יום שבת, 18.05.2024 שעה 10:32
ליגה גרמנית 23-24
8723-8733באייר לברקוזן1
7241-9233באיירן מינכן2
7039-7433שטוטגרט3
6437-7533לייפציג4
6043-6433דורטמונד5
4648-4933איינטרכט פרנקפורט6
4364-6233הופנהיים7
4256-4433פרייבורג8
3954-4633היידנהיים9
3958-4933אוגסבורג10
3953-4433ורדר ברמן11
3753-4033וולפסבורג12
3463-5633בורוסיה מנשנגלדבאך13
3370-4133בוכום14
3250-3633מיינץ15
3057-3133אוניון ברלין16
2756-2733פ.צ. קלן17
1782-3033דרמשטאט18
לוח משחקים
  • באייר לברקוזן
  • שבת, 18/05, 16:30
  • אוגסבורג
  • דורטמונד
  • שבת, 18/05, 16:30
  • דרמשטאט
  • איינטרכט פרנקפורט
  • שבת, 18/05, 16:30
  • לייפציג
  • היידנהיים
  • שבת, 18/05, 16:30
  • פ.צ. קלן
  • הופנהיים
  • שבת, 18/05, 16:30
  • באיירן מינכן
  • שטוטגרט
  • שבת, 18/05, 16:30
  • בורוסיה מנשנגלדבאך
  • אוניון ברלין
  • שבת, 18/05, 16:30
  • פרייבורג
  • ורדר ברמן
  • שבת, 18/05, 16:30
  • בוכום
  • וולפסבורג
  • שבת, 18/05, 16:30
  • מיינץ

דאבור: אתה עושה עבודה שחורה - ובאים בטענות

חלוץ הנבחרת והופנהיים על ההבדלים בין ישראל לגרמניה, התקרית עם זהבי ואופציית האמירויות. וגם: הולאנד, מכבי ת"א, חיפה, אבו פאני, טוואטחה וכיאל

|
דאבור. רק גולים נחשבים בישראל (רדאד ג'בארה)
דאבור. רק גולים נחשבים בישראל (רדאד ג'בארה)

מונס דאבור עובר עונה מטלטלת. הוא פתח אותה בצורה מצוינת כאשר כבש שישה שערים בתשעה משחקים בכל המסגרות, כולל הליגה האירופית כאשר הוא אף טיפס למקום השלישי ברשימת כובשי השערים בכל הזמנים במפעל. רק רדאמל פלקאו עם 30 ואריץ אדוריס עם 26 מקדימים את החלוץ הישראלי.

בין לבין היה את משחק הנבחרת המפורסם מול סלובקיה, בו דאבור התעצבן שלא מוסרים לו ופרץ ויכוח קולני ומלווה בקללות בינו ובין ערן זהבי. לאחר מכן נגיף הקורונה היכה בקבוצתו הגרמנית הופנהיים ופגע בצורה קשה גם בדאבור עצמו בעת שהיה עם הנבחרת. הוא שוחרר ממשחקיה והחמיץ משחקים של קבוצתו. הערב (רביעי) דאבור אמור לחזור להרכב הופנהיים מול לייפציג.

דאבור. החמיץ משחקים בגלל הנגיף (רויטרס)דאבור. החמיץ משחקים בגלל הנגיף (רויטרס)

בהופנהיים דאבור זוכה להערכה גדולה, יש לו מעמד בקבוצה, והוא לא צריך לעמוד ולהסביר אם הוא לא כובש במשחק מסוים כפי שקורה לו בנבחרת ישראל. כעת לאחר שהחלים מהקורונה, דאבור, בראיון מיוחד ל-ONE מדבר על המחלה, ההחלמה, הנבחרת, ערן זהבי, וילי רוטנשטיינר, החבר הטוב ארלינג הולאנד, מכבי ת"א, מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני, טאלב טוואחה, בירם כיאל וכמובן – הגימיינג.

מונס, קודם כל איך אתה מרגיש ואיך עברה עליך התקופה האחרונה עם הקורונה שהייתה לך?
”אני מרגיש בסדר, מתאושש עדיין ונכנס לכושר לאט לאט וזה לא קל בכלל. נכנס לעניינים לאט לאט. חזרתי לאימונים וכמו שאמרתי זה לא קל. אני עדיין אני מרגיש את העייפות בגוף, אבל לאט לאט חוזרים לכושר. עד עכשיו אני לא 100% ובקבוצה מנסים כמה שיותר לשמור עליי מפציעות, כי כבר 3-4 שחקנים שחזרו מהקורונה נפצעו".

דאבור בבדיקה. לא נעים (ההתאחדות לכדורגל)דאבור בבדיקה. לא נעים (ההתאחדות לכדורגל)

היה לחץ בהתחלה כאשר אמרו לך שאתה חולה? איך הייתה ההרגשה?
”לא לחץ, זה יותר הבאסה הזאת של ‘הנה, זה הגיע גם אליי’ ולחשוב על זה שאתה צריך להיות שבועיים בבידוד וחוץ מזה לא לראות את המשפחה. ובכדורגל זה אומר שתפסיד אימונים ותהיה מנותק שבועיים מכל החברים לקבוצה ואחרי זה איך תחזור, אם תחזור מהר, אם ייקח זמן, כל גוף וכל שחקן זה משהו אחר ואלה הדברים עליהם אתה חושב, לא דברים אחרים”.

זה גם פגע בך כשחקן נבחרת כמובן.
”כמובן, אולי קיבלתי את זה פה והלכתי לנבחרת, אז כן, פספסתי משחקים שהיו מאוד חשובים לי אישית בנבחרת, במיוחד כשאני יודע שבתקופה הקרובה אין משחקי נבחרת, אז אתה רוצה לסיים את הקמפיין בטעם טוב ולצערי זה לא קרה”.

דאבור. סיום מוזר לקמפיין (רויטרס)דאבור. סיום מוזר לקמפיין (רויטרס)

היית גם בכושר טוב באותה תקופה.
”כן, הייתי בכושר מצוין, נתתי הרבה גולים באותה תקופה, נתתי גולים גם בליגה האירופית וגם בליגה, אז ככה שבאתי באמת בביטחון ובכושר מצוין”.

אתה קרוב לשבור שיא בליגה האירופית ולעשות היסטוריה שם. זה פגע בך גם בדבר הזה.
”כן, גם זה עבר לי בראש, במיוחד כשחזרתי לאימונים והיה לי קצת קשה בהתחלה. ידעתי שייקח לי זמן ושאני לא אשחק  ישר".

דאבור. חוזר לכושר (רויטרס)דאבור. חוזר לכושר (רויטרס)

זו מטרה מבחינתך לשבור את השיא של הכובש הטוב בכל הזמנים בליגה האירופית? יש לך עוד הרבה שנים לשחק.
”הייתי לא רחוק מלשבור את השיא של שלב הבתים, אבל המחלה פגעה בכך כאשר החזרה לא הייתה קלה.  אני יודע שאני רחוק שמונה שערים מהשיא וכמובן שזה מאתגר וזו מטרה מטורפת. אני גם יודע שעוד כמה שערים יעלו אותי לטופ-3 בכל הזמנים, אז זה גם משהו שאני חושב עליו ועוד פעם, יכול להיות שאיבדתי משחקים וזה לא באמת עזר לי, אבל אני קודם כל שמח שעברנו שלב ויהיו לנו עוד משחקים וקודם כל אני רוצה שהשערים האלה יעזרו לקבוצה אולי כדי לעלות עוד כמה שלבים ולהגיע כמה שיותר רחוק בליגה האירופית כי זה יעזור לי וייתן לי את ההזדמנות לתת יותר גולים כמובן”.

“הוצאתי את העצבים, זה קורה”

יש מונס דאבור מצוין באירופה ובליגה הגרמנית, שחקן שעושה דברים מצוינים ויש מונס דאבור אחר במשחקים האחרונים של הנבחרת, כי הייתה תקופה שהיית מצוין בנבחרת דווקא כשערן זהבי לא היה ואנחנו רואים שאתה עושה אומנם הרבה פעולות הגנתיות טובות ועובד הרבה, אבל זה מונס דאבור שונה. יש לך יכולות נהדרות ואתה מוכיח את זה מול ההגנות הטובות ביותר באירופה ובליגה הגרמנית, שהיא לא קלה ואתה עושה דברים כמו ההקשתה מעל מנואל נוייר, אתה עושה דברים  נהדרים. אז למה יש את ההבדלים האלה?
”קודם כל זה לא רק מונס דאבור, להרבה מאוד שחקנים בעולם לא קל להביא את היכולת בנבחרת לעומת הקבוצה, זה לא אותו דבר בשבילם. אישית, אני חושב שאני עושה עבודה מאוד קשה בנבחרת, קודם כל אני לא מגיע לכמות הזדמנויות גדולה, ולפעמים עוברים עליי שניים או שלושה משחקים עם הזדמנות או הזדמנות וחצי וזה לא קל בכלל”.

דאבור. "לא קל להביא את היכולת" (רדאד ג'בארה)דאבור. "לא קל להביא את היכולת" (רדאד ג'בארה)

אני רואה גם לפעמים שאתה לא מקבל את הכדור בכלל.
”גם, אני גם חושב, אבל אתה יודע, אני לא עכשיו בא בטענות, לא בוכה ולא מאשים אף אחד, אני יודע שאני צריך לספק פשוט מספרים יותר טובים ולצערי בכדורגל של היום ופה בגרמניה זה שונה כי גם אם אני לא אבקיע ולא אבשל בשניים, שלושה או ארבעה משחקים, כולם רואים וכולם יודעים מה אני עושה על המגרש וכולם מעריכים את זה. בנבחרת זה שונה, כי גם אם תעשה את כל העבודה הקשה והשחורה וגם אם תעבוד, תחלץ כדורים, תפנה שטחים וכל הדברים האלה, אז אנשים רגילים לא באמת רואים את זה ואז פשוט באים אליך בטענות ועם זה אני לא מסכים. אני יודע שאני עושה עבודה מאוד מאוד קשה בנבחרת ונותן מעצמי יותר מ-100 אחוז בכל משחק ולצערי בינתיים זה לא בא לידי ביטוי במספרים וזה מכעיס אותי גם. כמובן שרציתי להיות עם הרבה יותר גולים בנבחרת ואני מנסה לעשות את זה ובטוח שבעתיד גם אעשה את זה. זה לא יושב לי בראש ‘למה ולמה ולמה’ כי אני יודע שאני עושה את העבודה שלי”.

“כמובן שזאת לא 100 אחוז העבודה שלי כי כמו שאמרת, בנבחרת זה שונה לעומת הקבוצה כי בקבוצה יש שחקנים אחרים שיעשו את העבודה הזאת ביחד איתי ובנבחרת זה פשוט קשה יותר, אין מה לעשות, אנחנו לא מתאמנים ביחד כל יום. אנחנו מכירים אחד את השני והכל טוב ויפה, אבל זה כל כך שונה שאתה לא נמצא ביחד עם השחקנים האלה כל יום ולא מתאמן איתם כל יום ולא יודע בדיוק, אין לך את הזמן להכין את עצמך. פחות משבוע אימונים זה לא מספיק להכין את עצמך לשלושה משחקים או דברים כאלה, אבל זה רמת נבחרת וצריך לדעת להתמודד עם זה. כמו שאמרתי, אני יודע שאני עושה עבודה מאוד קשה וטובה בנבחרת, אבל מבחינת מספרים אני לא מרוצה כמובן”.

אתה וערן זהבי, נראה שבשיטה שהייתה בנבחרת עד עכשיו אתם נכנסים אחד לשני ברגליים ולא יכולים לשחק ביחד, נראה היה שצריך לשנות את השיטה כי היא לא התאימה לשניכם ביחד.
”בהתחלה כשזה הלך לנו ותקתקנו את ההגנות של הנבחרות ממול אז כולם אמרו ‘וואו, איזה שילוב נהדר ערן ומונס וזה, וזה וזה, אז זה תלוי בתוצאות ובשערים”.

דאבור וזהבי. עליות וירידות (רדאד ג'בארה)דאבור וזהבי. עליות וירידות (רדאד ג'בארה)

זה תלוי אז בזה שישתפו אותך יותר ותקבל יותר כדורים? משחק קבוצתי יותר? במה זה תלוי שמשהו בשיתוף הפעולה הזה נעצר? אתה שחקן נהדר, אנחנו רואים שמנור סולומון גם עושה דברים נהדרים בליגת האלופות ובכלל וזהבי גם, יש לנו שלישייה כזאת וזה נראה שאנחנו לא מנצלים את זה.
”אז אולי צריך לעבוד על דברים אחרים כדי שבאמת ננצל את זה כי אני חושב שגם ערן וגם מנור וגם שון וייסמן אלו שחקנים שיכולים לספק מספרים ואנחנו צריכים לספק מספרים. בינתיים, אני אחזור על זה בפעם המאה, בינתיים זה הולך יותר לערן, אבל בעתיד גם אנחנו נוכל לעשות את זה”.

אתם על הנייר רביעייה של שחקנים אינדיבידואליים מעולים עם משחקים טובים בקבוצות. כאשר זה מגיע לנבחרת ואנחנו לא מנצלים את זה, משהו לא עובד נכון.
”אני לא מאשים אף אחד ולא בא בטענות לאף אחד, אבל אני מסכים איתך במיליון אחוז שמשחקנים ברמה הזאת בהתקפה ויש לנו באמת רמת שחקנים נהדרת בהתקפה, אנחנו צריכים לנצל את זה. אני מסכים במיליון אחוז, אבל איך עושים את זה? אני לא אומר שזה לא תלוי בנו, אבל לא במאה אחוז, כי יש גם מעבר לזה”. 

דאבור, זהבי וסולומון. הטריו של ישראל (רדאד ג'בארה)דאבור, זהבי וסולומון. הטריו של ישראל (רדאד ג'בארה)

ראינו ששחקנים התחילו פתאום לעשות קמפיין לטובת וילי רוטנשטיינר.
“קודם כל אני יודע שכמעט כל השחקנים רוצים שווילי ימשיך וכולם באמת מרוצים מווילי, נהנים לעבוד תחתיו ומעריכים אותו כמו שהוא מעריך את השחקנים ויכול להיות שהוא נותן לנו הרגשה שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. הוא נותן לנו הרגשה של ביטחון ובגלל זה השחקנים רוצים שימשיך”.

מצד שני, לא הגענו איתו בסוף להישגים שרצינו.
”נכון, אני מסכים איתך, לא הגענו להישגים, לא עם וילי, לא עם אנדי הרצוג וגם לא לפני זה, אז פשוט אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד ולנסות להשתפר”.

אתה וערן זהבי שמתם את התקרית שהייתה ביניכם מאחוריכם כבר? אתה בעצם התעצבנת והתפוצצת על זה שלא קיבלת כדורים, בוא נגיד את האמת, זה היה גם מהמשחק הקודם מול סקוטלנד.
”אני יכול להגיד לך שזה היה יכול להיות גם ריב ביני לבין כל שחקן אחר, זה פשוט אתה יודע, באותה השנייה הרגשתי שהייתי צריך לקבל כדור או כל דבר כזה או אחר והוצאתי את העצבים, זה קורה. אני מסכים שזה לא היה צריך להיגרר ליותר מדי ויכוח וקללות ואני אומר לך ואמרתי גם לפני, שאני מעריך מאוד את מה שערן עשה ותוך דקה באמת פתרנו את זה וזה היה מאחורינו ועד היום אנחנו מדברים כמעט כל יומיים-שלושה אני וערן. אנחנו תמיד בקשר ובאמת שאנחנו מעריכים ואוהבים אחד את השני ויודעים לשים את הדברים האלה מאחורינו, אנחנו שחקני כדורגל, אנחנו אנשים בוגרים ואנחנו יודעים שזה יכול לקרות בין כל שני שחקנים וזה גם קורה לכוכבים הכי גדולים בעולם, אז גם לנו זה קרה”.

זהבי. "מדברים כל יומיים-שלושה" (רדאד ג'בארה)זהבי. "מדברים כל יומיים-שלושה" (רדאד ג'בארה)

איך אתה רואה את זה שהתקשורת בהולנד מפרקת לערן את הצורה? בהתחלה היללו אותו ועכשיו יש שם עוד כותרות ועוד כותרות, כולם שם מתחרים מי יכתוש אותו יותר.
”אני רואה וקורא שמדברים ומבקרים את ערן שם, אבל אני אזכיר לך שבארץ כל מי שביקר אותו כבר מהלל אותו כי ככה זה בכדורגל, במיוחד כחלוץ. אני יודע שברגע שאתה מחמיץ ובתקופה פחות טובה כולם מחפשים לקטול אותך, אבל ברגע שאתה נותן גולים כולם מהללים אותך, בכל מקום זה ככה. אבל אני בטוח שערן יעבור את זה, אני לא חושב שזה באמת דבר שיעצור אותו”.

אז אתה אומר שזה לא ייחודי לקטול ככה רק לתקשורת בישראל.
”בדיוק, כן, ראינו שיש גם כלי תקשורת אחרים שיודעים לקטול”.

מקודם גם דיברת על זה שלא מעריכים את העבודה הקשה שאתה עושה, אם אתה לא מבקיע גול אתה מרגיש כאילו עוד דקה תולים אותך בכיכר. אתה חושב שזה יותר קל ליפול עליך כי זה מונס דאבור?
”יכול להיות כי עוד פעם, גם אני לא מרוצה מהמספרים שלי ובסוף חלוץ נמדד במספרים לצערי, לטוב ולרע, כי כל אחד מסתכל על הכדורגל אחרת ואני יודע שבמיוחד בארץ מסתכלים על זה שאם נתת גול אתה הכי טוב ואם לא נתת גול אז אתה פשוט לא טוב וצריך להחליף אותך ו’אתה לא מביא את היכולת שלך מהקבוצה’ ודברים כאלה ואחרים. גם אם אתה עושה משחק מצוין ואתה יוצא בלי גול מדברים על ההחמצות, אז עצוב שזה ככה, אבל אין מה לעשות”.

רוטנשטיינר ודאבור. "אני לא מרוצה מהמספרים" (חגי מיכאלי)רוטנשטיינר ודאבור. "אני לא מרוצה מהמספרים" (חגי מיכאלי)

“יש קבוצות שצריכות להיראות יותר טוב”

אתה עוקב אחרי הליגה בארץ, מה דעתך עליה?
”אני חושב שקודם כל זה טוב שגם מכבי חיפה בעניין ואני חושב שהם ירוצו עם מכבי תל אביב עד הסוף השנה וזה טוב לליגה. מצד שני, אני לא אוהב לבקר, אבל אני רואה שיש גם הרבה קבוצות שצריכות להיראות יותר טוב פשוט. מה שכן אני יכול להגיד שאני רואה יותר משחקים בליגה מאשר בשנים קודמות. בוא נגיד שאני רואה את המשחקים של מכבי חיפה כי טאלב טוואטחה חזר והוא חבר מאוד מאוד קרוב אליי ועם מוחמד אבו פאני יש לי קשר טוב, יש לי מלא חברים בחיפה ומכבי זה מכבי”.

אתה צריך לתת להם חוות דעת אחרי משחקים?
”לא, את האמת שלא, אני וטאלב מדברים אבל”.

טוואטחה. "עבר תקופה לא קלה" (רדאד ג'בארה)טוואטחה. "עבר תקופה לא קלה" (רדאד ג'בארה)

טאלב לוקח לו קשה קצת ההתאקלמות עם הכושר והכל.
”שמע, אפשר להבין את זה, הוא עבר תקופה לא קלה בכלל וצריך להיות זהיר וייקח לו זמן, אני מקווה שהוא מעבר להתחלה ולהכנה שלו למשחקים ולצערי ראיתי שהוא גם קצת נפצע, אבל אני מאמין שבקרוב מאוד הוא יהיה בשיא שלו”.

ואיך אתה רואה את אבו פאני?
”אני אישית מחזיק ממנו מאוד, אני חושב שהוא קשר מצוין, בין הטובים בליגה וגם אני מאמין שהוא יעשה עונה מצוינת”.

אבו פאני. "קשר מצוין" (עמרי שטיין)אבו פאני. "קשר מצוין" (עמרי שטיין)

מתי אתה עוזר לו לצאת לאירופה?
”זה כבר לא תלוי בי, הרבה תלוי בו, לא בי. אני לא יודע לאן הוא מכוון, הוא בינתיים באמת אבל רוצה לעשות עונה טובה בחיפה”.

מה אתה חושב שהוא צריך לשפר?
”עזוב, מה אני נכנס לזה. אולי את העקביות שלו, לפעמים הוא נותן משחק מעולה ומשחק אחרי זה קצת נרגע כזה. הוא צריך כל הזמן להיות רעב להצלחה”.

אתה מדבר איתו על זה?
”כן”.

“הולאנד? אנחנו מדברים הרבה”

איך אתה רואה את הליגה הגרמנית מבחינתכם העונה?
”בינתיים הולך לנו מאוד קשה בליגה, התחלנו מצוין עם שני ניצחונות ואחרי זה גם בגלל הקורונה וגם בגלל הליגה האירופית, עומס המשחקים ומכת פציעות ועייפות, אז הולך לנו קשה במחזורים האחרונים. הליגה עצמה מאוד קשוחה וקשה וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה וראינו את דורטמונד מפסידה בבית וראינו מלא תוצאות כאלה וזה יכול לקרות. ככה זה הליגה הגרמנית, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת ביום נתון ואני מקווה שנתעורר עכשיו ונתחיל לנצח משחקים כי זה מה שאנחנו צריכים”.

אתה רואה את עצמך גם עובר לשחק באיחוד האמירויות?
"אולי בסוף הקריירה, למה לא".

דיא סבע. הראשון באמירויות (העמוד הרשמי של אל נאסר)דיא סבע. הראשון באמירויות (העמוד הרשמי של אל נאסר)

ואיך אתה רואה את ההסכם של בית"ר ירושלים למכירת 50% מהקבוצה לשייח' מאיחוד האמירויות?
"מעניין מאוד לאן זה יוביל, ואיך שני הצדדים יקבלו את שיתוף הפעולה".

מה עם החבר הטוב שלך בדורטמונד, הולאנד, לאן הוא בסוף יעבור? אתם נפגשים?
"הוא חי את החלום ומנפץ שיאים ועושה דברים אדירים. אנחנו מדברים הרבה ואני יכול להגיד לך שהוא מאוד שמח בדורטמונד ורק רוצה ליהנות ולהצליח עוד ועוד עם המועדון. הוא התחבר מאוד לאנשים שם ומקבל את כל הדברים שהוא צריך  והוא רק בן 20-21. אנחנו לא נפגשים, גם לי וגם לו יש לו"ז מטורף של משחקים. כמעט כל שלושה ימים משחק וגם המצב עם הקורונה לא באמת עוזר להיפגש".

הולאנד. כוכב-על (רויטרס)הולאנד. כוכב-על (רויטרס)

החתימה של בירם כיאל בסכנין הפתיעה אותך?
"האמת שכן הופתעתי שהוא עבר לסכנין כי הייתי בטוח שהוא יקבל הצעות מהגדולות בארץ, אבל הוא ילד גדול ויודע בדיוק מה הוא רוצה ומה הוא עושה ואני מאחל לו רק טוב".

אני מבין שניצלת את זמן הבידוד לענף הגימיינג, בו יש לך קבוצה בארץ, ואתה חזק מאוד בו. היה גם לא מזמן טורניר גדול בישראל.
"זה מתקדם יפה, זה עולם משלו וזה אחד הדברים החזקים כרגע בעולם וכולם מדברים על זה. עשינו טורניר שבו השתתפו השחקנים הטובים בארץ וזה היה טורניר מאוד מאוד מוצלח.  אני מאמין שמפה הארגון יעשה עוד ועוד טורנירים ודברים שיעזרו לקדם את עולם הגימיינג בארץ כי יש לנו פוטנציאל גדול בארץ. בזמן של הבידוד אפשר להגיד ששיחקתי כמעט 7-8 שעות ביום (צוחק). אבל עכשיו האישה והילדה חזרו לפה וזה כבר עולם משלו אני מבלה את כל הזמן הפנוי שלי עם אשתי והילדה".

מונס דאבור מוצג בקבוצת ה-EA של הופנהיים

לסיום, איך החיים בגרמניה בצל הקורונה?
”החיים מאוד רגועים. יש “הסגר” אבל בלי פאניקה והכל מתקתק כמו שצריך, שזה אפילו לא נותן לך להרגיש שיש הסגר באמת”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */