יום שבת, 18.05.2024 שעה 12:27

רוטנשטיינר: ההתאחדות צריכה לענות אם אשאר

מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד 1:0: "עתידי? נדון על זה עם ההתאחדות רק בדצמבר", "לא היינו במשחק בחצי הראשון, בכל המשחקים האחרונים זה אותו דבר"

|
וילי רוטנשטיינר (רויטרס)
וילי רוטנשטיינר (רויטרס)

נבחרת ישראל נכנעה הערב (ראשון) 1:0 לצ’כיה ובכך נקלעה לסכנת ירידה ממשית לדרג ג’ בליגת האומות. מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, דיבר בסיום ההתמודדות לאחר שנותר עם ניצחון בודד בחמישה מחזורים. 

“אני חושב ששיחקנו מול נבחרת מאוד חזקה במיוחד במחצית הראשונה, שוב, אני מרוצה כי כולם עשו את המקסימום אבל לא מעבר לזה”, אמר רוטנשטיינר, לא לחצנו אותם גבוה מספיק, הם שיחקו טוב, לנו היו בעיות בתנועה ואמרתי את זה לשחקנים בהפסקה, שכשאנחנו מאבדים כדורים בבניית המשחק זה מאוד מסוכן”.

ההבדלים בין היכולת במחצית הראשונה למחצית השנייה: “בכל המשחקים האחרונים זה אותו דבר, אנחנו לא במשחק במחצית הראשונה ואז אני צריך להחליף שחקנים ואני חושב שהחילופים עבדו טוב. המשחק במחצית השנייה היה טוב יותר. אני מנסה שנהיה טובים מההתחלה, גם במשחק הבית נגדם זה קרה לנו. שוב, היו שחקן או שניים שהיו פחות טובים במחצית הראשונה והיינו צריכים לעשות התאמות במחצית השנייה. היו מצבים להבקיע אבל המסירה האחרונה וגם הסיומת אלו הסיבות שלא לקחנו נקודות”. 

ההחלטה להמשיך עם אופיר מרציאנו בין הקורות: “כמו שאמרתי, החלטנו על מרציאנו ממה שראינו באימונים ובמשחקים של השוערים בקבוצות. החלטנו שהוא הפתרון הטוב ביותר למשחק וזה לא תפקידי לבקר אותו עכשיו. הגול לא היה באשמתו ולא היה לו מה לעשות. לא הייתה הגנה טובה במהלך הזה. מהצד השני, הייתה לו הצלה גדולה. אני לא מבין למה לדבר על אופיר עכשיו, הייתה לו הופעה מספקת מבחינתי”.

מנור סולומון מעביר רוחב (רויטרס)מנור סולומון מעביר רוחב (רויטרס)

היכולת ההגנתית עם שלושת הבלמים: “ניסינו להיות טובים מההתחלה אבל זה לא היה אפשרי, לא תמיד זה בידיים שלנו, הם שיחקו חזק. עשינו טעויות בבניית המשחק ושילמנו על זה בשער. ניסינו לתקן את זה אבל זה לא היה אפשרי במחצית הראשונה”.

בעיה מנטלית: “קשה לומר שזו בעיה מנטלית, נצטרך לנתח את המשחק ולהתכונן למשחק הבא. הצ’כים שיחקו ברמה גבוהה מהשנייה הראשונה, הם כבשו והלכו לאחור ואנחנו נהיינו יותר ויותר טובים, הייתי מרוצה מהמחצית השנייה מלבד הסיומת. הייתה לנו בעיה במסירה האחרונה ולא הצלחנו לכבוש”.

האם הוא רוצה להישאר בנבחרת: “אמרתי כבר שאני לא אדבר על זה בשלב הזה, ידעתי עוד קודם לכן שהמשחק כאן הוא מאוד קשה, עכשיו יש לנו משחק נגד סקוטלנד ואם ננצח אותו נעמוד במטרה שלנו שהיא להישאר בדרג ב’. ננסה לתקן את זה לקראת המשחק הבא, לנתח את הדברים ולעשות אותם טוב יותר מול סקוטלנד. אם אני רוצה להישאר? זו לא שאלה שאני צריך לענות עליה, אלא ההתאחדות, שאיתה אשב בתחילת דצמבר ונקבל את ההחלטה לאחר שנדון בעניין אחרי שכל המשחקים יושלמו”. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */