יום שני, 20.05.2024 שעה 22:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

ברדה: אנחנו נאיביים, חוגג: מאוכזב ומחכה לינואר

מאמן בית"ר אחרי ה-2:1 לאשדוד: "רק לוזרים מרימים ידיים". ורד: "הלם, אין לי מה להגיד". הבעלים: "מאוכזב יותר מכולם", בן שמעון: "סיבוב ענק"

|
עלי מוחמד מאוכזב (חגי מיכאלי)
עלי מוחמד מאוכזב (חגי מיכאלי)

בית”ר ירושלים סיימה הערב (שני) את הסיבוב הראשון בליגת העל בצורה מאכזבת, כאשר ספגה באצטדיון טדי ברגע האחרון והפסידה 2:1 למ.ס אשדוד המצוינת שעלתה למקום השלישי בטבלה.

שי ברדה אמר בסיום: “נאיביות. אנחנו פשוט נאיביים, חשבנו רק על איך להבקיע ולנצח, היה חוסר ריכוז ואין מקום לנאיביות כזאת בכדורגל, זה מאוד מאכזב, השליטה שלנו הייתה מוחלטת אבל לא מחלקים על זה נקודות. אנחנו בסיטואציה לא נוחה ולא נעימה, אנחנו מאכזבים מאוד ואלו רגעים שלא קל להיות מאמן”.

שי ברדה (אורן בן חקון)שי ברדה (אורן בן חקון)

סיכום הסיבוב והחלק של המאמנים: “אנחנו אחראים על הצד המקצועי ואנחנו לא בורחים מאחריות, היינו צריכים להיראות טוב יותר, רק לוזרים מרימים ידיים ואנחנו לא נעשה את זה, נביא את הקבוצה לאיפה שהיא צריכה להיות. אני לרוב לא מדבר על מזל אבל היום זה נטו נאיביות. היינו צריכים לנצח, לפעמים חוסר ביטחון מתחבר ממשחק למשחק, אנחנו מאכזבים את עצמנו, את הבעלים ואת המועדון, צריכים להתעשת”.

מה לא עבד במשחק: “לא שמנו גול אחד יותר. לא ראיתי את הסטטיסטיקה אבל אני לא זוכר כמות גדולה כזאת של מצבים. היינו מחויבים, רצינו לנצח כל הזמן, אולי הורדנו קצת את הרגל מהגז מהדקה ה-75. אנחנו לפני הכול צריכים להביא נקודות, חלקם לא בכדורגל טוב, הפעם חזרנו ליהלום ואם ההחמצות היו נכנסות היינו מדברים אחרת. אני מתנצל, אבל אנחנו עובדים קשה ומנסים לעשות הכול”.

שי קונסטנטין (חגי מיכאלי)שי קונסטנטין (חגי מיכאלי)

עידן ורד אמר בסיום: “תקופה לא פשוטה, מאתגרת, אני בהלם ממה שקרה, היינו טובים, עשינו מה שרצינו, החטאנו ואז קיבלנו גול משום מקום. אני פה שנים ואני לא זוכר דבר כזה. אני עומד פה כל שבוע כמעט ואין לי מה להגיד, אנחנו עושים מה שהמאמנים דורשים וזה לא מספיק טוב, גם לי אישית לא היה דבר כזה, אני בלי שער ואני מאוכזב מעצמי ומהחבר’ה”.

“אם הייתי יודע מה הבעיה אולי זה היה הפוך, עשינו הכול טוב, הגענו להזדמנויות וזה קלישאה אבל מי שלא כובש מקבל, ובכאלה תקופות הכול הולך קשה. לא יודע מה היה שם, אבל זה לא תירוץ. כשהכול הולך קל, אבל כשלא הולך צריך להראות מי חזק ולמי יש אופי, ואני עדיין בטוח ומאמין שנעשה סיבוב שני טוב יותר ונסיים את העונה טוב”.

עידן ורד עם הכדור (חגי מיכאלי)עידן ורד עם הכדור (חגי מיכאלי)

משה חוגג, בעלי הירושלמים, כתב בפוסט אחרי המשחק: “מאוכזב יותר מכולם. מחכה לינואר. המהלך שעשיתי נועד לקחת את המועדון לימים אחרים”.

הפוסט של חוגג (מערכת ONE)הפוסט של חוגג (מערכת ONE)

בן שמעון אמר בסיום: “יש משחקים שאני הרבה יותר גאה בהם, זה לא הכדורגל שאנחנו רוצים לשחק. בית”ר הייתה יותר טובה, אבל לא יחזירו לנו את הנקודות שהיינו יותר טובים ונעקצנו, היום אנחנו בצד העוקץ. לא הייתי מדבר על זה אם היינו מפסידים נקודות, אבל לא היה מספיק זמן לאמן את השחקנים האלה ביחד”.

המאמן הוסיף: “בתקופות קשות שחקנים שלא שיחקו דקה התאמנו קשה ומגיע להם כל הכבוד, מי שלא ראו מספיק דקות לא היו צריכים להתחיל מאפס והאישיות והאופי החזק שלהם עזר להם לא ליפול. המקום השלישי? הגאווה הכי גדולה זה שכולם בתהליך התקדמות, הצגנו רוב הזמן את הכדורגל מהטובים שהציגו השנה”.

רן בן שמעון (חגי מיכאלי)רן בן שמעון (חגי מיכאלי)

סיכום הסיבוב שלו: “סיבוב ענק שלנו, עם הרבה מאוד נפילות אבל מעט נפילות ביכולת. מצאנו את האופי והדרך לנצח, לא זוכר את עצמי כל כך מאושר מניצחון שלא שיחקנו כמו שאני אוהב, אבל זה בסדר כי יש בכדורגל כל מני דרכים לנצח”.

האפשרות שיגיעו לפלייאוף עליון: “למה לדבר על אכזבה? שאף אחד לא ישים לנו תקרה למטה ולמעלה, זה לא עניין של פלייאוף, אנחנו קבוצה מספיק טובה להיות בצמרת, מתחילת השנה אני אומר שאנחנו קבוצה של פלייאוף עליון. הרווחתי הרבה שחקנים שנכנסו לרוטציה וגם צעירים, התהליך פה מדהים וכיפית והגול בסיום הוא בונוס”.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם דין דוד (חגי מיכאלי)שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם דין דוד (חגי מיכאלי)

העונה הזאת לעומת העונה שפתחו טוב וירדו ליגה: “לא הייתי בתקופה הזאת ולא הכרתי את זה, אבל השחקנים רושמים היסטוריה מחדש כל שבוע, שחקנים השתפרו פה, למה לחשוב על שלילי וירידות? אני לא רוצה להסתכל למטה אלא כל הזמן קדימה, והביטחון בא מהם”.

דין דוד אמר בסיום: “הרגשה מדהימה, אנחנו עובדים קשה באימונים, באנו ושיחקנו את הכדורגל שלנו, אבל ראיתם על הדשא שיש לנו שחקנים מוכשרים וצעירים וכל מי שנכנס עשה עבודה טובה, ואני שמח מאוד. כיף להבקיע, במיוחד במשחק כזה, הרגשה מאוד טובה ואני שמח מהניצחון הזה. פלייאוף? אנחנו קבוצה טובה, משתפרים ומקווה שנהיה טובים יותר. הפנים למשחק הבא”.

עלי מוחמד מאוכזב (חגי מיכאלי)עלי מוחמד מאוכזב (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */