יום שבת, 18.05.2024 שעה 16:12

זהבי: "אפשר להתמודד", סולומון: "הכל פתוח"

שחקני הנבחרת התייחסו להגרלה במוק' המונדיאל. מספר 7: "האתגר עצום". כוכב שחטאר: "הכל אפשרי", נאתכו: "בית מטעה". הרצוג: "הגרלה מצוינת לאוסטריה"

|
ערן זהבי חוגג עם מנור סולומון (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי חוגג עם מנור סולומון (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל גילתה הערב (שני) מי יהיו יריבותיה בקמפיין המוקדמות של מונדיאל 2022 בקטאר ורגע אחרי שזהות הקבוצות ומספר הבית נחשפו, השחקנים התייחסו להגרלה שזימנה את אוסטריה, דנמרק, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. כמו כן, המאמן לשעבר על הנבחרת, אנדי הרצוג, התייחס להגרלה של מולדתו: “הגרלה מצוינת לנבחרת אוסטריה”.

ערן זהבי: “נבחרות איכותיות ומוכרות, האתגר עצום, אבל יותר מכל דבר חשוב לנו שהקהל יהיה איתנו ויתמוך בנבחרת. יותר מדי זמן מתקיימים משחקי הנבחרת ללא קהל וזה כל כך חסר לנו. אני משוכנע כי גם בבית מאתגר, עם נבחרות ושחקנים מהצמרת האירופית, יהיו לנו הרבה רגעים בהם נסב גאווה לאוהדים. סקוטלנד ואוסטריה כבר חלק מאתנו כמעט, הוכחנו שאפשר להתמודד מולן ואני מאמין כי אם נמשיך בהתקדמות שלנו, זה יהיה קמפיין צמוד עד הסוף״.

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

מנור סולומון שידר גם הוא אופטימיות: “ההגרלה מאוד קשה וננסה לעשות המיטב כדי לנצח כמה שיותר ולסיים כמה שיותר גבוה. אני חושב שידענו שכל הגרלה שנקבל תהיה מאוד קשה והסיכויים להגיע למונדיאל או לפלייאוף לא יהיו גבוהים כי כל משחק יהיה קשה, אבל אני חושב שבבית הזה הכל יחסית פתוח ואפשרי. אנחנו אנדרדוג אבל יכולים להתמודד עם כל נבחרת למרות שיש נבחרות יותר טובות מאיתנו בבית”. 

מנור סולומון חוגג (רדאד ג'בארה)מנור סולומון חוגג (רדאד ג'בארה)

נאתכו הוסיף: “המסלול מאוד קשה. יש 4 נבחרות שיותר טובות מאיתנו כרגע. איי פארו זה שם שאנחנו אוהבים לזלזל בו אבל הם מאוד מתקדמים. היא נבחרת טובה שבתקופה פחות טובה. יש עוד זמן עד המשחקים. בית מעניין. מצד אחד יש סיכוי ומצד שני זה מטעה. דנמרק נבחרת חזקה, אוסטריה אנחנו מכירים, הולך להיות מעניין”.

עוד אמר על ההגרלה: “ברור שיכלנו לקבל נבחרות חזקות יותר ושהן בטופ. הולך להיות קשה. כרגע הכול על הנייר כי אתה אף פעם לא יודע מה יהיה המצב של כל נבחרת. אוסטריה? נבחרת חזקה מאוד. אולי אפילו טובים יותר מדנמרק. נמצאת בכושר טוב. ראינו מולם שאנחנו יכולים לנצח”.

המפגש שוב מול סקוטלנד, שיהיה משחק 7 בשלוש שנים: “יש קבוצות שאתה לא פוגש בתדירות הזו. אנחנו מכירים אותם. בשנתיים האחרונות עשינו תוצאות מצוינות נגד סקוטלנד חוץ מכמובן הפנדלים בפלייאוף. יכולים להתמודד מולם, אלו נבחרות שאנחנו שווים אליהן ביכולת”.

ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

מולדובה ואיי פארו: “היום אין נבחרות קלות, תמיד צריך לבוא מוכן טקטית ועם הגישה הנכונה. קל זה בטוח לא יהיה ולא הייתי ממהר להגיד שזה 6 נקודות בטוחות נגד כל אחת. יהיה קשה ונבוא מוכנים בכל הקשור לגישה. קל זה בטוח לא יהיה”.

בית המוות לדעתו: “הבית של איטליה הוא חזק מאוד. יש הרבה בתים עם קבוצות חזקות מאוד. בסופו של דבר רק אחת עולה אז ההסתכלות צריכה להיות אחרת”.

נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)

אופיר מרציאנו אמר: "כמובן שאין דבר כזה הגרלה קלה, אבל אלו נבחרות שעם אמונה, מזל ועבודה קשה נוכל לעשות מולן דברים יפים בקמפיין הקרוב". נטע לביא סיפר: “בית מאתגר עם נבחרות ששיחקנו מולן כמה פעמים בשנים האחרונות. כנבחרת אנחנו צריכים תמיד להאמין לשאוף ולחלום כי ראינו כבר שכשאנחנו משחקים כיחידה אחת הכל אפשרי”.

ניר ביטון: "בית על הנייר מעט מטעה. בית קשה מאוד מאוד. אנחנו צריכים לשאוף להתמודד שווה בשווה בבית הזה ונקווה שעד אז יהיה לנו את תמיכת הקהל בארץ ויחד נצעד לטורניר גדול אחרי הרבה מאוד זמן”.

המשלחת הישראלית באבו דאבי
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */