כבר הודיע על פתיחת מבצע החיסונים לכלל הגילאים באוכלוסיה וכשגל ההדבקה בקרב הקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית מסרב לעצור, יו”ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, שלח הערב (חמישי) מכתב לראשי הקבוצות, בו הוא קורא להתחיל במבצע חיסון השחקנים.

“כידוע לכם, החל מהיום משרד הבריאות מאפשר לכל אזרח מעל גיל 16 להתחסן כנגד נגיף הקורונה”, פתח כלפון. “החיסון נמצא בטוח לשימוש על ידי הגורמים הרפואיים המוסמכים במישור הבין-לאומי ומשרד הבריאות קורא לכל האזרחים להתחסן. לאחרונה עקב עליית התחלואה בקרב הקבוצות, אנו חווים קשיים אדירים בקיום משחקי הליגה. לצערנו למרות הכללים הנוקשים שהחלנו על עצמנו, מספר קבוצות חוות התפרצויות של המחלה אשר גורמות להפסקת פעילות זמנית, דחיית משחקים ואף עשויות לסכן את קיום וסיום העונה וזאת לאחר המאמצים הכבירים והמשותפים שכולנו משקיעים לקיום הליגות ולהבאתן לסיום ספורטיבי בעונה מורכבת וקשה זו”.

ארז כלפון (רדאד ג'בארה)ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

“לאחר שמשרד הבריאות פתח את האפשרות להתחסן לכלל האוכלוסייה מגיל 16 ומעלה העברנו שאלונים וסקרים ביחס לפוטנציאל המתחסנים הנוכחי בקרב הקבוצות וקיימנו שיחות רבות עם ראשי הקבוצות בנושא. לאחר קבלת התשובות וניתוח הנתונים עולה כי האופן היעיל ביותר לביצוע החיסונים הינו תיאום עצמאי של כל קבוצה דרך קופות החולים בסמוך למקום מגוריו של המתחסן (ולא ביצוע כלל החיסונים במקום מרוכז). באופן זה, כל קבוצה תוכל לשלוט ולנהל את הליך החיסונים של שחקניה ואנשי הצוות ולחלק את ימי החיסונים ביחס למועדי משחקי הקבוצה בסמוך לחיסון הראשון והשני, לרבות חלוקת תפקידים (למשל הפרדה בין מועדי החיסון של שוערי הקבוצה) ובאופן זה להימנע מהיעדרות שחקנים במקרה של תופעות לואי לאחר ביצוע כל אחד משני החיסונים”.

“ככל שהנכם נתקלים בכל בעיה (לרבות טיפול בשחקנים זרים ובחיילים), הנכם מוזמנים לפנות לניר ינקלביץ שינסה לסייע בנושא מול משרד הבריאות. זכרו שרק לאחר כחודש מביצוע החיסון הראשון אפקטיביות החיסון גבוהה ולכן במיוחד לאור התחלואה הקשה עיתוי ביצוע החיסונים וביצועם בהקדם האפשרי הינו קריטי להמשך קיום העונה. עוד נוסיף, כי אנו נמצאים בשיחות עם ראשי משרד הבריאות על המשך יישום פרוטוקול ניהול הליגה תחת נגיף
הקורונה ובהחלט ייתכן מצב כי עם הפחתת התחלואה ולאחר הערכת מצב מחודשת, שחקנים ואנשי צוות אשר יהיו בעלי "תו ירוק" יזכו לפטור מהבידוד הביתי אשר הינו חובה כיום לכל השחקנים והצוותים המקצועיים וזאת לעומת מי שיבחר לא להתחסן (וזאת למעט כמובן מי שיציג אישור רפואי שאין ביכולתו להתחסן)”.

ז'וסוואה כובש (חגי מיכאלי)ז'וסוואה כובש (חגי מיכאלי)

“אני מפציר בכם לשוחח אישית עם כל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים על הנושא ועל חשיבות ההתחסנות מפני נגיף הקורונה. החיסונים הינם קריטיים ליציאה מהמשבר העצום הפוקד את המדינה בכלל ואת ענף הכדורגל בפרט. אנא מהרו לקבוע את החיסונים לשחקני ואנשי הצוות של הקבוצה. בכדי שנוכל לבצע מעקב אפקטיבי ולפעול בהמשך מול משרד הבריאות לביטול חובת הבידוד הביתי, נבקש כי תעבירו אלינו נתונים באופן שוטף על כל מתחסן וזאת בהתאם להודעה שתשלח בנפרד בהמשך”.

החבר מפ.ס.וו מסתלבט על "הדוגמן זהבי"
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */