יום רביעי, 08.05.2024 שעה 02:20

דראגן בנדר ייבדק היום, דורסי: אסור להרכין ראש

מכבי ת"א תדע את חומרת הפגיעה של השחקן ושל האנטר שנפצעו בהפסד 91:89 הדרמטי לאנדולו במהלך היום, הגארד: "צריכים למצוא דרך לנצח משחקים צמודים"

|
דראגן בנדר (איציק בלניצקי)
דראגן בנדר (איציק בלניצקי)

תחושות קשות במכבי תל אביב לאחר ההפסד אמש (חמישי) 91:89 לאנדולו אפס, בסביבת הקבוצה סיפרו מפתיחת העונה על כל הקשיים שעומדים בפני המועדון אך לפתיחה עם מאזן של 5:2 לא ציפו. בקבוצה אמרו כי משחק עם סקור כזה היה צריך להסתיים בניצחון, ותחושת הפספוס היא כמובן בהתאם, אך עם לוח המשחקים שעומד בפניהם הצהובים מבחינתם לא יכנסו למשבר היות ואחד כזה החל עם פתיחת העונה. 

הפתיחה של אלופת המדינה לא הייתה טובה וכמו נגד חימקי, הצליחו חניכיו של יאניס ספרופולוס להפוך את התוצאה אך הסיומת הייתה קרובה יותר למשחק מול אולימפיאקוס מאשר לזה שברוסיה, שכן הקבוצה הפעם הפסידה. עם פתיחת המשחק היו לא מעט ביקורות שהתחלפו ככל שהמשחק התקדם במילות שבח על היכולת ההתקפית של הקבוצה שקלעה באחוזים נהדרים, אך בסופו של דבר ההגנה אפשרה 91 נקודות.  

טיילר דורסי עם הכדור (אנדולו אפס)טיילר דורסי עם הכדור (אנדולו אפס)

עוד לפני שהמשחק החל הייתה תחושה בסביבת הקבוצה כי יש להם הזדמנות לקחת משחק חוץ ועוד מול יריבה שעם פתיחת העונה נחשבת לקבוצה שיכולה להגיע לפיינל פור. בדומה למשחק מול חימקי היו סימני שאלה בנוגע לשיתופו של גרג מונרו שכזכור שיחק, גם הספק בנוגע לשיתופו של טיבור פלייס התחלף בסימן קריאה מהדהד עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים.

ואנטה ז'יז'יץ'? מבחינה מספרית הוא סיפק את הסחורה כבכל ערב, רק שה’ביג מן’ הקרואטי שהיה שחקן המטרה של הצהובים מול מכבי ראשון לציון ביום ראשון הודות לזוויות מסירה נהדרות, הפעם מיעט לקבל את הכדורים פנימה וזאת על אף הנחיתות של אנדולו אפס בצבע בטח בדקות בהן פלייס בילה על הספסל.   

אנטה ז'יז'יץ' ויאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)אנטה ז'יז'יץ' ויאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)

מילות השבח התחלפו בהלם, על אף שלוח התוצאות הראה כבר 77:78, בסביבת הקבוצה לא אהבו את הטעויות שעשו השחקנים בהגנה. אם לא די במאזן המאכזב בקבוצה מנסים לשאוב מעט אופטימיות ומקווים כי בהמשך הדברים יראו טוב יותר עם חזרתם של הפצועים אך המציאות כעת היא שהצרות מגיעות בצרורות. כזכור, האנטר ספג מכה בראשו ונראה מסוחרר כשקם מהפרקט, אך להאנטר מצטרף גם בנדר שבפוזישן הגנתי נפגע בברכו ובדומה לאות’לו גם הוא ייבדק במהלך היום. 

אלופת המדינה יכולה לשאוב לא מעט עידוד מהפן ההתקפי ושלראשונה העונה השחקנים הבכירים שנשארו (כמו אלו שהגיעו) הצליחו למצוא את הדרך לצבור נקודות גם מול יריבה איכותית שמתקשה מפתיחת העונה ובדומה למכבי חסרה שחקנים, אך ההגנה עדין לא שם באופן רציף ובכל בכל הנוגע לסגל מבחינת שחקנים בכירים, ומשלימים בכירים הצהובים כשבסביבת הקבוצה סופרים שבעה שחקנים בכירים, יכולה הקבוצה למצוא את עצמה כאמור למשחקים הקרובים עם פחות.    

אות'לו האנטר עם דאנק ענק (אנדולו אפס)אות'לו האנטר עם דאנק ענק (אנדולו אפס)

טיילר דורסי סיפר לאחר המשחק: "זה משחק שנלחמנו בו קשה ושוב משחק שלא הצלחנו לסיים אותו, אנחנו מפסידים את המשחקים בסוף המשחק ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח משחקים צמודים, כי כל המשחקים האלו שאנחנו מפסידים, אנחנו מפסידים אותם בסיום, שיחקנו טוב ושיחקנו עם לב, ופשוט היה חסר לנו עוד קצת”.

“אנחנו צריכים לחזור ללוח השרטוטים ולמצוא דרך לנצח, יש לנו שני משחקים בליגה הישראלית וצריך להתכונן ולהמשיך הלאה אסור לנו להרכין את ראשינו, אנחנו חייבים לדחוף קדימה". 

סיכום חלון ההעברות בישראל
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */