יום שישי, 17.05.2024 שעה 08:22

מכבי ראשל"צ גברה 31:34 על חולון

כדוריד: הצהובים השיגה ניצחון על יריבתה, 30:30 דרמטי בין קריית אונו להרצליה, מכבי תל אביב עם ניצחון בכורה אחרי 32:34 על עירוני רחובות

|
פיליפ אירוביץ מקרית אונו מול שגיא בוניס מהרצליה (לאה סטפנוב) (מערכת ONE)
פיליפ אירוביץ מקרית אונו מול שגיא בוניס מהרצליה (לאה סטפנוב) (מערכת ONE)

מכבי ראשל"צ ומ.כ חולון נפגשו הערב (שני) במסגרת המחזור החמישי בליגת ווינר וסיפקו מותחן (31:34 לצהובים), שהוציא לדרך 5 משחקים, ועוד אחד – מרכזי ומסקרן שייערך מחר (19:30) בין א.ס רמת השרון לבין הפועל ראשל"צ - שתי המוליכות ששומרות על מאזן מושלם של 4 ניצחונות כל אחת. מחר רמת השרון מול הפועל ראשל”צ.

מכבי ראשל"צ - מ.כ יובלים חולון 31:34

הצהובים העלו הערב את מאזנם ל-2:3 ניצחונות, זאת למרות ששוב הופיעו בהרכב חסר.מנגד, האורחת שהגיעה במומנטום טוב של שלושה ניצחונות רצופים רשמה הפסד ראשון. הפתיחה הייתה של מכבי ראשל"צ שהוליכה 2:5 עם שני שערים של שרון שלם, הגנה נהדרת ועצירות של ניב פישלוביץ. מנגד עצירות של מירזה הסליץ' וסיומת של אביעד בן זימן החזירו את חולון. קסם עמיאל עם שני שערים רצופים ודניאל פרידמן הובילו את הצהובים ל-6:9. שערים ריף כהן, יובל ימנר, בן זימן ומילוש סאביץ' קבעו 11:11.

ראשל"צ עלתה באנרגיות טובות לפתיחת המחצית השנייה, ושערים של צח מלול ושלם קבעו 14:18 (35'). בן זימן (9 שערים בסה"כ) הקטין ל-18:16, אבל קלדרון (4 שערים) ושלם (5) דאגו ל-17:20. חולון לא נשברה, הסליץ' בשער ממגרש שלם צימק ל-20:19. ירמי סידי בדקות מצוינות ועמיאל דאגו שוב לטווח ביטחון – 25:29. מנגד, סאביץ' הקטין ל-30:28, ואילץ את ג'ו מתתיה לקחת פסק זמן. אבירן יוסף הבקיע במתפרצת – 30:29. סידי קבע 29:31. יוסף הבקיע גם בפנדל, הסליץ' סיפק עצירה חשובה, אבל אז הגיע המצטיין – סידי עם שני שערים רצופים (ו-10 שערים בסה"כ), לצד שתי עצירות קריטיות של אלדר שיקלושי שחתמו 31:34 לאלופה. 

א.כ נס ציונה – מכבי קריית מוצקין 29:32 

הטייגרים הנחילו לקריית מוצקין הפסד רביעי ברציפות.המארחת פתחה מצוין והוליכה 4:9 ובזכות עצירות של אורן מאירוביץ' ושערים של הזרים סקורוביץ' דוידוביץ' ורולו. ערן צרפתי וגיא גרא קבעו בהמשך 8:13. אלכס בושיץ וליאב משה הקטינו ל-14:11,  אבל צמד שערים של אביב לייפר דאג להוריד את קבוצתו ביתרון 6 שערים להפסקה. הדומיננטיות של הכתומים נמשכה במחצית השנייה. גדות קבע 20:25, אבל מוצקין הגיבה טוב וברק עמר הקטין עד ל-25:23. לאורחת הייתה הזדמנות לצמק עוד, אבל מאירוביץ' חטף כדור ודוידוביץ' ואחרי סקורוביץ' וגדות קבעו 23:28. אראל צייטלר, לייפר ומאירוביץ הבטיחו את הניצחון.

מכבי דימונה – הפועל אשדוד 30:23 

דימונה נחה בסופ"ש, וחזרה עם שינוי על הקווים – המאמן הסרבי איגור סולוביץ' החליף את הקרואטי קספר ביליץ'. האורחת עם ניצחון רביעי. מי שהצטיינו היו עומר גרא וניבו לוי סיפקו 5 שערים כל אחד, ואקס דימונה השוער מילוש רגיצ'יץ' בלט וגם הבקיע שער. 

המפגש בין אשדוד לדימונה (מני אלגריסי) (מערכת ONE)המפגש בין אשדוד לדימונה (מני אלגריסי) (מערכת ONE)

 

הפועל קרית אונו – בני הרצליה 30:30

השתיים סיפקו מותחן מצוין. אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ביתרון של המארחת, הקבוצה מהשרון ביצעה מהפך במחצית השנייה ועלתה ליתרון של שלושה שערים. אונו חזרה בדקות הסיום עם שער שיוויון 28:28 של פיליפ אירוביץ'. סהר שחק העלה את הרצליה ל-28:29, אבל אלעד קפון השווה. מושיקו אלימלך עצר פנדל שזרק בן ליברטי. קפון הנהדר סחט פנדל מהצד השני, וטאריק קסומוביץ' קבע 29:30. נמניה גודז'ביץ' הסרבי, המצטיין במשחק, השווה עבור הרצליה 20 שניות לסיום.

מכבי ת"א – עירוני רחובות 32:34

השתיים חיפשו נקודות ראשונות,  והן סיפקו שתי מחציות שונות בתכלית. בראשונה, רחובות הוליכה ביתרון מבטיח שהגיע בשיאו ל-6 שערים. המחצית השנייה הייתה שייכת לצהובים, ששיחקו נהדר ( טל אליוכין - המצטיין, יחד עם אובינה אני, איתי טורקניץ, אילייה מוסיינקו וירדן יטקובסקי), והם השיגו ניצחון בכורה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */