יום שישי, 17.05.2024 שעה 05:40

סולומון: אולי במערך אחר הייתי מצליח לתרום יותר

קשר נבחרת ישראל אחרי ה-1:0 לצ'כיה: "לא משחק בתפקיד שלי כשחקן כנף. רוצים להישאר בדרג ב' כדי לשחק מול נבחרות חזקות מאיתנו, רק ככה נשתפר"

|
מנור סולומון מעביר רוחב (רויטרס)
מנור סולומון מעביר רוחב (רויטרס)

נבחרת ישראל נכנעה הערב (ראשון) 1:0 לצ’כיה ובכך נכנסה לסכנת ירידה רצינית לרדת לדרג ג’. קשר הנבחרת ושחטאר דונייצק, מנור סולומון, דיבר במסיבת העיתונאים לאחר סיום המשחק. 

חוסר המזל שלו בנבחרת: “היה משחק קשה מאוד, קיבלנו גול בהתחלה שמאוד מאוד ביאס אותנו אבל גם גרם לנו לשחק יותר טוב ואסור שזה יקרה במשחקים הבאים כי זה קורה כ”כ הרבה פעמים. אח”כ שיחקנו הרבה יותר טוב והגענו לכמה הזדמנויות טובות ולא הצלחנו להבקיע, ננסה לנצח במשחק הבא”.

למה מתחילים לשחק רק כשאנחנו בפיגור: “זו שאלה שאנחנו גם שואלים את עצמנו, אנחנו מדברים על זה גם לפני המשחק ולעשות את החימום הכי טוב שאפשר כדי להיות טובים מההתחלה. לצערי גם היום זה לא קרה, זה מקשה מאוד על המשחק. חייבים ללמוד מזה ולשפר את זה, להתחיל לשחק מההתחלה כי כולם ראו איך שיחקנו במחצית השנייה ושאנחנו יכולים לעמוד מול נבחרת כ”כ חזקה כמו צ’כיה”. 

התפקוד שלו על המגרש: “אני חושב שכולנו משחקים אחד בשביל השני בנבחרת, אנחנו משחקים במערך קצת שונה ואין לי את התפקיד שלי של כנף כמו שאני משחק בשחטאר, אבל אני מנסה להתאים את עצמי לשיטה הזאת ולעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לנבחרת גם בעמדה הזאת, אבל גם בתפקיד הזה אני יכול לתרום. יכול להיות שאם היינו משחקים במערך אחר הייתי תורם יותר כי הייתי משחק בתפקיד שלי, אבל גם המערך הזה עובד ואני צריך לעשות הכל כדי שהנבחרת תצליח”. 

חאתם עבד אלחמיד רואה את האדום (רויטרס)חאתם עבד אלחמיד רואה את האדום (רויטרס)

האם עדיף בכלל לרדת דרג: “המטרה שלנו מההתחלה הייתה להישאר בדרג הזה, אנחנו רוצים לשחק מול נבחרות חזקות ברמה שלנו או אפילו יותר, רק ככה הנבחרת שלנו תשתפר כי כשאתה משחק מול שחקנים יותר טובים אתה רק משתפר ורק לומד, גם אם הסיכויים לעלות פחות גבוהים, זה לא אומר שאנחנו לא רוצים להישאר בדרג ב’ כי זאת הייתה המטרה שלנו מההתחלה וגם עכשיו”.

גם אייל גולסה דיבר בסיום: “התחושה לא הכי נעימה, אני חושב שכמו שכולכם ראיתם המשחק קצת נפתח לנו במחצית השנייה והגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לסיים אותם בגול, תחושה מאכזבת. התכנית שלנו הייתה להתחיל לשחק מההתחלה, אבל הצ’כים לחצו אותנו טוב מההחלה, הם נבחרת מצוינת, אני חושב שמתחילת המחצית השנייה נפתח המשחק והשתלטנו על המשחק”.

היכולת שלו מבחינה אישית: “משהגעתי למכבי ת”א אני באמת חווה שנים מאוד טובות, אם זה עם כל מאמן זר שהגיע, כל עוד אני בריא אז אני בהרכב, מעבר לזה אני לא יכול לעשות. אין דבר יותר כיף מלייצג מדינה שלמה וכמובן שאני רוצה לשמור על זה”.

הפערים בין המחציות: “השיטה שלנו הייתה לנסות להניע את הכדור מההתחלה כי הצ’כים גבוהים ופיזיים ולא רצינו לשחק לרגליים שלהם. אני חושב שהשינויים והתנועות לעומק במחצית השנייה כן עבדו, אני אישית מאוד אוהב את זה, לא עשינו את זה כמו שצריך במחצית הראשונה. אנחנו כבר עם הפנים לסקוטלנד”. 

אייל גולסה מנסה לשמור על הכדור (רויטרס)אייל גולסה מנסה לשמור על הכדור (רויטרס)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */