יום שבת, 04.05.2024 שעה 21:23
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • חמישי, 09/05, 22:00
  • מארסיי
  • באייר לברקוזן
  • חמישי, 09/05, 22:00
  • רומא

8 לאקולטסה, 7 לז'וסוואה רק 5 לטאהא ו-וארן

הפועל באר שבע חתמה קמפיין חיובי בליגה האירופית וזה הזמן לגיליון הציונים הכולל של המוקדמות ושלב הבתים: גם אגולדו בלט, וכמה קיבל יוסי אבוקסיס?

|
ז'וסוואה חוגג עם אלטון אקולטסה (רדאד ג'בארה)
ז'וסוואה חוגג עם אלטון אקולטסה (רדאד ג'בארה)

הפועל באר שבע חתמה הערב (חמישי) קמפיין אירופי חיובי למדי מבחינתה בטעם מתוק, עם ניצחון יוקרתי 0:1 על ניס במסגרת המחזור השישי והאחרון בבית 3, שגם הקנה לה את המקום השלישי על חשבונם של הצרפתים. כעת, רגע לפני שיוסי אבוקסיס ושחקניו יחזרו להתמקד במשימות שלהם בזירה המקומית, הגיע הזמן לגיליון ציוני הקמפיין של הקבוצה מבירת הנגב.

שוער

אוהד לויטה – 6: שיחק בכל אחד מהמשחקים בקמפיין האירופי למעט הערב. בין האחראים הבכירים לקמפיין המוצלח של הפועל באר שבע, בעיקר בשלב המוקדמות ובסיבוב הראשון בשלב הבתים, בסיבוב השני ירד ביכולת כמו יתר חבריו.

אוהד לויטה (נעם מורנו)אוהד לויטה (נעם מורנו)

הגנה

אור דדיה – 6: קמפיין טוב מאוד למגן הימני, שבהחלט עושה התקדמות טובה בקבוצת נעוריו. ירצה לשכוח את השער העצמי בדקה הקריטית נגד באייר לברקוזן.

לואי טאהא – 5: הבלם היה חלק משמעותי בחולייה האחורית לאורך כל הדרך, ידע עליות ומורדות אך הרבה אחריות נפלה עליו לאחר הפציעה של מיגל ויטור.

לואי טאהא (רדאד ג'בארה)לואי טאהא (רדאד ג'בארה)

שיר צדק – 5: במוקדמות שיחק רק במשחק הראשון של נגד באטומי ולאחר מכן איבד את מקומו בהרכב. היה חלק מהניצחון הגדול על סלביה פראג בבית ומהתבוסה לצ’כים בשבוע שעבר.

מיגל ויטור – 7: הבלם הפורטוגלי הוכיח כמה הוא חשוב במערך של אבוקסיס, הפעם המי יודע כמה. כשהוא שיחק, ההגנה נראתה רגועה יותר, בלעדיו הקבוצה הובסה פעמיים בחוץ, לסלביה פראג ובאייר לברקוזן.

מיגל ויטור (איציק בלניצקי)מיגל ויטור (איציק בלניצקי)

מרוואן קבהא – 6: הקשר נאלץ לרדת לשחק בתור בלם במסגרת מערך של שלושה בלמים איתו פתח אבוקסיס בכל שלב הבתים. עשה עבודה טובה בסך הכל ושידר שהוא כאן בשביל המועדון בכל תפקיד.

שון גולדברג – 5:  המגן השמאלי היה טוב מאוד במשחקי המוקדמות אבל הפציעה בקרסול גרמה ככל הנראה לירידה ביכולת בסיבוב השני של שלב הבתים. שיחק כ-527 דקות.

אלטון אקולטסה חוגג עם שון גולדברג (רדאד ג'בארה)אלטון אקולטסה חוגג עם שון גולדברג (רדאד ג'בארה)

דודי טוויטו – 4: המגן השמאלי המחליף קיבל קרדיט בעיקר בזמן פציעתו של גולדברג, לא הרשים במשחק נגד לברקוזן ואף כבש שער עצמי. 

קישור 

תומר יוספי – 5: קשר הנבחרת הצעירה של באר שבע שיחק בכל אחד מהמשחקים בקמפיין, כולל הערב. הוסיף הרבה אנרגיות ואגרסיביות בקישור, אבל מבחינת מספרים לא בא לידי ביטוי. למרות זאת, השפשוף הראשון שלו בזירה האירופית עבר בהצלחה.

תומר יוספי (איציק בלניצקי)תומר יוספי (איציק בלניצקי)

מריאנו בריירו – 6: הרכש הארגנטינאי של באר שבע נכנס לעניינים רק בסיבוב השלישי נגד מאת'רוול ומאז שיחק בכל שלב הבתים למעט הפעם. הקשר הכניס הרבה מאוד פיזיות ועבודה קשה למרכז השדה של הקבוצה שלו, עזר גם בתור קשר וגם בתור בלם. 

ז'וסוואה – 7: הברומטר של הפועל באר שבע היה הבולט ביותר בשלב המוקדמות עם 4 שערים ואפשר לומר שבלעדיו הקבוצה לא הייתה מעפילה לשלב הבתים, שם לא הצליח לכבוש אבל בהחלט היה משמעותי ביותר.

ז'וסוואה חוגג (אורן בן חקון)ז'וסוואה חוגג (אורן בן חקון)

דוד קלטינס – 5: לקח חלק במשחק אחד בלבד במוקדמות (0:3 על דינמו באטומי). בשלב הבתים קיבל יותר דקות ובעיקר סתם חורים בכמה עמדות. 

מרסלו מלי – 4: הקשר הארגנטינאי לא קיבל יותר מדי דקות אצל אבוקסיס בקמפיין הזה, בעיקר בגלל כושר גופני לקוי. פתח לראשונה במשחק החוץ בלברקוזן ולא הצליח להרשים יותר מדי. 

מרסלו מלי (איציק בלניצקי)מרסלו מלי (איציק בלניצקי)

התקפה 

סינטיהו סלליך – 6: הרכש ממכבי חיפה הרשים בשלב המוקדמות וסייע לבאר שבע רבות עם התקפות מעבר מהירות, בשלב הבתים נקלע לתקופה פחות טובה. 

אלטון אקולטסה – 8: הכוכב ההולנדי היה האקס פקטור בעיקר בסיבוב הראשון של שלב הבתים. שחקן הכנף כבש חמישה שערים, מתוכם שני צמדים מרשימים – בניצחון הגדול על סלביה פראג ובהפסד 4:2 ללברקוזן, בו גם סיפק מהלך שיכול להעניק לו את תואר שער העונה במפעל.

אלטון אקולטסה חוגג (נעם מורנו)אלטון אקולטסה חוגג (נעם מורנו)

רותם חטואל – 6: הקשר בן ה-22 שהגיע מאחי נצרת קיבל דקות מעטות בעיקר בשלב הבתים, אבל כבש שער נהדר במשחק הסיום נגד ניס והשאיר ציפיות לקראת המשך העונה בליגה. 

רותם חטואל כובש (איציק בלניצקי)רותם חטואל כובש (איציק בלניצקי)

איתמר שבירו – 5: החלוץ שחזר מהשאלה מהפועל ראשון לציון ישר לעונה אירופית, הביא איתו הרבה עבודה קשה והתלהבות, אבל זה לא הספיק יותר מדי. ייזכר בעיקר בגלל המשקוף נגד לברקוזן בבית והגול נגד הגרמנים בחוץ אחרי טעות קשה של המארחת.

אנתוני וארן – 5: בבאר שבע יזכרו בעיקר את הגול הגדול שלו בתוספת הזמן נגד לאצ'י. לא קיבל הרבה הזדמנויות בהרכב הפותח, אך השער נגד האלבנים כנראה היה זה שהציל את באר שבע מהדחה מביכה.

ג'ונתן אגודלו – 7: גם הקולומביאני היה אחראי לשער קריטי נגד לאצ'י בדקות הבכורה שלו, סחט את הפנדל נגד ויקטוריה פלזן ואף כבש שער נגד סלביה פראג. פציעה גרמה לו לסיים את הקמפיין מוקדם מדי. 

אגודלו מול בוחה (רדאד ג'בארה)אגודלו מול בוחה (רדאד ג'בארה)

רז רחמים, נועם גמון, אילאי מדמון ורמזי ספורי לא קיבלו ציון בשל דקות מועטות. שחקני הסגל הנוספים, עמית ביטון, גל לוי ואיתן רצון לא שותפו כלל.  

מאמן 

יוסי אבוקסיס – 7: אין ספק שעצם ההעפלה של הקבוצה המוגבלת מקצועית שלו לשלב בתים בליגה האירופית, מהווה הישג גדול בפני עצמו למאמן. אמן משחקי הנוקאאוט והשיטה שנכפתה על המפעל בגלל הקורונה באה לו כמו כפפה ליד. הפציעות של הזרים וכדור השלג בליגה השפיע בעיקר על הסיבוב השני של שלב הבתים, אבל במאקרו – הכסף הגדול שנכנס לקופת המועדון בזכות ההעפלה היה שווה את זה, וגם התוצאה הסופית היא בהחלט הרבה מעבר למצופה.

יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */