יום שישי, 17.05.2024 שעה 06:02
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 85 - 90
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ת"א
  • 71 - 82
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שישי, 17/05, 13:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • שישי, 17/05, 13:35
  • הפועל אילת
  • בני הרצליה
  • שישי, 17/05, 13:40
  • עירוני נס ציונה
  • מכבי ת"א
  • ראשון, 19/05, 21:00
  • הפועל ירושלים

פרנקל: מכבי מכירה בחשיבות הליגה הישראלית

יו"ר מנהלת ליגת הכדורסל בראיון מיוחד לפתיחת העונה, המגעים מול האמירויות, היחסים עם ארז כלפון ועתידו: "המשך הקדנציה שלי תלוי גם במבנה המנהלת"

|
שמואל פרנקל (גרפיקה: קרולינה אריכמן) (נעם מורנו)
שמואל פרנקל (גרפיקה: קרולינה אריכמן) (נעם מורנו)

שמואל פרנקל סוגר כבר שבע שנים וחצי כיו"ר מנהלת ליגת הכדורסל, אך נדמה שיש לו עדיין את המרץ כאילו זה היום הראשון שלו בתפקיד. כל זאת כאשר הכדורסל, כמו כל הספורט הישראלי, עובר תקופה לא פשוטה בגלל נגיף הקורונה.

ערב תחילת העונה, פרנקל התפנה לראיון מיוחד ל-ONE, בו דיבר על הקשיים הכלכליים, המטרות, דירקטוריון המנהלת, היחסים עם מכבי תל אביב ועם איגוד הכדורסל, המגעים עם איחוד האמירויות וכמו כן, גם עתידו האישי. אגב, פרנקל מקפיד להמשיך לשחק טניס באופן אישי ולעשות הליכות וכאשר הוא מדבר על הכדורסל הוא באנרגיות גבוהות ולא נראה כמי שנשחק, אלא להפך.

שמואל פרנקל (נעם מורנו)שמואל פרנקל (נעם מורנו)

שמואל, בצל הקורונה ובלאגן ההפסקות, איזו ליגה אנחנו מתחילים? יש אותה התרגשות כמו תמיד והאם לדעתך העונה תסתיים?
”אני חושב שהליגה הזו מאוד מאתגרת בשנה הקרובה, הצל של הקורונה בהחלט פוגע בקבוצות. אנחנו לצערי עדים לכך שיש לנו בקבוצות ספונסרים שהורידו את הכסף או שהפסיקו לגמרי לתמוך. יש גם כמה עיריות שמורידות את ההקצבות לקבוצות והדבר הכי קשה זה שאין קהל. כולי תקווה שאולי לפי המתווה של הממשלה בדצמבר יהיה לנו קהל וזו תהיה השמחה הכי גדולה שלי בשנה הזו. לגבי הקורונה, אני מזכיר שבגל הראשון חידשנו את הליגה והיינו היחידים שחידשו ושיחקו עד הסוף, וגם הצלחנו לסיים זאת כמעט ללא שום בעיה רפואית. אני חושב שידענו לשמור על כל הכללים במתווה משרד הבריאות, לכן אני מקווה ואופטימי שגם בגל הזה אנחנו עשינו את כל הסידורים על מנת לשמור על כל נושא התחלואה כדי שלא נאלץ להפסיק. מינינו את רמי כהן במנהלת כקצין קורונה, הוא מפעיל את כל האמצעים על מנת שהקבוצות יעמדו במתווה”.

יש לך חשש שקבוצות יתמוטטו כלכלית מכל המצב שנוצר?
”אני מודה לשר הספורט חילי טרופר שבתקופה הקשה של החצי שנה האחרונה פעל רבות לעזור לליגה לעבור תקופה זו. הנושא הכספי הוא קשה, הקבוצות בדרך כלל במאי או יוני נמצאות במצב שהן מוכרות מנויים וחלק מהכרטיסים וזה הדלק שלהן לפתוח את העונה. השנה אנחנו במצב שהיינו צריכים לקבל מהאוצר את הכסף של ההקצבות ורשת הביטחון. אנחנו כבר נמצאים אוטוטו בתחילת נובמבר ועדיין לא זכינו לראות אפילו מקדמה. יש לנו ולכדורגל הבטחות ממשרד הספורט שתוך 8-9 ימים נקבל מקדמות. אם לא נקבל אותן, הקבוצות ייכנסו ללחץ נוראי. הן צריכות לשלם משכורות ויש הוצאות. יש קבוצות שצריכות לצאת לאירופה, זה מצב כלכלי מאוד קשה. במנהלת הקדמנו את התשלום החודשים לקבוצות ביום ראשון האחרון, העברנו את ההקצבה ואני מקווה שהממשלה, האוצר ומשרד הספורט יהיו רגישים כי אנחנו לא יכולים לעבור שנה כזו בלי תמיכה כספית מהמדינה”.

חילי טרופר (עמוס בן גרשום, לע"מ)חילי טרופר (עמוס בן גרשום, לע"מ)

המנהלת נפגעה כלכלית? כמה כסף תקבל כל קבוצה?
”עקב הפסקת הליגה והורדת משחקים, המנהלת נפגעה בכ-8 מיליון שקל ואני מקווה שהשנה נשחק עד הסוף ולא נפגע כלכלית. אנחנו ממשיכים את החוזה עם גוף משדר, עם הטוטו, כך אנחנו מכניסים 80 אחוזים מההכנסות שלנו. גם לא נפגענו בספונסרים, כולם נשארו איתנו וגם נשיא הכבוד שלנו, רענן כץ, ממשיך בתמיכה שלו. מבחינת הכסף שהמנהלת תחלק לקבוצות הוא יהיה די זהה, כ-2 מיליון שקל לקבוצה אם לא יהיו הפתעות. בנוסף, כל קבוצה תקבל תוספת עבור דקות משחק של השחקנים הישראלים”.

אוהד אולמרט, שמואל פרנקל ורענן כץ (איציק בלניצקי)אוהד אולמרט, שמואל פרנקל ורענן כץ (איציק בלניצקי)

פרסמנו ב-ONE שספונסר מהאמירויות פנה אליכם ויש עניין גם בזכויות שידור. תכניסו בקרוב כסף גדול?
”את הכסף סופרים במדרגות. יש גישושים ראשונים גם לגבי זכויות השידור, שזה די הפתיע אותי. לא חשבתי שיש עניין באמירויות לראות כדורסל ישראלי, אבל אני מאוד שמח. אנחנו מדברים על כך עם גורמים שם. יש גם פנייה מאחד הגופים הגדולים שם לגבי שיתוף פעולה ומתן חסות לליגה, ולמעשה שהליגה תיקרא על שם אותה החברה. אני לא רוצה ליצור תקוות ואשליות, זה שלב ראשוני, אבל ממשיכים את השיחות וכיוון שזה כך נחפש עוד גורמים”.

זה יכול להיות כסף גדול
”אני מקווה מאוד".

שמואל פרנקל (איציק בלניצקי)שמואל פרנקל (איציק בלניצקי)

המצאתם את הליגה הבלקנית, הישראבלוף הזה שבעצם השאיר את הליגה חיה ונושמת
”אם לא היינו מצטרפים לליגה הזו, היינו צריכים להוציא את השחקנים לחל"ת, הליגה הזו מסונפת לפיב"א. היינו במצב שמוכרחים לחזור להתאמן ולשחק, אם לא היינו עושים זאת, הקבוצות היו מתמוטטות. התפקיד שלי כיושב ראש המנהלת זה לדאוג לכדורסל הישראלי. ראיתי שהקבוצות מדברות על זה שיש זרים שרוצים לעזוב. בוא נזכור שהזרים מסתכלים על אירופה ורואים שהקבוצות שם משחקות, עד מה שקרה כעת בצרפת, וחלקן עם קהל והם היו עוזבים את הארץ. גם מבחינה כספית זה היה ממוטט את הקבוצות. פנינו לליגה הבלקנית ואני רואה בה ליגה לגיטימית, ליגה שקיימת 13 שנה ומנוהלת היטב. היו בה גם במשך השנים קבוצות ישראליות כמו גלבוע/גליל שאפילו זכתה פעמיים באליפות, וגם הפועל תל אביב. למרות שהליגה מתחילה ביום ראשון, נמשיך לשחק את כל משחקי הליגה הבלקנית ונשלח לשם את אלו שיעלו לגמר”.

אנחנו רואים את קצב התחלואה באירופה, אתה חושב שהליגה פה תסתיים?
”אני מקווה שכן. אם הקבוצות יאמצו את המתווה ששלחנו להן, אם אנחנו נמשיך להקפיד ולשמור על כך, זה יצליח. אני מקווה שלא נצטרך להטיל קנסות, אני חושב שהשחקנים והקבוצות הבינו שהקורונה זה דבר שצריך להישמר מפניו ולשמור על השחקנים. מקווה שאף אחד לא יפר את המתווה ששלחנו. לאור הניסיון של הגל הראשון, שם סיימנו את הליגה, אני מאמין שנדע לעשות את זה. אם יהיו בעיות בדרך נעשה הכול כדי להגיע עד לגמר השנה, שהוא יהיה בסדרות ואם יהיה קהל זו בכלל תהיה חגיגה ענקית לכדורסל”.

סקוטי ווילבקין מול ים מדר (איציק בלניצקי)סקוטי ווילבקין מול ים מדר (איציק בלניצקי)

הקבוצות הפסיקו להתעמת בנוגע לרשת הביטחון? יצחק פרי איים ללכת לבג”ץ, אתה הגננת הראשית שם. הקמתם ועדה מיוחדת, מה אתה יכול לומר על כך ולמה זה מגיע למצב כזה שיש פילוג?
”אני תמיד אומר שלהיות יושב ראש של המנהלת צריך להיות קוסם ולהחזיק 13 כדורים באוויר. יש 13 קבוצות ולכל אחת יש את הבעיות, הדרישות והצרכים שלה ולכל קבוצה זה סיפור אחר ולכן שומעים את כולן. יש לנו יושבי ראש במנהלת, אנשים שמקדישים כבר עשרות שנים למען הקבוצה שלהם, להישגיות, להשיג תקציבים, וכולם עושים עבודה מצוינת. כל אחד שבא למנהלת מציג את הבעיות שלו ומנסה לקבל פיצוי כמה שיותר גדול וזה לגיטימי. כיוון שבשנה הבאה הולכים לשנה קשה כפי שאמרתי, אז אני חושב שקבוצות שההכנסות שלהן ייפגעו בצורה קיצונית, נצטרך לעזור להן כספית. היה דיון מעמיק באווירה שקטה על הנושא, כל אחד הציג את הנושאים שלו. קיבלנו החלטה שהנושא יעבור לוועדת כספים והרחבנו את הוועדה בעוד 3 יושבי ראש. אני מאמין שבישיבה שנקיים אנו נתקדם ונמצא פתרון, אין לי ספק שנמצא כזה שמקובל על הקבוצות”.

יצחק פרי (איציק בלניצקי)יצחק פרי (איציק בלניצקי)

אתה ומכבי תל אביב כבר יישרתם קו? הייתה תקופה אחרי הסגר הראשון שהם האשימו אותך. מה מערכת היחסים היום?
”מערכת יחסים טובה כמו עם שאר הקבוצות. מכבי קבוצה חשובה לליגה, היא כזו שגם הליגה חשובה לה מאוד. בזמן האחרון קיבלתי טלפונים מאנשי מכבי ששאלו מתי נפתחת הליגה כי חשוב להם המשחקים השבועיים עם קבוצות הליגה. אני חושב שהאתגר של מכבי בליגה הישראלית זה להשיג את שלושת הגביעים”.

הם כבר לא רוצים לעזוב את הליגה?
”לא, אין להם שום כוונה. לא חושב שאי פעם באמת הייתה כוונה של מכבי לעזוב את הליגה, הם מעריכים אותה. הם בהחלט רואים את החשיבות של להיות בליגה הישראליות”.

אנטה ז'יז'יץ', אותלו האנטר, ועוז בלייזר (איציק בלניצקי)אנטה ז'יז'יץ', אותלו האנטר, ועוז בלייזר (איציק בלניצקי)

אם יסגרו אותם באיזו בועה בחו”ל במשחקים באירופה ומכבי לא תוכל להמשיך לשחק בליגה, מה יקרה אז? היורוליג חשוב להם יותר מבחינה כלכלית
”בסגר הראשון נכחנו לדעת שהיורוליג ויתר על יישום רעיון הבועה. קשה לי לראות את השחקנים, ההנהלות והמאמנים עוזבים את המשפחות לשלושה חודשים ולכן אני מעריך שזה לא פתרון ישים עבור היורוליג ומקווה שלא יצטרכו אותו, אני מקווה שזה לא יקרה. אם זה יקרה ננסה לפתור את זה, נאלתר ונראה מה אפשר לעשות כדי שמכבי ת”א תהיה בשתי המסגרות”.

איך היחסים שלך כיום עם ניקולה וויצ'יץ’ אחרי העקיצות שהיו ביניכם לפני כשנה?
”הוויכוח עם ניקולה היה לגבי חשיבות הליגה הישראלית למכבי ת”א. אני חושב שהוויכוח הסתיים וניקולה, כמו שאר אנשי מכבי, מכיר בחשיבות הליגה הישראלית. קראתי שדראגן בנדר נתן תירוץ להפסדים השנה ביורוליג לחוסר משחקים בליגה הישראלית".

ניקולה וויצ'יץ' (איציק בלניצקי)ניקולה וויצ'יץ' (איציק בלניצקי)

אישרתם  לקבוצות רישום של עד 10 שחקנים זרים במהלך העונה הקרובה
”אנחנו נמצאים בתקופה מיוחדת, תקופת קורונה, לא יודעים מה יהיה מבחינת זרים שהסגר יהיה להם קשה ויעזבו את הקבוצות. ראינו את זה בעבר, לכן רק צו שעה לשנה זו החלטנו שניתן לקבוצות אפשרות להיות עד 10 זרים, אבל הרישום בליגה נשאר על 5 זרים. זה נכון לתקופה הזו וזו הייתה גם הדעה של הרוב המוחץ של יושבי הראש”.

נראה שיש כל מיני גורמים במנהלת שדוחפים לאינטרס שלהם, יש פילוג, מה הסמכויות של שמואל פרנקל ואיך אתה רואה את ההמשך של המנהלת גם אחריך? גם בישיבה היו בעיות
”קודם כל אני שמח שמכל הלוליינות יצאנו עם החלטות טובות. הליגה הזו היא מקצוענית, תחרותית וטובה, יש 5 קבוצות ששיחקו באירופה. אני מסתכל על הדברים בתמונה כללית, הצגתי בישיבת הדירקטוריון בהילטון בעבר עבודה על מבנה המנהלת. ראיינו את כל יושבי הראש והם הציגו עבודה שלמעשה נותנת הצעה מבחינת מבנה המוסדות, דירקטוריון, ועדת מנהלת וסמכויות לכל פורום וליושב הראש והמנכ”ל. חושב שבקרוב נקיים דיון מעמיק על העבודה הזו ואני חושב שאם נקבל את ההחלטות הנכונות לגבי אימוץ העבודה, אפשר יהיה לעבוד ולהימנע מכל הרעשים. זה גם לטובת הקבוצות הקטנות, כי למשל בוועדת המנהלת אנחנו מדברים על 4 דירקטורים. אחד שמייצג שתי קבוצות גדולות, אחד את הבינוניות ושני דירקטורים שייצגו את הקטנות”.

שמואל פרנקל ושמעון מזרחי (איציק בלניצקי)שמואל פרנקל ושמעון מזרחי (איציק בלניצקי)

זה יעבוד לדעתך?
”הדירקטוריון יהיה קטן יותר. אין ברירה אלא להעביר את זה, כי לנהל היום את הדירקטוריון עם 19 חברים זה דבר לא נכון וקשה. אני חושב שכולם מבינים את זה ויש כמיהה בקרב יושבי הראש לעשות את השינוי”.

זה נראה שלפעמים אתה נותן לעסקנים לנהל את המנהלת?
”אני לא נותן לאף אחד לנהל את המנהלת, יודע שלכל קבוצה יש אינטרס וצרכים שלה. אבל אני, יחד עם הדירקטורים החיצוניים, מסתכלים לטובת הכדורסל והליגה וככה מנהלים ושואפים לקבלת ההחלטות הכי נכונות לטובת הליגה. יושבי הראש מבינים שאי אפשר ללכת לפי גחמה של קבוצה כזו או אחרת, ההחלטות צריכות להיות לטובת הליגה ואני לא קורא להם עסקנים, אלו אנשים שתורמים מזמנם לטובת הכדורסל”.

אבל נראה שאתה לפעמים עושה יותר מדי חשבון
”אני לא עושה חשבון. אם יש נושא שמועלה על ידי יושב ראש כזה או אחר, ואני חושב שהוא נכון, אני הולך איתם".

שמואל פרנקל (שחר גרוס)שמואל פרנקל (שחר גרוס)

אתה תהנה מזה או שיושב הראש אחריך ייהנה?
”ביולי מסתיימת הקדנציה שלי ויש לי לי זמן להחליט, אני קושר את זה לשינוי מבנה המנהלת. אם זה יעבור, אז אני חושב שארצה ליהנות מזה. אני מעריך שביולי, כשתיגמר העונה, לפני כן אצטרך להחליט אם אני ממשיך או לא. מבחינת מרץ ואתגר אני רואה את עצמי כמו ביום הראשון. מסתכל אחורה ועל ההישגים של המנהלת בתקופתי, אני חושב שלקחתי את הליגה במקום מסוים והיום עלינו ושדרגנו את הליגה בצורה משמעותית”.

מיניתם את שלומי פרי כמנכ”ל רשמית. הוא הוכיח את עצמו לאחרונה, אבל הייתה ביקורת על כך שלקחת חברת השמה, אבל בפועל בחרת בעצמך. הראית שאתה זה שמחליט בסופו של דבר
”זה לא כך, בזמנו חשבתי שצריך לעשות פנייה ולקבל קורות חיים. עברתי על מה שקיבלנו, אבל בסופו של דבר עבדתי עם שלומי פרי כממלא מקום המנכ”ל וראיתי שהוא מתלבש יפה על התפקיד, נכנס לתפקיד של עדלי מרכוס. בחברות מקובל שאם יש מועמד סמנכ”ל בחברה אז אתה יכול לקדם אותו לתפקיד המנכ”ל”.

שלומי פרי (מנהלת הכדורסל)שלומי פרי (מנהלת הכדורסל)

אתה ועמירם הלוי הפכתם לחברים טובים. מה קרה?
”האמת שכל השנים חלמתי להגיע למצב של עבודה משותפת ויחסים טובים עם האיגוד, בסך הכול האיגוד הוא הריבון שלנו. היו לנו מספר נושאים שחשבנו שאנו צריכים להגיע להסכמות איתם, גם להם היו דרישות למשל שהם רצו שנעלה שתי קבוצות, והסכמנו. ברגע שחתמנו על ההסכם אני רואה התחלה של ירח דבש”.

עמירם הלוי (נעם מורנו)עמירם הלוי (נעם מורנו)

אבל נכנעת לאיגוד עם 13 קבוצות שכל פעם אחת חופשיה, זה פוגע בליגה
"הגענו להסכם, נתנו וקיבלנו. זה לא אידאלי, אבל זה היה על מנת לפתוח דף חדש בין הצדדים וזה הכי חשוב. אם לא יהיו שתי קבוצות שיוכלו לעלות נחזור למתכונת של 12 קבוצות". 

מה עם איגוד השופטים? היו לכם טענות כלפיהם
”הטענה העיקרית הייתה לגבי תעריפי השיפוט וגם הנושא הזה הוסדר”.

היו לכם מחלוקות גם על החלטות הוועדה המקצועית
”בשנים האחרונות אני לא חושב. הגענו להסדר”.

שחקני הפועל חיפה, קבוצת המריבה (איציק בלניצקי)שחקני הפועל חיפה, קבוצת המריבה (איציק בלניצקי)

אתה ביחסים מצוינים גם עם יו”ר מנהלת הליגות, ארז כלפון.
”החיבור אחד ואחד נותן שלוש ואף יותר מזה. אני מעריך אותו מאוד, אני חושב שהוא עושה עבודה פנטסטית בכדורגל, הוא דוחף קדימה. החיבור שלנו בין הכדורגל לכדורסל זה מצליח בשנה האחרונה, שילבנו כוחות כדי להגיע להישגים עבור הליגות שלנו. עשינו זאת כדי לקבל את 105 מיליון השקלים מרשת הביטחון, גם בנושא התחלואה מול משרד הבריאות שיתפנו פעולה וגם בנושאים נוספים. יש החלפת מידע, הכל פתוח בינינו ואין ספק ששיתוף הפעולה הזה מביא תוצאות פנטסטיות”.

ארז כלפון (רדאד ג'בארה)ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

אתה חושב שהסדרות יעשו טוב לכדורסל?
”אני חושב שכן, בכל העולם יש סדרות, אין מדינה אחת שאני מכיר שאין בה. יש של 5 וכמו ב-NBA של 7. אנחנו לקחנו רבע גמר סדרות של 5 ולאחר מכן סדרות של 3 בחצי הגמר ובגמר. אני חושב שהקבוצות חזקות יותר, כמעט כל אחת יכלה להפתיע כמו שראינו בשנה שעברה. הכמיהה של הקהל זה לראות סדרות”.

כאזרח, איך אתה רואה מה שקורה פה מבחינת התנהלות המדינה במשבר הקורונה?
”אני חושב שהסגר הראשון נוהל בהצלחה, אבל מבחינת פתיחת היציאה מהסגר היא נוהלה בצורה שלומיאלית ללא תכנון. הפגיעה בכלכלה היא פגיעה קשה שלמעשה יהיו לה השלכות לשנים הבאות. היא בעיקר תפגע בדור הצעיר. לאור נתוני התחלואה שאנו רואים שרוב המתים הם מעל גיל 65-70, הייתי ממליץ לממשלה לעשות סגר מגיל 65 ומעלה ולתת חופש עד גיל 65 תוך כדי הקפדה על הנהלים”.

שמואל פרנקל (איציק בלניצקי)שמואל פרנקל (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */