יום שבת, 18.05.2024 שעה 15:31

ביקורת בנבחרת: אין טביעת אצבע של מאמן

אחרי ה-2:1 לצ'כיה, בישראל חוששים מירידת דרג ומודים: "הפסדנו לנבחרת איכותית יותר". מאור קנדיל זומן, שחקני הנבחרת והצוות עברו בדיקות קורונה

|
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

וילי רוטנשטיינר טרם זכה לראות ניצחון מאז שהחליף את אנדי הרצוג כמאמן וספק אם יראה ניצחון כזה עד אשר יסיים את הקדנציה שלו בדצמבר. אחרי שישראל תחת הדרכתו השיגה שתי נקודות בלבד מתוך תשע אפשריות בליגת האומות, בנבחרת מודעים לכך שמהבית בו משחקות צ'כיה, סקוטלנד וסלובקיה לא ניתן יהיה כבר להשיג הרבה והחשש הגדול והעיקרי הוא לסיים במקום ממנו יורדים מדרג ב': "הפסדנו לנבחרת מאוד איכותית. המטרה היתה ונשארה לשרוד בדרג ב׳. רק בסיום נדע אם עשינו את זה". אמרו בנבחרת.

אתמול (ראשון), בהפסד 2:1 מול צ'כיה שהגיעה צולעת מכל מה שקרה לשחקניה בגלל נגיף הקורונה, שוב הוכח שתפקיד המאמן גדול על מידותיו של רוטנשטיינר. כמו מול סקוטלנד גם הפעם נראה היה שהמאמן מאחר בחילופים, אלא שהפעם האוסטרי גם טעה בגדול כאשר החליט דווקא במשחק הבכורה של ג'ואל אבו חנא להציב את השחקן הצעיר בעמדת המגן השמאלי, דבר שנוצל עד תום ע"י האורחים שתקפו בחצי השעה הראשונה גלים גלים את צד שמאל של הנבחרת ורק בנס לא נכבשו עוד שערים. הצ'כים גם  זכו על הדרך בשער מוזר ועצמי בו היו שותפים אבו חנא והשוער אופיר מרציאנו. 

זהבי: הציפייה מהנבחרת לא מותאמת

בסביבת הנבחרת אמרו: “תמיד זה איך שהוא יוצא נגדנו. היו לנו שתיים שלוש הזדמנויות להשוות לקראת הסיום ואולי יכולנו לעשות מהפך. שחקנים היו גמורים מהמשחק מול סקוטלנד אבל נתנו את המקסימום עד הרגע האחרון. עשינו טעויות מטומטמות שלא מתאימות לרמה הזאת. קשה למצוא  טביעות אצבע של מאמן על הקווים וחבל. ג'ואל סה"כ שחקן צעיר וזה לא קל במשחק ראשון לשחק מול קבוצה כזו איכותית, אבל הוא צעיר ועוד ילמד. כולם יתמכו בו”.

חסרונו של ניר ביטון היה משמעותי ביותר שכן לנבחרת היה קשה מול הלחץ של הצ'כים למצוא את השחקן שיידע להניע את הכדור. חאתם עבד אלחמיד במשחקו החלש ביותר בנבחרת ואיתן טיבי ירצו לשכוח את המשחק אתמול. בישראל יש גם מי שרוצה להסתכל על חצי הכוס המלאה, וניתן לציין את מוחמד אבו פאני ששיחק ללא רגשי נחיתות והיה הטוב במגרש. גם כניסתו של אייל גולסה הפיחה רוח חיים אבל היא הייתה מאוחרת מדי ולא הספיקה לנקודה.

תומאש ואצליק עם מונס דאבור (רדאד ג'בארה)תומאש ואצליק עם מונס דאבור (רדאד ג'בארה)

המגן מאור קנדיל ממכבי תל אביב זומן במקום חאתם עבד אלחמיד ששוחרר מהנבחרת ונכנס לבידוד אחרי שלא חש בטוב. עובדה זו רק מגבירה את החשש אצל אנשי הנבחרת והשחקנים, שעברו בדיקות קורונה כמתחייב ומקווים לתוצאות שליליות. החשש הגדול נובע מכך שאם חלילה יתברר שהשחקן נדבק בנגיף אין מניעה שעוד שחקנים ידבקו כל זאת אחרי שרק בשבוע שעבר לואי טאהא וניר ביטון אובחנו כחיוביים. הנבחרת תמריא רק ביום שלישי לסלובקיה שם תקיים את אימון אחד ומסכם לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית שנחלה אתמול הפסד לסקוטלנד ותשאף לזכות בניצחון ראשון מול ישראל, שתבוא להשיג בדיוק את אותה מטרה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */