יום ראשון, 19.05.2024 שעה 05:07

ורי גוט: קאמבק ו-85:89 לראשל"צ על באר שבע

הכתומים חזרו מפיגור 10 נקודות מול הדרומיים ושמרו על סיכוי להעפיל לשלב הבא בליגה הבלקנית, גוט להט עם 31 נקודות. אילת גברה 84:87 על נס ציונה

|
אקיל מיצ'ל חוגג עם גולן גוט (חגי מיכאלי)
אקיל מיצ'ל חוגג עם גולן גוט (חגי מיכאלי)

הסיבוב השני של הליגה הבלקנית נמשך הערב (ראשון) עם משחקים שנערכו במסגרת המחזור ה-5 שהוקדם, כאשר מכבי ראשון לציון ביצעה קאמבק מרשים בדרך ל-85:89 על הפועל באר שבע בבית 4, בעוד הפועל אילת גברה 84:87 על עירוני נס ציונה במסגרת בית 3.

מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע 85:89

סגנית האלופה של גיא גודס גברה בפעם השנייה על הדרומיים של רמי הדר ושמרה על סיכוי לחלוף על פניה של הפועל ירושלים בטבלת בית 4 ולעלות לשלב הבא על חשבון האדומים מהבירה. מנגד, שחקניו של רמי הדר ספגו הפסד שלישי עד כה במפעל ואיבדו סיכוי לעלות לשלב הבא, כאשר המשחק הנוסף מול ירושלים יהיה מבחינת הדרומיים לפרוטוקול בלבד. 

שחקני ראשון לציון חוגגים עם גולן גוט (חגי מיכאלי)שחקני ראשון לציון חוגגים עם גולן גוט (חגי מיכאלי)

גודס: “חשוב שהצלחנו לנצח ביום לא טוב”, גוט: “ניתן הכל מול ירושלים”

מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס, התייחס לניצחון ואמר: “אני שמח על הניצחון, אני חושב שהתחלנו את המשחק לאט, באר שבע היו אגרסיביים יותר מאיתנו בכל הפוזשנים בהגנה ובהתקפה, הם קלעו המון שלשות במחצית הראשונה. במחצית השנייה הצלחנו לעצור את הקליעה שלהם מבחוץ, המאמץ שלנו בהגנה היה טוב ועצרנו אותם על 18 נקודות ברבע השלישי. ברבע הרביעי וברגעים המכריעים היו לנו פוזשנים התקפיים טובים, וביום לא טוב, עם אנרגיות לא טובות שלנו, הצלחנו לנצח וזה חשוב עבורנו״.

גיא גודס (חגי מיכאלי)גיא גודס (חגי מיכאלי)

כוכב הערב גולן גוט הוסיף: ״אני פשוט שמח על הניצחון, לא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל אספנו את עצמנו ושיחקנו היטב. זה ניצחון חשוב עבורנו ויש לנו עוד משחק אחד מול ירושלים שאם ננצח בו נעפיל לשלב הבא. ניתן את כל מה שיש לנו ונקווה שנצליח לעשות את זה״.

אייזיאה טיילור מול קיילב אגאדה (חגי מיכאלי)אייזיאה טיילור מול קיילב אגאדה (חגי מיכאלי)

ריצת 0:8 דרומית קבעה יתרון 5 מוקדם לאדומים מבירת הנגב, אך הכתומים עלו ליתרון בריצת 0:6 בהנהגתו של גולן גוט. יכולת טובה של אריק גריפין איפשרה לב”ש לעלות ליתרון נוסף, אך סגנית האלופה נטלה פעם נוספת את היתרון. ריצת 0:9 אדומה קבעה יתרון 5 לב”ש, שהוליכה 23:28 בסיום הרבע הראשון. הדרומיים המשיכו בריצה הנהדרת שלהם ועלו ליתרון דו ספרתי של 10 נקודות, אך סגנית האלופה, בהנהגת אייזיאה טיילור, התעוררה, הצליחה לחזור למשחק ואף עלתה ליתרון 4 נקודות. עם זאת, ב”ש הצליחה לקבוע יתרון דרומי נוסף, בדרך ל-47:49 בירידה למחצית.

נועם דוברת (חגי מיכאלי)נועם דוברת (חגי מיכאלי)

סגנית האלופה השוותה את התוצאה בפתיחת הרבע השלישי, אך ב”ש ענתה ועלתה ליתרון 5. הכתומים חזרו פעם נוספת ועלו ליתרון משלהם בריצת 0:7 ומאותה נקודה החלה נדנדה, כאשר היתרון קפץ מצד לצד מספר פעמים בדרך ל-67:67 בסיומו של הרבע. ב”ש פתחה את הרבע הרביעי בריצת 2:12 נהדרת ועלתה ליתרון 10 בהנהגתם של אריק גריפין ונתן יורקוביץ’. סגנית האלופה חזרה ואף עלתה ליתרון 4 בהנהגתו של גולן גוט בדרך לניצחון 85:89.

רמי הדר (חגי מיכאלי)רמי הדר (חגי מיכאלי)

מי שהוביל את סגנית האלופה היה גולן גוט, שלהט עם 31 נקודות ו-4 ריבאונדים, כאשר אייזיאה טיילור הוסיף 21 נקודות, אקיל מיצ’ל תרם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים ודריל מונרו סיפק דאבל-דאבל עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים, ואף הוסיף 5 אסיסטים. מנגד, 20 נקודות ו-10 ריבאונדים של אריק גריפין, 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חסימות של טראוויס ווריק, 12 נקודות של קיילב אגאדה, 11 של נתן יורקוביץ’ ו-10 נקודות ו-6 אסיסטים של אמיר בל לא הספיקו לב”ש.

עידו פליישר מול בן אייזנהארט (חגי מיכאלי)עידו פליישר מול בן אייזנהארט (חגי מיכאלי)

עירוני נס ציונה – הפועל אילת 87:84

החבורה הדרומית של אריאל בית הלחמי גברה בפעם השלישית בחודש האחרון על הכתומים של בראד גרינברג אחרי 90:94 בגביע הליגה ו-90:93 בסיבוב הראשון של בית 3 בליגה הבלקנית. בזכות הניצחון, אילת שמרה על סיכוי לעלות לשלב הבא, בעוד מנגד, נס ציונה איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא.

אריאל בית הלחמי (שחר גרוס)אריאל בית הלחמי (שחר גרוס)

יכולת נהדרת של קייסי פראת’ר הובילה את הדרומיים ליתרון 7, אך פטריק מילר החזיר את הכתומים לעניינים בשתי שלשות רצופות. נס ציונה כבר צימקה לנקודה, כאשר הרבע הראשון הסתיים ב-21:23 לאילת. היתרון עבר לצד הכתום בפתיחת הרבע השני, כאשר לאחר מכן החלה נדנדה וההובלה עברה מספר פעמים מצד לצד. נס ציונה עלתה ליתרון 5, אילת חזרה והשוותה, אך הכתומים הצליחו לרדת למחצית ביתרון 44:47.

בראד גרינברג (חגי מיכאלי)בראד גרינברג (חגי מיכאלי)

הכתומים של בראד גרינברג עלו ליתרון 5, הדרומיים של בית הלחמי חזרו והשוו, אך נס ציונה שוב פתחה פער של 6 נקודות בזכות יכולת טובה של קוואן צ’יטהאם ודביון ברי בדרך ל-64:69 בסיום הרבע השלישי. נס ציונה הגדילה ל-7 בפתיחת הרבע הרביעי, אילת חזרה ואף הפכה בהמשך בריצת 0:7 בהנהגת פראת’ר, הכתומים נטלו את היתרון פעם נוספת, אך הדרומיים קבעו יתרון נוסף והגדילו ל-8 בזכות יכולת טובה של ג’וש ניבו. שחקניו של גרינברג עוד ניסו לצמק והקטינו ל-3 בלבד, אך אילת החזיקה מעמד בדרך ל-84:87 בסיום.

קייסי פראת'ר (שחר גרוס)קייסי פראת'ר (שחר גרוס)

מי שהוביל את אילת היה קייסי פראת’ר, שסיפק 21 נקודות, 12 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כאשר ג’וש ניבו (14 ריבאונדים) וג’ו רגלנד (4 אסיסטים) קלעו 13 נקודות כל אחד, מארקל בראון סיפק 11 נקודות ו-4 ריבאונדים ובן קרטר הוסיף 10 נקודות ו-6 ריבאונדים. מנגד, 19 נקודות ו-5 ריבאונדים של קוואן צ’יטהאם, 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים של פטריק מילר ו-15 נקודות ו-4 ריבאונדים של דביון ברי לא הספיקו לנס ציונה.

ג'וש ניבו (חגי מיכאלי)ג'וש ניבו (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */